Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2022-07-22 00:32
reiktu ir cia tokio istatymo. nors musu pentakoloniniai ir maziau aktualu - bet butu aiski oficiali pozicija salies. plius palaikymas Latvijos. bet Lietuvoje apsisiks dabartiniai, aiskiai dirba gi ne Lietuvai.
Bruonius 2022-07-22 07:25
O Latvijos valdžia dirba Latvijai? Tuos pačius įsakymus vykdo kaip, beje ir Estija. Žinoma improvizuoti nėra uždrausta jei atitinka partijos liniją.
Benediktas 2022-07-22 08:02
Dar nemačiau tavo komentaro, kur smerktum „ruskij mir“, Putino politiką per 20 metų, įskaitant dabartinius veiksmus, Vengrijos vyriausybę. Kalbi tik karo veiksmų eigos vertinimo būdu, o kur tavo pozicija? Kad Lietuvos valdžią kritikuoji kiekvienu savo komentaru, tai čia aišku. Kas trukdo pasmerkti Putino politiką, veiksmus? Ne įgyvendinimą, kaip sekasi ar nesiseka Putinui, bet pačius Putino siekius. Tik nesakyk, kad jų nežinai pagal veiksmus.
Bruonius 2022-07-22 10:27
Benediktai, suprantu tavo poziciją, o nervinies be reikalo. Nervai nuslūgtų jei bent truputį pradėtum suprasti pasaulį kuriame gyveni.
Mūsų vardai yra niekas, žemė po kojomis priklauso ne mums. Gali būti bet kada nacionalizuotas namas kuriuos savo rankomis ant "savo" žemės pastatei. Bet kada gali būti išsodintas iš savo BMW, galų gale jei bus poreikis iššokdins ir iš kelnių - būk ramus.
Visa tai tęsis kol pasaulis bus pilnas tokių Benediktų kaip tamsta, o jų patikėk šimtui metų į priekį turim.
AAA000 2022-07-22 11:25
kas liecia pozicija kodel as ja turiu turet? as vertinu situacija. o ne kaip tu, kazkokias etiketes klijuoju ar ieskau patogios pozos - nes visuomene i ja spaudzia.
matai. as komentuoju kuo domiuosi. karo eiga man net labai idomu. nes cia retas globalus ivykis aplamai. bet sitai manau laikina. kaip ir corona. valdzios nesamones Lietuvoje irgi idomu - nes cia gyvenu. cia tiesiog - nes liecia asmeniskai - ir cia panasu ilgam - nes tuos pacius vagis vel visi perrenka. nesuvokia kad ten jie tiesiog rotuojasi. - siaip nesidomeciau jei vietine korupcija kiekvienam zingsny neerzintu. energetika idomu - nes susijes. cia pastovus mano interesas. o ten kazkokie propagandonai, kur tu suminejai saraseli - man absoliuciai dzin. ir as neturiu ka komentuot - tik kai jie islenda i mano interesu lauka. as tiesiog matau sasajas su mano interesais. o ne visa vaizda. i tai as nepretenduoju, i visazini smerkeja kazkoki. o tu toliau tupek toje savo "pozicijoje" - nes nesuvoki - kad cia yra kvaila - turet "prisirisima". taip tu tampi tos pozicijos tarnu ar vergu kazkokiu va tai man ypac juokinga. tu pradedi nebegalvot kas gerai, o kas ne. o ieskot "savo" pozicijos priesu kazkokiu. vadinas isplove tau smegenis gerai, nes tau jos issijungia ir tu tik kliedi - kodel kiti ne "pozicijoje" visokios raxum pozicijos manes tiesiog nedomina...
Benediktas 2022-07-22 11:39
„Moja chata skraju, ja nyczoho ne znaju" taip galima apibūdinti tavo parašymą. Sakai latviai gerai padarė. O tai gal blogai padarė? Juk tu nesigaudai, ar Putinas gerai elgiasi ar blogai. Gal Putinas per penktakolonininkus norį šviesų rytojų ir gerąjį „ruskij mir“ atnešti, tu juk nežinai, ar tie dalykai yra blogai ar yra gerai latviams. Gal prie Putino latviai gyventų geriau? Gal ne tą pusę palaikei?
Taspac 2022-07-22 15:42
Pritariu - latviai malačiai. Pritariu - Lietuvos politikantai yra antivalstybininkai, tik savo interesų gynėjai.
