Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2022-10-10 18:46
Nors bulvių maišas ir užgrobė valdžią Baltarusijoje, bet be jo baltarusijai būtų tik blogiau. Baltarusija ne Ukraina. Jei būtų nuvertę bulvių maišą ir pastatę provakarietišką valdžią, manau putinas būtų ėjęs kiaurai per Baltarusiją, o tada jau donbaso ir krymo istorija visoje baltarusijoje, nes by armija nebūtų atsilaikius issilakscius pirmai bombai sprogus. Blogai jis įleido putino karius pas save į šalį, bet jis sugebėjo atmušti putina ir jo norą siųsti by vyrus i ukr... Kas ukr būtų dar blogiau.
donatasv 2022-10-10 21:53
Minusus sudėjot nes aklai nepasmerkiau bulvių maišo? Bent su vienu baltarusiu šnekėjote? Kiek teko bendraut tai beveik visi pasakė būtent taip. Ačiū dievui bobų revoliucija neišdegė, nes Baltarusijos jau nebebūtų buvę, visi būtume sušaudyti kare su rusija, arba kariaudami prieš Ukrainą. Dabar neturim nei vieno nei kito. Reik tikėtis bulvių maišas atlaikys ir neturėsime dar vienos sugriautos Europos šalies ir sugebės toliau atsimušti nuo baltarusių siuntimo į Ukrainą. Visa kita būtų buve bet kokiu atveju.
kukulis4 2022-10-11 09:50
Siandien dienai, principe, tu teisus. Baltarusijoj viskas galejo susiklostyt kitaip, jeigu Lukasenka i valdzia nebutu atejes pries 30 metu. Tuomet gal butu speje kartu su Baltijos salim ir Lenkija isokt i Nato ir EU. O siandien dienai Baltarusiu situacija sudina - su Lukasenka labai blogai, bet dabar jis yra tas vienintelis, kuris dar gali sulaikyt rusija nuo BY okupacijos. Klausimas - kiek ilgai. Mano nuomone, putkos master planas buvo susitvarkyt su Ukraina, o tada, desertui, nuimt Batka ir pasiimt visa BY praktiskai be jokiu kariniu veiksmu. Baltarusijai vienintele gera iseitis - laukt rusijos pralaimejimo pries UA ir tuomet Batka nuimt patiem.
donatasv 2022-10-11 10:22
Bulvių maišas bus valdžioje tik tol kol bus putinas. Toliau jau bus niekam nereikalingas, tą visi BY supranta manau net ir pats bulvių maišas. Jei tiksliau tai valdžią išlaikys kol atgrasys putiną nuo By arba kol neliks nuo ko atgrasyt.
Ukraina stačia galva nėrė į nato nežiūrėdama į geopolitinę padėtį. Net ir Lietuvos atžvilgiu atsiskyrimas nuo SSRS prasidėjo tik pajutus rusijos valdžios silpnumą, jei būtų tai pradėję daryti ankščiau, tai būtų totalus genocidas. Dabartinėje situacijoje turim dvi priešingas stovyklas Ukrainą, kuri pasiuntė putiną ir iš 50kk gyventojų šalyje liko 30kk ir BY kuri nutarė laukt putino pasitraukimo. Mano požiūri autokratija, demokratija ar bet koks kitas valdymas yra geriau už karą. Man BY pasirinkimas pragyvent putiną yra priimtinesnis, nei nuniokot visą šalį, išvaryt milijonus iš namų, išžudyti šimtus tūkstančių gyventojų. Ta laisvės kaina galėjo būt pigesnė reikė tik sulaukt tinkamo momento ką ir padarė BY...
kukulis4 2022-10-11 10:58
Tik nereikia kaip tu sakai, bulviu maiso, dabar statyt kaip protagonisto, nes didele dalimi dabartine situacija BY yra jo paties sukurta. Buvo rusijos silpnumo periodas jai pralaimejus saltaji kara, kuriuo BY negalejo pasinaudot butent del bulviu maiso, ir jo ambiciju tapt sajungines valstybes caru. Nereikia pamirst, kad sajungine valstybe, visu pirma, buvo bulbaso ideja. Del to, kad siandien BY be bulbaso - pizdec, manau kad mes sutariam, bet BY istorija per paskutinius 30 metu galejo susiklostyt kurkas geriau, jeigu bulbaso butu aplamai nebuve.
donatasv 2022-10-11 11:10
Nestatau bulvių maišo už angelą. Abi šalys pasirinko korumpuotą, ne vakarietišką kelią po SSRS žlugimo. Bet maidanas ir įvykiai po jo labai puikiai rodė kas laukia tų, kas eis prieš putiną.
