Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
JAULER 2009-01-19 16:59
Na prisiregistravimas visai nieko mintis. Tada tikrai rašytų daugiau žmonės, kurie lankosi dažniau čia, o tai reiškia, kad jie labiau domisi mokslu.
galvoja kaip ir ką panaudoti, už jį niekas to nedaro. Ir nereikia bijoti žodžio sukurti, kiekvienas iš mūsų galime pasilengvinti gyvenimą susigalvoję ką nors naudingo, niekas kitas už mus to negalvos. Be to, laimingais būsime tik tada, kai mūsų gyvenimas pastoviai gerės, nes jeigu niekas nesikeičia, žmogus tiesiog pripras prie to kas yra ir tai taps kasdienybe. Todėl bandykime išspręsti kiekvieną, kad ir menkiausią, problemėlę, ir jeigu galime, susikurkime tai, ko mums reikia. Be to, tai gal padės ir kitiems. nepamirškime technologijas gali kurti kiekvienas, kuris turi nors kiek žinių apie tai, ką jam reikia sukurti. Tai nėra kažkas labai egzostiško. O be to, iš to galime ir gerai uždirbti .
Redaguota:
Na o jeigu ir nėra žinių apie tai, ką norime sukurti, visada yra inžinieriai, kurie gali tai padaryti, bet tai jau kainuos.
tvset 2009-01-19 18:28
O Viespatie...net nusigandau kai perskaites straipsni paziurejau komentaru kieki....... tikrai, kad reiketu uzdraust neregistruotiems sveciams rasyti komentarus, nes cia jau absurdas....anksciau megdavau paskaityti protingus komentarus irnuomones, o cia dabar tik spam'o kruva........
+2
Anonymous 2009-01-19 18:39
Borland, del pirmo teiginio tavo, pirmojo sakinio as visiskai sutinku.
Bet pagalvot. Ar tiktais tas vadinamas 'progresas' į priekį, 'civilizacijos' ''''raida''', kreipia, ar sakyti, jau pakreipė, teisingu keliu? Ką noriu pasakyti.. O tą kad, ar iš tiesų tas begalinis MODERNIZMAS (Nesupraskit, ne vien kvantiniai kompai ir skraidančios mašinos:) ) yra teisingas? Teisinga linkmė? Daugelis mane sukritikavo, atseit, aš akmens amžiaus žmogus.. Jūs sakot, kad dabartinės technologijos pagerina gyvenimą, medicina 'visagalė',visus '''išgydo'''-(čia dviprasmybė). Tokia žmonijos raida sugriovė iki tol buvusią gamtos harmoniją. Dabar gyvena visi(nesupraskit absoliutu). Evoliucijos raidoje, išlikdavo tik stipriausi. Tai ką gi, toks progresas tą ir paneigė su savo pasekmėm. Dabar išgyvena bet kas. Nesvarbu, kad luošys.. Nepagalvokit, aš tikrai neesu kažkos žmogžudys. Tiesiog viskas turi būti kaip gamtą sukūrė.
Gerai, bandykim perfrazuoti šį mano stamboką komentarą. Vardan to, kad vaikantis tą 'geresnio gyvenimo(techno)' iliuziją, gal vertėtų truputį apsidairyti į praeitį? Kaip jūs manot, neverta būtų iš praeities pasimokint? Pastebėjau, kad daugelis iš čia esančių žmonių tiesiog neįsivaizduoja žmogaus be TECHNOLOGIJŲ. Panagrinėkite akmens amžiaus bendruomenes, jų struktūrą, kurios dar yra iki šiol išlikę. Ta prasme, gentis. Jų narių gyvenimo trukmė LABAI ilga, jie nėra apsėsti ligomis taip kaip mes. Jie laimingi. Dabar toks apibendrinantis klausimas: ar mes gyvensime laimingiau/geriau/linksmiau ir visai kitaip IAU, dėl technologijų pažangos?
Iškart pasakau, kad aš nesu nusistatęs prieš mokslą.
Anonymous 2009-01-19 19:01
Tavo zodziose tiesos yra, ir ja zino visi, tipo dabar nustoti dometis mokslais, sustabdyti esamus projektus ? Kalbek konkreciai
Anonymous 2009-01-19 19:08
Ne, ne taip supratai. Gerai, tegul jie vyksta.
Nesuprantu apie ką konkrečiai. Truputį išdėstyk, jei gali, plačiau.
Anonymous 2009-01-19 19:14
tu galbi nekonkreciai. Kad tipo nebutinai techninis tobulimas yra gerai ir t.t. Kas isto ? Be pagrindimo tai tusti zodziai. Kokia butu isvada, pagrindimas, pasiulymai dabar net nera diskusijos. Nebent pritarimas: "taip, tu teisus, anksciau buvo irgi gerai, nebutinai technologines tobulijimas reiskia gerove". Stai ir viskas
Anonymous 2009-01-19 19:18
Kas iš to? O kas ne? Savęs paklausk ir man atsakyk tada.
