Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Darius995 2022-11-15 13:23
Puikus laikas pirkti kripto, ypač Solana.
Šaras 2022-11-15 15:12
Crypto kas dien vis labiau praranda investuotojų pasitikėjimą, o kai valiuta remiasi vien tik pasitikėjimu, dabar toli gražu iki "puikaus laiko pirkti".
Darius995 2022-11-15 15:57
Teigiate, jog geriau pirkti tada, kai kaina užkilusi?
Pumper 2022-11-15 18:21
Vertimas: "aš prisipirkau solana ir sėdžiu 90% minuse, todėl dabar jūs durneliai pirkit, kad man kainą užkeltumėt".
Šaras 2022-11-16 07:22
Užkilusi, nukritusi, lyginant su kuo? Realios vertės crypto neturi, o kad kažkoks "hype'as" buvo užkėlęs kainą nieko nereiškia. -95% nuo ATH reiškia kad yra labai rimtų pasitikėjimo klausimų ir didelė tikimybė, kad ateina pabaiga.
Darius995 2022-11-17 12:02
Vertę turi tai, ką žmonės laiko vertinga. Deimantai taip pat neturi realios vertės (išskyrus techninę, pagal kurią vertė labai žema), kaip ir meno kūriniai. Galėčiau paminėti ir tradicinių valiutų vertės iliuziškumą, bet čia jau kiti dalykai. Kriptovaliutoms jau per vėlu prarasti vertę, sniego kamuolys jau pajudėjo.
O dėl Solanos - esate pusiau teisus, prieš dvi dienas pirmą kartą nusipirkau keletą gabaliukų. Smalsu žiūrėti, kaip pasirodys kitais metais.
Manau, kad kripto valiutos stipriai pakeis finansinį pasaulį, tik dar turės pakoreguoti savo koncepciją.
immortallt 2022-11-17 12:20
Kaina nustatoma rinkoje, vertė yra pamatinė. Pvz. aukso vertė yra apribojama tiek, kiek jisai reikalingas pramonei, na dar juvelyrikai. Įmonės vertė - tiek kiek pelno atneš su priimtina pelno marža, ar kiek jos visas turtas vertas. Krypto yra absoliučiai bevertis, nei jį "gaminant" kažkas naudinga sukuriama, nei jį turint kažkas vertingo, apart skaitmeninio triukšmo, priklauso. Jei ta pamatinė vertė būtų, nekristų žemiau jos 95%. Popieriniai rubliai ir tai daugiau vertės turi - gali subinę nusivalyti ar pasišildyti. Kitų šalių valiuta yra realiai tų šalių ekonomikos vertė. O va kaina jau yra kas nustatoma paklausos ir pasiūlos, tas pats auksas, jo vertė yra ženkliai mažesnė, nei kaina, nes kainą sukėlė tie, kurie nuperka ir laiko paslėpę (pas save ar kokiame nors instituciniame seife)
Laurynas19 2022-11-17 12:33
Lygiai taip pat atrodė ir kai kripto burbulas sprogo 2017metų pabaigoje / 2018m pradžioje. Bet taip nebuvo, reikėjo palaukti 3metus ir kainos šoko vėl 5 kartus lyginant su aukščiausia kaina 2018m. Taip, kad greičiausiai tai vėl pasikartos po kokių poros metų.
Kažkaip nesitiki jog Bitcoin / ethereum ar ADA žlugs ir bus panaikinta, nes perdaug žmonių į tai investavo, tie kurie kuria technologijas kaip pritaikyti kripto prekyboje bei soc tinkluose.
Galiu klysti, bet duočiau kur kas didesnę tikimybę jog palikus 1000 EUR banke , 5metų bėgyje prarasi daugiau nei nusipirkęs kripto už 1000 EUR.
Laurynas19 2022-11-17 12:52
Su Bitcoinu lygiai tas pats yra, jis turi ribotą kiekį kiek gali 'prikasti' ir ta riba beveik pasiekta. Daugybė žmonių turi mažus kiekius bitcoino kuriuos laiko savo 'piniginėse' ir nemaža dalis apie juos pamiršę, arba 'pametę' . Kaip ta istorija kur vienas išmetė savo seną PC kuriame buvo 500 BTC ir poto ieškojo savartyne..
Taigi Bitcoino kainos greičiausiai žemiau esamo lygio jau nebenumuši, vienitelis būdas užmušti Bictoiną tai jį uždrausti valstybiniu lygiu, pvz JAV are EU. Kas aišku, gali nutikti.
O paskutinis kainų kilimas buvęs 2021m pabaigoje 2022m pradžioje buvo dėl Apps'ų atsiradimo, Binance, Crypto.com , Coinbase ir tt. kur betkas galėjo įsigyti Kripto.. Tuo metu beveik visi turėjo tuos apps'us ir pirkinėjo viską iš eilės, tai aš jau iįkart tikėjausi kritimo. Kaip ir visi kiti, kurie užssima investavimu ilgą laiką.. Viskas ganėtinai akivaizdu buvo. Dabar vėl reputacija kripto mušama, jog tie "casual" investuotojai parduotų viską ir vėl ratas kartotūsi.