Benediktas 2022-10-11 11:38
Be Maidano nebūtų jokių pokyčių. Laisvė turi savo kainą. Dėl ukrainičių, jei jie nugalės - smarkiai pasikeis geopolitinė padėtis visame pasaulyje į gerąją pusę - ne tik ukrainiečiams. Ukrainiečiai kovoja ir už rusus - kurie patys nesugebėjo užtverti kelio diktatūrai. Sugriauta infrastruktūra greitai atsistatys, žuvusių žmonių tik nesugražinsi, bet jų mirtis ne be prasmė - jei Ukraina laimės ir Putinas bus nuverstas. Jei ukrainičiai bijotų to kas vyksta dabar, tai jie būtų pasidavę pačioje pradžioje.
Ir taip, jei ne Lukošenka, kuris 30 metų plovė baltarusiams smegenis ir nualino ekonomiką su savo kolūkiais, tai jokių Rusijos užėjimų su kariuomene nebūtų buvę ir Baltarusijos teritorijos. Dabar sėdi tūkstančiai aktyviausių Baltarusijos žmonių kalėjimuose.
donatasv nekabink savo prorusiškų makaronų.
donatasv 2022-10-11 12:05
Tai ne prorusiški makaronai. Tai tik pažvelgimas į situacija iš baltarusių pusės.
Pas tave viskas tik juoda kas su rusija ir tik balta kas į vakarus. Visa kita kas per vidurį pilka kaip BY vis vien pritempi prie juodo. Pati BY nenorėjo karo nei su rusija nei su ukraina teisybę pasakius ir dabar to nenori. Bet buvo įtraukta vien dėl to, kad neturėjo kito pasirinkimo ir bandė laviruoti kiek tai įmanoma bandant išvengti blogiausio KARO. Tu kaip tas rusas išplautomis smegenimis VAKARAI tik blogis pas rusus. BY blogis nes jie nenorėjo karo? Idiotiška pozicija.
Benediktas 2022-10-11 12:40
Jau neliko pilkų atspalvių. Karo metu viskas išryškėjo.
Suprantu kokiems rusams kažkur ar baltarusiams kai kuriems gali būti neaišku dar kažkas dėl aplinkos. Bet lietuviams? Tu juk kalbi kas butų geriau baltarusiams iš savo pozicijos, iš šono. Ir tau Lukošenka geriausias variantas Blatarusijai....
donatasv 2022-10-11 12:48
Nesuprantu, o kas tau geriau? Bulvių Maišas valdžioje kol kris putinas, ar sugriauta Baltarusija ir gale tai jau ne Baltarusija būtų, o RF provincija? Pasipriešint galimybių 0, investicijos į armija netoli nulio. Kokį pasirinkimą turėjo kitą? Mirt aukštai iškelta galva? Tau tikrai viskas gerai su galva? Tu bent suvoki kad už karą nėra nieko blogiau, nes turi tik vieną išeitį be jokių kitų pasirinkimų žudyt arba būt nužudytam. Be ginklų BY buvo tik vienas kelias...
Benediktas 2022-10-11 12:57
Už Lokošenka pradėjom sirgt tik kol jis nesutinka įvesti savo karių, bet raketomis apšaudyt iš Baltarusijos leido, rusų tankams leido važiuot - Baltarusija jau yra RF provincija, neleidžia tik savo karių, kadangi patys kariai neturi motyvacijos. Per 30 metų jis davedė Baltarusiją iki tokios situacijos. Baltarusija galėjo gyventi geriau už Lietuvą, būti NATO ir ES. 91 metais turėjom tas pačias startines pozicijas. Kas visas sajungas su Putinu sudare - Lukoshenka.