P69 2022-07-22 16:14
Tai, kad vyriausybė paskelbė aiškia oficialia pozicija, Rusija teroristinė valstybė (pirmieji pasaulyje oficialiai paskelbėme), smerkia Rusijos elgesį ir palaiko Hagos Tribunolą. Ta pati "blokada" kur ant valdančiųjų gi visakaip varė. Pasirašė, kad skirs Ukrainai parama atstatymui (gi švaistome pinigus, saviems reikia skirti), o mes buvome vieni pirmųjų valstybių kurie suteikė parama karo metu. Ar neaiški pozicija? Tačiau sutinku, kad taip pat kaip ir Latvijoje, mums reikėtų šitai įgyvendinti. Taip pat uždrausti naudoti Rusijos vėliava viešoje vietoje.
AAA000 2022-07-22 20:59
nu cia mazdaug toks lygis, yra kenkejai Lietuvos viduje - juos reikia kazkaip pazabot. REALIAI. kad netrukdytu Lietuvai stipret kaip vakarietiskai valstybei. Latvija padare realius zingsnius. priime VYKDOMASIAS tvarkas.
o tu dziaugiesi kad musiskiai paskelbe kazka tokio "Marsas yra raudinoji planeta ir mes (Lietuva) remiam visus kurie sako kad Marsas raudonas ir kovojam uz raudonumo pripazinima raudonu... isleidom kelis milijonus sito paviesinimui pasaulio mastu. ir paskyrem mokesciu moketoju pinigu tolesniam klausimo nagrinejimui, nes yra atspalviu identifikavimo teisine problema, ne visi raudini, raudoni - gali but ir bordo...
ne panasi Lietuvos uzsiimta pozicija? palyginus su Latvija? o Lietuvos VYKDOMOSIOS tvarkos atrodo apgailetinai... uzsienio reikalu anukelis kazka sapalioja apie "zaliuosius zmogeliukus" ir teisini precedenta formuoja mazdaug stilium "karas nevyksta - bet mes valdzioje puikiai matom, kad Lietuvoje rusai visose pakrumese, paskelbem karines parebngties rezima. ivedam sauktinius. bet Baltarusija saugi salis - ir "zaliesiems zmoheliukams" ten bus jauku" ir leido "isstuminet" o kitiem, kur "pralindo laiku, arba pagal reikiamus pozymius" tyliai suteikineja piliecio galimybes... o Latvija aiskiai pasisake situ klausimu - jei gresme saliai - viskas su tavim bus daroma aiskiai ir istatymiskai. o ne teisines skyles kazkokios, ES teiseje - praziurtetos smulkmenos... man cia graudu - toooks Lietuvos zeminimas is auksciausiu postu pareigunu... o tau cia gerbtina Lietuvos pozicija?
jooo pasisake matai pirmi... su Taivanu kaip nere i tuos krumus, iki siol su "puolanciais rusais" panasu kartu tupi - krumu gi nepadaugejo - dalintis reikia...
Benediktas 2022-07-22 21:52
Nepasakok pasakų
AAA000 2022-07-22 21:54
as tiesiog ismanau balansavimo metoda. tu jo aplamai bijai. pripazisti tik jegos pozicija. nors pasaulis veikia 97-99% balanse, ir tik 1-3% is jegos.
demokratija yra jegos metodas.
Giedriax 2022-07-22 22:00
Straipsnyje vartojami žodžiai "palaikyti", "remti", bet nepaaiškinama ką tiksliai jie reiškia.
Jei "remti" == finansiškai, materialiai ir kitaip prisidėti prie karo Ukrainoje, tai toks žmogus turi būti teisiamas kaip paprasčiausias terorizmo rėmėjas.
Jei "palaikyti" == turėti teigiamą nuomonę Rusijos atžvilgiu - tai nematau čia jokio nusikaltimo. Nuomonės, nepatinkančios kitiems, turėjimas yra visiškai normalus dalykas. Ir bausti žmogų galima tik už jo veiksmus (ar neveikimą), o ne už nuomonę.
Ką aš noriu pasakyti - nuomonės, žodžio laisvė yra viena iš žmogaus teisių (visuotinė žmogaus teisių deklaracija, 18 ir 19 str.), vienas iš laisvės ir demokratijos pagrindų. Jei žmones pradėsime teisti ne už veiksmus o už įsitikinimų turėjimą, tai kur mes nueisime? Tiesiai diktatūros keliu.
Pasaulyje dar yra valstybių, kuriose jei tavo nuomonė nesutampa su valdžios nuomone - supūsi kalėjime, darbo stovykloje ar tiesiog "dingsi" be žinios. Taigi ar mes norime apriboti žmonių teises ir nueiti tuo keliu kaip Š. Korėja, Rusija, Baltarusija, Kinija ir dar keletas kitų šalių?