Darius995 2022-11-17 13:12
Buhalteriškai Jūs esate teisus. Tačiau rinkoje kiti dalykai (kad ir politika ar psichologija) dažnai turi daugiau įtakos, nei buhalterija.
Šaras 2022-11-17 14:02
99% investuojančių į akcijas save apgaudinėja, kad kažką supranta ir gali numatyti kas bus ateityje. Su crypto tokie yra visi. Jei norit loterijos, tai taip ir sakykit, o ne klaidinkit kitus tokiom pievom kaip "Taigi Bitcoino kainos greičiausiai žemiau esamo lygio jau nebenumuši".
Laurynas19 2022-11-17 16:02
Su akcijom sutinku, čia reikia žaisti ilgą žaidimą 15-20m, kad stabiliai į pliusą eitum. Daug kas nori greit praturtėti.
Aš pats dideliomis sumomis tik per pencijų fondus suinvestavęs.
Paaiškink kodėl tai pieva? "Taigi Bitcoino kainos greičiausiai žemiau esamo lygio jau nebenumuši", paskutinė ilgą laiką beislaikiusi linija prieš 'Appsų bumą' buvo 10k, dabar 15k dėl padaugėjusio kiekio rimtų bei laikinų investuotojų.
Taigi jei nebus draudimų Bitcoinui Valtybiniu lygiu, tai jis tikrai ir liks tame 10k - 15k tarpe iki kito kilimo, kuris gali būti iki 100k ar daugiau (va čia gal jau ir pievos, bet ir tai galimybė nemaža egzistuoja).
Įdomu išgirsti tavo nuomonę.
immortallt 2022-11-17 18:02
Buhalterija visada laimi. Gali ant hype'o varyti, kaip faina viskas, ir visada tie patys pasiteisinimai, kaip čia viskas gerai, ar tai dotcom burbulas, ar tulpių svogūnėliai, ar iš viso berods VIII amžius ryžių krizė - visada įsivaizduojama, kad su iš oro išaugusia didele verte nieko neatsitiks.
Mano šūdų kiekis irgi ribotas, tai ar jis patampa vertingas?
Kokio velnio liks bitcoin'as jei atsiras kitas, bitcoin super triper traper ultra, kurį turėti bus madinga, o bitcoin naudos tik lūzeriai? Nes visas bitcoin vajus grįstas tik ant šito hype'o. Koks nors stambus bitcoin savininkas pasisakys prieš gėjus kažką ir nebėra tos vertės. Ar Musk'as pasakys, kad ryt užsilenkia bitcoin'as.
Crypto yra finansinė piramidė. Uždirbti iš to tikrai gali, kaip ir bet kurioje piramidėje, jei nebūsi paskutinis, tik nereikia spangti apie vertes.
Dannas3 2022-11-17 18:14
Kaip ten Buffetas pasake, kai tik prasideda panika ir visokie straipsniai apie zlugima, tada pats geriausias budas uzsipirkti. O kad durniukai tiki kliedesiai apie visokius zlugimus, tai ju paciu bedos. kai bent kiek pasigilinantis, zino jog btc gali pakrist ir iki 10stuku.
Laurynas19 2022-11-17 18:49
Nepanašu jog Bitcoinas tik ant hype'o laikosi, nes jau dauygbė metų jis egzistuoja ir jau tūkstančiai kitų krypto valiutų buvo ir dar tūkstančiai bus. Bitcoinas gana unikalus, ir gana plačiai naudojamas juodojoje rinkoje, šiaip perkant picas online ir tt. nėra populiarus nes kaina šokinėja beproto ir tai yra todėl, kad maža saujelė (palyginti) žmonių kontroliuoja didelius kiekius Bitcoino, bet tas žmonių ratas kasdien auga, taigi ir kaina/vertė nekrenta iki nulio. Taip papt esu jau matęs tiek pusiau veikiančių tiek "pažadų" stadijoje projektų, kur gali rašyti žinutes ir tt naudodamas Bitcoin ir jų nebus įmanoma cenzuruoti, nes žinutės turinys nėra saugomas kažkieno viename serveryje kaip tarkim FB, bet užkoduotas skirtinguose vartotojų pc, kasimo 'aviliuose' ir tt., čia šitos idėjos išpopuliarėjo per pandemiją ir super cenzūrą, blokavimus ir tt.