Kol kris Putinas, tai dvi kartos turi š gyventi. Kodėl žmonės turi laukti kol kažkoks diktatorius nusibaigs? Gyvenimas vienas.
donatasv 2022-10-11 13:00
Faktas šūdo privirė Lukašenka to aš neneigiu ir neteisinu. Tik dabartinėje situacijoje tam galutiniam taške kurį turim po visko dabar kitas kelias nei su Lukašenka BY būtų mirtis. Dėl to BY opozicija ir buvo susiskaldžius ir nesugebėjo nuvers Lukašenkos.
Benediktas 2022-10-11 13:04
Tai dabartinėje situacija ir yra iki kurios jis pats Lukoshenka ir privede (įsileido Rusijos kariuomene Ukrainos puolimui). Ar pats Lukoshenka puls nepuls - net klausimo tokio neturetu kilti.
kukulis4 2022-10-11 13:07
Atsakysiu. Baltarusijai, siuo metu, geriau bulviu maisas, nes Ukraina stipriai dirba ant to, kad putkos imperialistinems ambicijoms ateitu galas. Jeigu Ukraina butu pasekusi BY pavyzdziu, tai putkai butu labai lengva uztikrint veiklos testinuma net ir jam pasitraukus, o tiek BY tiek UA likimas butu labai panasus - marionetines valdzios valdoma valstybe sajungines valstybes sudetyje.
donatasv 2022-10-11 13:08
Irgi faktas, kad jis privedė. Bet ar tu suvoki ką aš noriu pasakyt?
Benediktas 2022-10-11 13:12
Kaip suprantu, didžiuma tu nori paskyti, kad va dziaukites zmones, kad dabartinėje situacijoje Lukosenka bent jus nemeta į faršą, vos ne dėkokit jam, kad toks prezidentas pasitaike.
Jei taip, tai absurdiskas teiginys. Nes pats Lukosenka iki to ir davede. Toks net teiginys neturejo būti. Baltarusija turejo buti ekonomiskai savarankiska ir nepriklausoma.
donatasv 2022-10-11 13:33
Klysti.
Aš negarbinu Lukašenkos. Nesilenkiu jam. Tik išreiškiu mintis kas geriau būtent BALTARUSIJAI ir jų ŽMONĖMS šio karo akivaizdoje. Netgi patiems Ukrainiečiams galima pritemt. Nes jei būtų nuvertę Lukašenką kol putinas gyvas, tai būtų tik dvi sekundės džiaugsmo. Toliau tiesiu taikymu į RF, o iš ten išbrist dar sunkiau. Diskusija baigta galvok ką nori.
Benediktas 2022-10-11 13:40
Prie ko čia Lukošenka? Tiesiog būtų gerai, jei baltarusiai nebūtų mesti patys į karą. Čia visiems tai akivaizdu - amerikonams, lietuviams, ukrainiečiams, patiems baltarusiams, visiems mastantiems. Bet Lukosenkos nuopelno čia jokio nėra. Čia tas tas past kas dekoti vagiui, kad ne viską paėmė - „mašiną paėmei, pinigus paėmei, ačiū, kad nors šiltus rūbus žiemą palikai ir t.t. Gal būtų dar koks blogesnis vagis - kuris ir siltus rūbus būtų paėmęs. Tai gerai gerai, kad toks vagis pasitaike.“
donatasv 2022-10-11 13:51
Jei būtų Baltarusijoje opozicija nesusiskaldžius tai putino gniaužtuose dar ilgai būtų nematę net tų šiltų rūbų. Išbrist į vakarus išvis nebūtų galimybės be karo, be sugriautų miestų. 30 metų atkentėjo prašikią šansą beliko pakentėt truputį kol dvės putinas. Ir būtent kada dvės putinas mest lauk Lukašenką tik tam, kad išvengt karo, o ne taip kaip Ukraina tiesiu taikymu į mirtį nes nesugebėjo pasirinkt tinkamo laiko. Mes 50 metų kentėjom ruso priespaudą ir ką? Kentėjom ir laukėm kantriai ne todėl, kad mums tai patiko, o todėl, kad nebuvo kito kelio. Mirtis arba laukimas tinkamo momento.
Mind 2022-10-11 14:09
Baltarusija yra alternatyvaus pasaulio Ukraina jeigu driskiam būtų pavyke pastatyt savo puppetą i valdžią
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tai būtų didelis galvos skausmas visam civilizuotam pasauliui: ar Lukašenka gali palūžti