Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kiesza 2009-05-25 20:43
Nu as Pavyzdziuio neseniai buvau rusijoj ten praleidau 5 dienas ir galiu pasakyti kad rusai yra patys patrijotiskiausi zmones pasaulyje nes isgirde savo salies himna nesvarbu ar kox girtas elgeta, bomzas ar normalus kostiumuotas zmogus visada sustos pasitems ir isklausys savo salies giesme Ko negalecia pasakyt apie AMerikiecius nebekabus apie vakaru europa nors su amerikieciais irgi nemazai bendravau...Rusijoje viskas po truputi tvarkosi mazeja korupcijos lygis Kyla algos mokesciai nesikeicia jau daug metu taciau maisto kainos aukstos po kokiu 20 metu manau rusija pakeis savo ivaizdi is tokio koky kuria lietuviai i toki koki nori matyti rusai! O del to istorijos perrasymo pakeitimo tai grynu gryniausia nesamone rusai ne tokie zmones kad sleptu ka yra pri*ike jie to neneigia bet ir niekada nesutiks mums atlyginti nuostoliu nes ju valdzia niekada nesiskaitydavo su mazomis salimis ir nemanau kad atsiskaitys..
vitaltrix 2009-05-25 20:49
Žmonės normalūs ir gal neslėps,bet valdžia dėl savo nepilnavertiškumo ir kvailo tikslo gali padaryti bet ką-o tai jau nejuokinga.
tixis 2009-05-25 20:56
Ten gi ne eiliniai žmonės rūpinasi tokiais dalykais kaip mokyklinių vadovėlių perrašymas, o valdžia. Vadukai, sėdintys valdžioje labai populiarūs, o liaudis jų klauso. Kuo toliau tuo labiau nesiskaito su kaimynėmis valstybėmis, o dar istoriją pradėjo perrašinėti savo naudai. Ir liūdna ir pikta, bet ką padarysi .
sufas 2009-05-25 21:05
Zmones yra dar labai ibauginti ir laikosi senu principu. Kaip minejai kiesza, kad kiekvienas sustoja ir klauso pasitempes ta himna. Tokie įsitikinimai atėjo iš sovietų sąjungos. Dar yra gyvi tie žmonės, kurie užaugo prie Sovietinių propagandų ir šiais laikais skelbia senas nesamones. Reikia palaikti kelias kartas, kol žmonės rusijoje pasikeis, tada bus galima laukti ir iš politikų kitokių sprendimų.
Hizard 2009-05-25 21:11
Cia mes susiduriame su istorijos perrasymo problema nes zmones gali isaugt tokie pat kaip tie is sovietiniu laiku. Ir tada net kelios kartos nepades. Ir reiketu tokiu dalyku pasisaugot.
esesininkas 2009-05-25 22:12
Tai, kiesza, nori pasakyt patriotizmas yra gerai?
Analog 2009-05-25 22:28
Patriotizmas, VISADA, yra gerai. Ismokit skirt patriotinius jausmus savo saliai, nuo kvailos valdzio remimo ir t.t. O kas liecia Rusija... Tai vaiku, jaunuoliu ir visos salies parengimas, busimu veiksmu vykdymui.
Karvė 2009-05-25 22:29
Ai nu ir ką tu jiems. Tegul rašo, kad Sovietų Sąjungoje kiekvienas turėjo po ponį, kuris valgė vaivorykštes ir kakojo drugeliais, jei atsiras, kas tuo tikės - tik įrodys visiems, kad yra idiotai.
Karvė 2009-05-25 22:32
Pastebėjimas, kad Lietuvos istorikai turės bijoti vykti į Rusiją. Kokio velnio ten vykti? Nesugalvočiau nei vienos priežasties, ko normaliam žmogui ten gali reikėti - pasaulis didelis ir be Rusijos - yra ką veikti ir kur gali jaustis kaip žmogus.
justinas 2009-05-25 22:45
Ponas Karvė į jūsų klausimas "kokio velnio ten vykti" skamba labai kvailai. Rusija yra milžiniška šalis, ten yra daugybė gamtos paminklų, muziejų ir pan.
Aš pats galvoju važiuot paturistauti į Rusiją, bet po tokių straipsnių darosi baugoka ten vykti.
