BMW pristato monstrą ant dviejų ratų – net 210 AG, daugiau nei 300 km/val. greitis (Foto)  ()

Vokietijos motociklų gamintojas „BMW Motorrad“ išleis įspūdingų parametrų naujos kartos super sportinio motociklo „BMW S 1000 RR“ modelį. Dėl variklio, pakabos ir važiuoklės inovacijų, taip pat geresnio aerodinamiškumo, šis motociklas bus dar dinamiškesnis ir galės išvystyti daugiau nei 300 km/val. greitį, o nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 3,2 sekundės.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujajame motocikle diegiamas jo pirmtake naudotas 4 cilindrų variklis, tačiau inžinieriai jį patobulino, pridėjo 2 kW daugiau galios. Maksimali jo išvystoma galia yra 154 kW (210 AG) esant 13,750 aps/min. Didžiausias motociklo sukimo momentas – 113 Nm – pasiekiamas esant 11 000 aps/min., taip pat išplėstas ir sūkių diapazonas iki maksimaliai 14 600 aps/min.

Naujasis modelis tapo ne tik galingesnis, bet ir pasižymės geresnėmis valdymo savybėmis, tikslumu, didesniu saugumu ir stabilumu važiuojant ekstremaliais greičiais lenktynių trasose. Viena iš „S 1000 RR“ naujovių – dinaminės traukos kontrolės sistema (DTC) turės slydimo kontrolės funkciją (angl. Slide Control). Ši funkcija veikia naudodama posūkio kampo jutiklį ir leidžia važiuojant posūkyje tam tikru kampu praslysti galiniam ratui. Kampui sumažėjus iki nustatytos ribos, įsijungia traukos kontrolės sistema, kuri sumažina slydimą ir stabilizuoja motociklą.

 

Dar vienas svarbus dinamiškumo elementas – RR modelyje naudojamas paslankus „Flex Frame“ rėmas. Jo pagrindą sudaro aliuminio konstrukcijos, apgaubiančios 32 laipsnių kampu pasvirusį variklį. Naujojo RR rėmas taip pat turės daugiau tuščių erdvių, taip optimizuojant motociklo lankstumą posūkiuose. Patobulinta RR važiuoklės geometrija padidino valdymo tikslumą, ypatingai – priekinio rato kontrolę.

 

Prie geresnės priekinio rato ir viso motociklo kontrolės prisideda ir naujajame RR modelyje naudojami aerodinaminiai elementai. Sumontuoti aerodinaminiai sparnai (angl. winglets) sukuria prispaudžiamąją jėgą ir taip papildomai apkrauna ratus. Dėl to sumažėja tikimybė, kad akseleruojant netikėtai pakils motociklo priekis, taip pat galima vėliau pradėti stabdyti, padidėja stabilumas posūkiuose.

Važiavimo lenktyninėse trasose mėgėjai įvertins ir „ABS Pro“ stabdžių sistemą su nauja stabdžių slydimo funkcija „Brake Slide Assist“. Ši sistema taip pat vadovaujasi vairo pasvirimo jutikliais ir leidžia įvažiuoti į posūkį slystant, išlaikant greitį.

Be techninių patobulinimų naujasis „S 1000 RR“ taip pat įgavo ir modernesnio dizaino elementų – pertvarkytą priekinę dalį, įskaitant sparnus, naują, lengvesnę ir sportiškiau atrodantį galą, tris naujas modelio spalvas.

Įgaliotoji „BMW Motorrad“ atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ praneša, kad naujojo „BMW S 1000 RR“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 21380 Eur, įskaitant mokesčius. O pirmieji motociklai mūsų šalį pasieks spalio pabaigoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(4)
(1)
(3)

Komentarai ()

Susijusios žymos: