Skelbiama schema, kaip Irano dronai patenka į Rusiją: paviešino maršrutus ir visus dalyvius (Žemėlapis)  ()

Irano bepiločių orlaivių tiekime Rusijos Federacijai dalyvauja ir valstybinės Irano įmonės, ir viena privati ​​įmonė.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Iranas tiekia Rusijai atakuojančius bepiločius orlaivius, kuriuos vėliau Rusijos armija naudoja kare Ukrainoje. Kalbame apie tokių dronų kaip „Shahed-136“, „Shahed-131“, „Mohajer“ ir „Arash-2“ perdavimą.

Apie tai rašo Nacionalinio pasipriešinimo centras.

Trys valstybinės įmonės, pavaldžios karinei-politinei Irano vadovybei, užsiima bepiločių orlaivių tiekimu. Tai „Iran Air“, „Pouya Air“, „Saha Airlines“. Pirmąją įmonę kontroliuoja Irano infrastruktūros ministerija, o kitos dvi priklauso atitinkamai Islamo revoliucijos gvardijos korpusui (IRGC) ir Irano oro pajėgoms.

 

Be to, viena nevalstybinė bendrovė „Mahan Air“, kurios įkūrėjas yra Molal Movahedin institutas, dalyvauja perduodant UAV į Rusiją. Ši įmonė nevalstybinį statusą turi tik sąlyginai, nes jos įkūrėjas yra buvęs Irano viceprezidentas Hosseinas Marashi.

 

Taigi valstybinių įmonių dalyvavimas bepiločių orlaivių tiekime paneigia Irano valdžios teiginius, kad Teheranas netiekia Rusijai ginklų karui Ukrainoje.

Irano bepiločių orlaivių tiekimui į Rusiją taip pat naudojamas jūrų kelias per Kaspijos jūrą. Remiantis dokumentais, Irano pusė gabena atsargines dalis civilinei aviacijai. Paskutiniai maršrutų taškai yra Astrachanė ir Machačkala.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(9)
(41)
(-32)

Komentarai ()