Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2009-05-28 23:56
deje, rusai kaip tik buvo labai prastai aprupinti ginkluote, kazkur tik 1942 armija buvo aprupinama ginkluote tiek kiek reikia, iki tol daznai ne visi net automatus gaudavo, tad kuo susiveikdao, tuo ir saudydavo. Rusu tankai karo pradzioje is vis s buvo, pasidomek, vos ne visi didesni tanku musiai ivyko apie 1942-43 metus, kodel? Rusai tiesiog neturejo net pakankamai tanku kautynems. Ir is vis, panteros ir tigrai buvo labai geri tankai, ik buvo per sunkus, tad daznai klimpdavo pelkynuose, o tai leisdavo juos "apsupti" daug lengvesniems rusu tankams, bei issaudyti is uz nugaros, nes benzino bakai nebuvo apsaugoti. Aviacija irgi rusu buvo itin prasta, taip, turejo ir moderniu naikintuvu, bet daznai tekdavo naudoti bet ka kas po ranka pakliudavo http://www.lizdas.lt/aviacija/rusija/pi ... itches.htm
Vel gi, artilerija pas vokiecius buvo ne ka prastesne, bene vieninteli pranasuma rusai igijo israde katiushas, o sitokiu alternatyvu vokieciai neturejo.
Kokios kolonijos? tuo metu jau nebeturejo vokieciai koloniju(nors norejo), viska prarado per I pasaulini kara, o kontribucijos uz I pasaulini kara irgi niekas iki galo dar nebuvo sumokejes. Daug realesne tikimybe, jog vakarai leido vokieciams reikstis ir tikejo jog Hitleris su Stalinu susipes, o jau paskui laimetoja jie pribaigs. Sitaip atsiskratyami ir naciu ir komunistu valstybiu
gabus 2009-05-29 00:52
Taip. Ir priešingai, nei daugelis Rusijos "istorikų" teigia, tigrų prie Maskvos nebuvo
gabus 2009-05-29 01:16
Pffffff
Zigzaueris 2009-05-29 11:30
Na čia visi puolė aiškint apie tankus ir t.t. ,bet aš ne tai omeny turėjau :|
Kalbėjau bendrai apie vokiečių pramonės technika buvo daug modernesnė ir patys rusai po karo ją išvoginėjo,nes šūdą turėjo.
meslinukas 2009-05-29 13:59
vnz: visus vokiečių trūkumus karo pradžioje (o jų tikrai buvo nemažai) atpirko Hitlerio taktika, puikus karių parengimas (lakūnus raudonasis baronas treniravo ), tvarka, drausmė ir oraganizuotumas 8)
gabus 2009-05-29 17:51
Taip. Ir jei ne kai kurios grubios klaidos, manau ir tą karą būtų laimėję.
vitaltrix 2009-05-29 19:09
Rusai sunkiają ginkluotę turėjo gerą,TIK jinai buvo pritaikyta ne gynybai o puolimui,nes jie nesitikėjo gad reikės gintis nes visas pastangas dėjo vokietijos o vėliau ir europos užkariavimui(išvadavimui).
TR tankai buvo ne rusų kūrinys,jie jo prototipą slapta atsigabeno iš JAV ir pradėjo gaminti rusijoje,vėliau išleido jo ypėdinį T-34.jie buvo skirti geriems keliams(kurie buvo tik vakarų europoje),buvo lengvi ir nusimete vikšrus galėjo pasiekti 100 km per valandą.
Aviacija irgi buvo skirta tik žemės taikinių bombardavimui o ne oro mūšiams.
mykolas 2009-05-30 03:15
Raudonas baronas žuvo dar pirmam pasauliniam, berods 1918 vasarį. Nors liuftvafėj tikrai nemažai buvo senųjų veteranų, kad ir pats jos vadas Geringas.
O technikos skaičiumi ir kokybe sovietai buvo visa galva už vokiečius pranašesni, o kodėl taip stipriai juos sumušė 1941 vasarą, labai gražiai aprašoma V.Suvorovo knygose, kad ir tokios detalės, kaip tai kad pas tuos galingus rusų tankus nebuvo radijo ryšio, nes maršalas Žukovas uždraudė radiją armijoj apskritai naudoti, arba tai kad pirmais karo mėnesiais rusai visai nekasė įtvirtinimų. Visą tai patvirtina patys karo veteranai, nesuprantu kodėl kremlius tikisi tokius dalykus nuslėpti
Augis 2009-05-30 08:35
čia vadinasi "susitiko istorikai"
DJ_LFS 2009-05-31 03:18
kiesza, tu kazkoks prorusas, lietuviu tauta menkini, pavydziai ziuri kokie ruskiai "patriotai", kalbi apie lietuvius kaip latgaliu prievartautojus, ka tu cia nusisneki, kas tau i galva tokiu nesamoniu prikrove? varyk i ruskyna ir giedok ten ta ju himna ir nejuodink Lietuvos
DJ_LFS 2009-05-31 03:22
ir aciu dievui kad buvo prastai aprupinti ginkluote ir duok dieve kad taip ir toliau butu
DJ_LFS 2009-05-31 03:28
Ir is viso as nesuprantu, kaip dar atsiranda tokiu zmoniu kurie giria rusija uz savo veiksmus, taigi viskas ir taip aisku kur tie prikisa nagus ten lieka skurdas, badas, karai. Pvz rytu Vokietija dar ir dabar skurdesne negu vakaru Vokietija; siaures korejos problema irgi ruskiu isikisimo pasekme; kuba - skurdziu krastas ir t.t. pilna pavyzdziu
Zigzaueris 2009-05-31 11:31
Tai tu i jo avatara pasiziurek ir i kitus komentarus.Eiline propagandos auka su isugdytu nesveiku slavisku patriotizmu.Matyt vienas tu,kuriems visi yra fasistai,todel reik isnaikint....
DJ_LFS 2009-06-01 10:01
Gerai pasakyta - propagandos auka, reiktu uzdraust transliuot rusijos kanalus Lietuvoj, nei nei jie mums aktualus nei ka, o propaganda ten varoma visokiais budais
gabus 2009-06-01 16:25
Jūs esate visiškai teisus. Bt tankai išsivystė iš J.W.Christie prototipo, iš bt atsirado A-20, A-32 (autostradiniai), iš jų - T-34. Teko girdėti (nežinau, kiek tame tiesos), kad pats stalinas įsakė Ilijušino konstruktorių biurui Il-2 atakos lėktuvus gaminti vienviečius, t.y. be šaulio, kuris šiuos lėtus ir nemanevringus lėktuvus turėjo dengti, nuo naikintuvų atakų. Iš to galima daryti išvadą, kad stalinas tikėjosi, kad jo aviacija kausis "švariame danguje", o tai galima pasiekti, tik pirmam smogus smūgį.
ghetica64 2009-06-01 20:52
Skaitant tokius pranesimus darosi labai gaila, kad amerikieciai nesunaikino iki galo prakeikto komunizmo, kuris yra blogis nes varzo zmoniu laisves ir teises, kitaip tariant tai yra programa kaip savo naudai valdyti mases, o juk valdzia turetu buti visuomenes tarnaite salies ir zemes gerovei. Istorijos perrasinejimas, karines galios demonstravimas nieko gero tikrai nezada tai yra zingsnis po zingsnelio i agresija, bet atsargiai, kad niekas nepajustu is leto ir kad nekiltu masiniu protestu, nes politine galia suteikia mases ir jei nebeisejna ju apgauti valdzia yra prarasta. Masiu poziuris yra formuojamas spaudos, jei valdai spauda valdai mases. Blaivaus proto zmogus zinodamas kokia zala komunizmas yra padares pasauliui tokios politikos nerems, todel prisireike perasineti istorija. Taigi bus istrintos visos nuodemes kaip pvz SSRS buvo taikytas kai kuriems zmonems smegenu plovimas, teko apie tai skaityti Iliustruotas Mokslas zurnale 09m Kovo men. Komunizmo zala ir tikslai labai gerai pailiustruoti knygoje "Gyvuliu ukis ir 1974-ieji" parasyta tuometinio zurnalisto Dz. Orvelo. Rekomenduoju paskaityti tikrai nuostabi labai blaivi ir geniali knyga.
Taip pat turint omenyje S. korejos agresija ir bebaimiskuma kyla klausymas kodel ji tokia drasi? galbut uz jos stovi kita galingesne komunistine valstybe? Ar gali kilti 3 pasaulinis karas? Zinoma mintis atrodo beprotiska, juk mes jau patyreme dvejus pasaulinius karus ju pasekmes ir ne uz ka nenoretume dar vieno, bet reikia nepamirsti jog politikams tai visai nerupi pasekmes ju nepaliecia, esame lyg sahmatai ju musio lauke. Glbut S. koreja yra tik rusijos marionete konfliktui isprovokuoti, juk vis del to abi salys yra komunistines? O rusija galbut nori atsigriebti uz saltojo karo pralaimejima pries JAV prisidengdama Koreja, taip panasiai kaip vokietija taip pat po pirmo pasulinio sieke revanso?
Aisku visa tai skamba labai pesimistiskai ir atrodo persudyta taciau kas paneiks, kad taip negali ivykti? Vi8s del to turint omenyje jog viskas yra musu rankose kad politiku padetis priklauso nuo masiu, svarbu kad jos butu blaivaus mastymo ir apsisvietusio ir neleistu lipti ant ju galvu. O tokia galimybe Rusijos valdzia ir nori atimti.
Zigzaueris 2009-06-01 21:15
Nu dabartinė Rusija tai man prie ultra nacionalizmo ,o ne komunizmo traukia :| Nusišnekėjai juodai,juolab,kad Rusijoj oligarchų pilna
Zigzaueris 2009-06-02 10:36
Na,nemažai rusų pažįstu ir daug tėvų draugų rusai ,žodžiu,dažnai susiduriu ir apie žmones nieko blogo pasakyt.Tik tiek,kad prie tokios durnos valdžios ir geriausia žmogų atbukins.
kikilis 2009-06-02 11:22
Patys rusai nera blogi, taigi jie eiliniai paprasti zmones, kaip tu ir as.
O va su ju valdzia kitas reikalas...
Arns 2009-06-02 11:37
nedrabstykim purvu valdzios, nes pas mus ne ka geresne, ji ne tik "impotente", bet ir dar sugeba save taip sukompromituoti jog ja niekas beveik nebepasitiki, o stai nemaza dalis bent jau tiki kad valdzia kazka del ju, rusu, daro. Kaip, kitas reikalas, bet nenustebciau jog jei Lietuva turetu didesni politine svori, ji dar ne tokiu nesamoniu prikrestu. Toli ieskoti nereik, pas mus aktyviai prastuminejimi ir "tikrosios bei negincyjamos pokario istorijos" ir del homiku sodinimo i kalejmus istatymai, pasizvalgykim, Rusijoje irgi panasios idejos sklando, tad ar besityciodami is ju valdzios, nesumaisom adresu kam tas patycias reik siusti? Manau reiktu pirma savo kieme apsizvalgyti, o jau tik paskui aiskintis kokia bloga valdzia pas kaimynus sedi
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tomas Bitinas. Rusija skelbia istorijos mokslą nusikaltimu