Arns 2009-05-25 22:50
buk turistas, o ne koks sventasis brunonas ir nieko nebus, gali nuvykt ir i lietuvos kaima, bei uz "idomes" idejas gaut i snuki, tyaip ir ten, buk savo vietoj ir tau nebus jokiu problemu. Buk lansbergis, ji ir baznycioj sumus(nereik ir rusijos)
Separatistas 2009-05-25 22:52
Absurdas visiškas. Bet dar visgi nepriėmė, gal ir nepriims. Tegu į savo "naujus" vadovėlius rašo, kad po šaltojo karo atėjo informacijos manipuliavimo amžius.
p.s. Arns kaip su avataru reikalai ?
titas 2009-05-25 23:02
o ko tau tas avataras tjp kliuva gi ten is redalert2 ziadimo atrodo
lrasimas 2009-05-25 23:13
Pačiam teko kalbėti su rusu, ir kai pasakiau apie trėmimus, galvojau, kad jis man tuoj galvon duos. Sakė, kad rusiai niekada to nėra darę
Mu 2009-05-25 23:31
Nematyt čia didelio patriotizmo, greičiau aklas tikėjimas savo šalies demgogiška ateitimi. Galbūt pasitempia dėl to, kad milicininkų nebūtų subaladotas už tėvynės negerbimą? Rusija visada pasirodo savo nesamonėm, demokratijos ten su žiburiu nerasi. Apie spaudos laisvę išvis nėra kalbos. Komunistai
Zigzaueris 2009-05-25 23:45
Skirtumas tarp kaimiečio idėjų ir masinių represijų biški yra....
Jaučias,kad neūžaugos valdo Rusiją,didelis nepilnavertiškumo kompleksas ...
Neomidis 2009-05-25 23:53
visiskai nepritariu rusijos veiksmams. paziurejus rusijos tv laidas tai matosi akivaizdi proopaganda pvz: kalba apie tokias smulkmenas kaip agurkai ir taip juos giria kad rusijos geriausi. arba apie mokslo isradomus kurie pasaulyje pasirode anksciau (ir cia dabartiniais laikais) uz laisva zody zurnalistus sodina i kalejima. net i tokia eurovizija sukista tiek pinigu, kad tik pavaizduot save galinga salim.
panaisiai ir vakaruose. kas vyko su busho propaganda, kai siunte zmones i kara, kad kelios virsunes uzsidirbtu. karas buvo beprasmis ir bushas tai zinojo
o kas liecia mus lietuvius, tai zinoma mane smerks visi, moderatoriai istrins posta tuoj pats, bet gal kas perskaitys. tokie straipsniai kaip sis skatina rasizsma. akivaizdu, kad ne vienas sioje svetaineje straipsnis yra uzsakytas. pvz kaip rusai ar europos tyaryba ar rusija gali uzdraust lietuvaj rasyt savo istorija? juokingas nusisnekejimas. akivaizdu, kad bandoma formuot antirusines nuotaikas
kol neistryne mano posto ir kol manes nepasmerke dauguma, noriu pasakyt, kad niekada negalima tiket vienu informacijos saltiniu
kiesza 2009-05-25 23:56
O ka galvojat LT visa gyvenima buvo tokie sventi geri ??? Kai LT dar vadinosi LDK ir buvo stipri valstybe lietuviai be gailescio puldinejo Latgalius dabartinius latvius prievartavo ju moteris zude vyrus vaikus grobe turta todel dabartiniai latviai ikure ryga ta pati dare ir lenkijos zemese o dabar mes uz tai sumokejom ir ta pati savo kailiu patyrem na ne mes bet musu seneliokai Na bet vistiek turim but dekingi rusam kad jie fasistus nugalejo nes manau antraip jau nieko nebebutu gyvo..Be to mano manymu kiekvienas karas kiekviena zmoniu zutis zmonijai tik i nauda nors skaudu kai mirsta artimasis..
LAZAS 2009-05-26 00:09
Iš dalies sutinku, tačiau ne vien šis portalas skelbia apie tai, kad rusai ketina išleisti tokį įstatymą.
mazeika 2009-05-26 00:20
kiesza- tavo žiniai vokiečiai iš antro pasaulinio karo mažiausiai prievartavo moterų, net už britus ir amerikiečius, žinoma jie tai darydavo už pusryčius ar už kitą maisto davinius. tuo tarpu apie rusus galima išvis patylėti.. prievartavo viską iš eilės..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tomas Bitinas. Rusija skelbia istorijos mokslą nusikaltimu