Anonymous 2009-01-19 19:35
Pala, ar tik ne tu pradejai, kad niekas nuo to nesikeicia, kad ir anksciau gerai gyvena, kad galbut nebutinai visai tobuleti ?
Hmz 2009-01-19 21:07
1. Iš kur ištraukei, kad pirmykščių tautų žmonės ilgai gyvena?
2. Nei turtas, nei technologijos automatiškai neduoda laimės. Tai tik priemonės, kurių padedamas turi daugiau laisvės tvarkyti savo gyvenimą kaip nori. (Pvz: švietimo dėka gali pasirinkti bet kokią profesiją. Pirmykštėje gentyje augdamas galėsi būti tik medžiotoju ar bananų rinkėju)
Anonymous 2009-01-19 21:13
Jo labai idomu is kur istraukiai. Mano žiniomis pirmyksciai zmones vargu ar pasiekdavo 35-40metu riba, del sunkaus ir varginancio darbo bei del sunkaus gyvenimo. O beto daug ligu nuo kuriu nebuvo praktiskai jokiu vaistu
Anonymous 2009-01-19 21:16
siaip laime zmogui turi labai daug socialiniu savybiu. Buti geresniam uz kitus. Tureti daugiau nei kiti, moketi geriau nei kiti. Kad kiti pavydetu ir panasiai. Ar bent buti svarbiems kitiems zmonems, o kai kam buti populiariems. Tad technika/mokslas su laime daug nedraugauja.
Grink 2009-01-19 22:55
http://www.youtube.com/watch?v=ukbFvxusMMI Ka manote apie sita?
rimka 2009-01-20 13:48
gal gali paaiskinti ?
rimka 2009-01-20 14:13
kalba kad viskas priklauso nuo tavo proto? cia mintis? man sitas labai primena ta filma The Seacret cia kitoje temoje rase, kad galima susirgt vien del to, kad perdaug apie tai galvoji ir paskaitykit komentarus, "geda technologiju puslapiui del tokiu straipsniu", nors, ten praktines tiesos dar ir daugiau, kas liecia saviytaiga. o cia aiskina kad visa pasauli gali keisti, vien keisdamas savo mastyma, tiek tam filme, tiek tam youtubes filmukyje.
"On the subatomic level reality behaves in accordance with the expectation of the observer." 6:06 - 6:14
NORIU ĮRODYMŲ!!!
Anonymous 2009-01-20 14:31
Va ką reiškia parašyti ilgą ir ne lengvai suprantamą straipsnį su įdomiu pavadinimu.. Iškart atsiras begalės protinguolių komentaruose ir pradės pasakoti kad šios teorijos yra nesąmonė..
O jūs bent jau pagalvojot kad daugelio mokslininkų revoliucijos irgi galėjo atrodyti kaip nesąmon
Anonymous 2009-01-20 14:31
Va ką reiškia parašyti ilgą ir ne lengvai suprantamą straipsnį su įdomiu pavadinimu.. Iškart atsiras begalės protinguolių komentaruose ir pradės pasakoti kad šios teorijos yra nesąmonė..
O jūs bent jau pagalvojot kad daugelio mokslininkų revoliucijos irgi galėjo atrodyti kaip nesąmon
Anonymous 2009-01-20 15:17
Retorika.
Anonymous 2009-01-20 15:27
Iš kur ištraukei, kad ne? Remiuosi tuo, kokios jos iki dabar išlikę ir YRA NEĮTAKOTOS.
Aš ir noriu ką pasakyti, kad per daug iliuzija tikima. Ar tikrai kaip nori? Tu tuo esi visiškai šimtu proc. užtikrintas? VISIŠKAI? Hierarchija buvo visada, pagal tai ir padėtis, pagal ją ir profesija. Buvo priešybių vienybė. Visiškas balansas. Kalbu apie gentis.
Ai, sakai tik toks galėsi būt? Jo, tik rinksi bananus ir neši, ane? daugiau visiškai nieko? kelsiesi ir migsi su bananais? Tu tai jau tikrai įtakotas..
Taikiai.
Anonymous 2009-01-20 19:19
As kaip suprantu, tai ka mes cia skaitome straipsnyje, yra supaprastintas ir "isverstas" i zmonems prieinama kalba, ilgu skaiciavimu ir tyrimu rezultatas. Cia pasireiskiantys kritikai ir kiti visaziniai kalba taip, kaip sugalvojo, ar kaip jiems pasirode, visiskai nesigilindami ar nebandydami giliau argumentuot savo teiginiu. O siaip idomus straipsnis.
Anonymous 2009-01-20 23:20
Berods Einšteinas yra pasakęs, kad jai teorija nepakvaišus, tai tikriausiai ir nelabai teisinga.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mūsų pasaulis - gigantiška holograma?