Nesu aš ir pats megėjes kripto, bei skeptiškai visada į tai žiūrėjau, bet su Bitcoinu nesu toks tikras, kad jis žlugs. Jei ne valstybės, tai manau pritaikymas ir pasitikėjimas bei stabilumas tik augs. Mano tokia nuomonė.
immortallt 2022-11-18 07:43
Tai ką išvardinau apie bitcoin yra hype'as. Perkels ant shitcoin and cumcoin ar pinigų srautą, ar dar ką, nes koks bieber'is pasakys, kad šitas kieta, o bitcoin ne, tavo bitcoin vertė taps nulis.
Silkroad ar kaip ten besivadino prikirpo - ir kaina į apačią.
Ruskių pinigai užsilenks, dar didelė dalis "vertės" dings.
Ir šiaip, mane šokiruoja, kad žmonės supranta, jog bitcoin'as iš esmės įgalina prekeivius žmonėmis, pedofilus, narkotikų baronus, tironus kaip putleris, stumdyti kaip nori pinigus beveik be sankcijų, ir iš to ta kaina tokia sukilusi, bet jiems viskas gerai. Tie "niekuo dėti žmonės" ir įgalina juos pinigus plauti. Daug paprasčiau, nei pirkti paveikslus už neva dešimtis milijonų, kai vėliau tą patį paveikslą parduoda už kelis tūkstančius.
kestutisz 2022-11-18 08:46
Taip buvo iki gal pirmųjų forkų. Jei tik didieji žaidėjai (pvz keityklos) pamatys naudą - ramiai susitars ir forkins. BTC puristai galės likti su pigiu pigiu BTC-classic (kaip ETC), o BTC tickerį gaus jau kitas, "patobulintas" protokolas su daugiau "aukso".
Dannas3 2022-11-18 09:51
Aisku apeliuoji i Muska, bet jo galia nebent su shitcoinais manipuliuot. Nei jis turi tu btc daugybe, nei jo kliedesiai galetu turet dideli poveiki ypac ilgesniam laikotarpiui.
Apie krypto neatsekamuma irgi visiskas mitas, nereik sekt pasaku.
O apie zmoniu sutarima kas yra vertinga, o kas ne, per amziu amzius irgi nereik kliedet. Senovej ble verte turejo dideli akmenys. Atsinesi 10kg akmeni issikeiti i grudu maisa. Dabar technologiju ir kompu amziuj verte igauna kiti dalykai. Tad nieko keista kad kai kuriems zmonems paprasciau investuot i koki tai koda, nei i kitua dalykus, kuriu kaip minejau, verte tai zmoniu sutarimo reikalas, nei labiau ju tikroji verte, kuri daznai yra tiesiog niekine.
immortallt 2022-11-18 12:48
Ne tik Musk'as sumanipuliuoja pasisakymais. Kaip fizinis asmuo, jis gal ir vienintelis, bet turint omeny ilgalaikę prognozę - visko bus.
Ar gali bitcoin'ą atsekti ir pasakyti asmens kodais, koks asmuo kam pervedė pinigus?
Aš aiškinu, ką reiškia terminas vertė ir kaina. Vertė ir kaina GALI būti susiję, bet nebūtinai yra. Vertę pamatuoti daugelio atveju yra sudėtinga. Pvz. kiek verta Mona Liza? Vertės niekas negalės nustatyti, nes neįkainojama, bet kainą aukciono metu gali nustatyti. Kiek vertas vienas pixelis Mona Liza paveikslo gif'o? Nieko. Nes prikopijuoti paveikslėlių gali neribotai. Tau pixelio nuosavybės teisė nesuteikia nei autorinių teisių į paveikslėlį, nei dar kokių teisių. O vat kaina gali būti ir milijonais.
Darius995 2022-11-18 15:00
Taip, vertė ir kaina turi koreliacijos, nors ji ir nėra tiesinė. Kainą nustato pasiūlos ir paklausos santykis, o tinklo vertė iš esmės priklauso nuo vartotojų skaičiaus kvadrato: padvigubėjus vartotojų skaičiui, tinklo vertė išauga keturis kartus. Kripto valiutos grubiai vertinant ir yra tinklas ir gana didelis.
Galima kartoti Buffeto mantrą, kad kripto yra piramidė, lyginti su tulpių svogūnėliais - tai nieko nekeičia. Akcijų biržos veikia panašiu principu: nors akcijos techniškai susiję su konkrečia įmone ir jos veikla, didžioji dalis žaidėjų investuoja tikėdamiesi, kad kaina kils, o ji kils tada, kai atsiras daugiau norinčių jas pirkti, arba atvirkščiai. O realiai akcijų kaina su įmonės verte nelabai turi ką bendro, nors tai ir laikoma vienu iš įmonės vertės nustatymo būdų.
Dabartinėje situacijoje kripto gali užsilenkti tik globaliai dingus internetui. Tačiau tokiu atveju ir tradicinės valiutos kris beveik iki nulio, nes ekonomika crashins.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Didysis kriptovaliutų sprogimas: FTX žlugimas toks baisus, kad tyrimo ėmėsi FTB ir Bahamų policija