Benediktas 2022-07-22 22:04
Tavo balansavimas tai 100/100 kartų subi..s atsukimas putleriui. Su Hitleriu irgi balansavo kelis metus, bet paskui buvo II pasaulinis karas.
AAA000 2022-07-22 22:05
palaikymas nera nuomone.
pvz dronus perka ir rusams. daro finansines perlaidas. ir pan. gelbeja putleri. idarbint rusus ar suteikt turistines paslaugas, jei jie remia putleri - tau cia irgi nuomone? nes pjaunasi etiskai - segregacija ir rusai uz jos slepiasi. nes tipo "persekiojimas" uz tautybe. teroristai islamiski irgi uz to slepiasi. rusai net ne pirmi... as manau blogi reikia aiskiai ivardint. o ne uzsiiminet deklaracijomis "karo tiesiogiai neskatinu" ir pralendu...
Benediktas 2022-07-22 22:11
Nuomonė ok. Bet savo nuomonę reikia mokėti pagrįsti. Ji turi turėti ryšį su realybe. Čia juk ne fantastikos skyrelis.
Man šitie tavo du sakiniai yra absurdiški. Iš kokio kampo žiūrint jie teisingi? Latvijoj, negalėtum taip parašyti.
AAA000 2022-07-22 22:14
rasiau gi - nesuvoki net principo...
tokie kaip tu del vieno Hitlerio pasirenge nuzudyt 150 milijonu rusu
kai net sankciju pats pirmas etapas turetu prasidet - isduodat Putina pasauliniam ar ES teismui. kiekviernai valstyvei, kuri paskelbe ji nusikalteliu. sustabdot valstybinius igaliojimus jo Rusijoje, nes sukele tarpvalstybini konflikta. ir visos valstybes cia individualiai turi but suinteresuotos. kol to nepadaro - salies teises stabdomos sankcijomis. USA irgi ta turi padaryt. ir Lietuva irgi. galim pirmi. arba nors po Ukrainos. tada visi kiti apgailetinai atrodys. o ne mes. daba kazkokios formalios sankcijos saliai, o putleristai pasislepe po "kolektuyvine atsaklomybe". va cia ir yra putlerio veido saugojimas ir tu esi uz tai dviveidiskuma pirma nusiimk - tada galesi kazka man aiskint
Benediktas 2022-07-22 22:19
Sugebėjimo rašyt apie nieką - iš tavęs neatimsi.
AAA000 2022-07-22 22:21
Latvija ta pademonstravo - sita "nieka" o tu jau i krumus pas "puolanti rusa" neri? ten jau dveji tupi. ozio partija, anukelis - busi trecias
Benediktas 2022-07-22 22:24
Jei tu diskutuotum apie esmę, tai gal ir įdomu būtų diskutuoti, bet jei tu vartaisi, kaip žaltys - tai nieko įdomaus.
P69 2022-07-22 22:35
Mano nuomone bus ten teigiama apie nacizmą. Ar tai nuomonė ar palaikymas nacizmo? O ką daro nacizmas? Nieko blogo:) Čia nuomonė? Tai viešoje vietoje palaikysiu su ženkliukais. Tai tik mano nuomonė:) Tai va, gali turėti kokią nori nuomone, bet palaikymas viešoje vietoje negalimas, nes tai ne nuomone, o "palaikymas" genocido, terorizmo, fašizmo. Tai panašiau nebe į karą, o į ukrainiečių genocidą. Žudo tiesiog civilius šiaip sau, visur kur net nėra karinių objektų, tai ne tik bombardavimas, bet ir okupuotuose vietose civilių žudymas, kankinimas, prievartavimas, ne tik suaugusiųjų, bet ir vaikų. Deportacija, priverstinai naikina Ukrainos kultūra, išdavinėja kitus pasus, naikina ukrainietiškas knygas. Filtravimo stovyklos visokios, neatitinki kriterijų, paims kankinti, o po to nužudys. Ai, taip pat valstybė kuri terorizuoja branduolinės jėgainės susprogdinimu. Taip pat grasinanti branduoliniu ginklu. Čia tik nuomonė. Teigiama nuomonė ir palaikanti. Nieko čia tokio. Normalu tai palaikyti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[Žinios trumpai] Latvija nesiterlios: palaikai Rusijos karinę agresiją - netenki Latvijos pilietybės (Video)