Lietuvoje maksimalus greitis bus keičiamas per nuotolį – pražiopsosite, mokėsite baudą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2022-12-07 15:40
Kaip visada tokios racionalizacijos pakenks normaliems vairuotojams, kurie žino kasyra leistinas greitis ir žino kas yra saugus greitis. O girti ir vieokie debilai be teisių lakstė ir lakstys.
kestutisz 2022-12-07 15:42
Jei tuos "išmanius" ženklus permaltų su asfaltu ir užpiltų bent vieną duobę - būtų nuostabu. O dabar tai tik išsidirbinėjimas. Jei jau bloginat sąlygas su atmazkėmis dėl oro - tai atitinkamai turi būti ir gerinamos kai oras puikus.
mindaugas.vaitiekūnas 2022-12-07 16:24
a) tokių ženklų Lietuvoje jau seniai yra; b) jeigu greičio matuoklis bus įrengtas gerokai už ženklo (pvz. už 1km), tai reikėtų registruoti per kokius parodymus automobilis pravažiavo pro tą greičio apribojimo ženklą. Na visai įmanoma situacija, kad ženklas rodė 130km/h, aš pro jį pravažiuoju, tada dėl techninių problemų stoju į kelkraštį ir ten praleidžiu pusę valandos. Per tą laiką ženklo parodymai pakeičiami į 90km/h, gal būt net dėl mano paties kaltės. Kadangi KET manęs neįpareigoja eiti pasivaikščioti atgal ir pasižiūrėti ką rodo ženklas (būtų idiotiška jei įpareigotų), tai toliau tęsiu kelionę 130km/h greičiu ir būnu užfiksuojamas kaip pažeidėjęs, viršijęs leistiną greitį +40km/h. Bet žiūrint iš mano perspektyvos man ženklas rodė 130km/h ir leistino greičio aš neviršijau. Todėl reikalinga pravažiuojančių transporto priemonių registracija. O kadangi registruojama, tai turi būti įrengtas ir atitinkamas "fotoaparato" ženklas
HardAxe 2022-12-07 16:51
Gal taip ir darys. t.y. kur dabar stovi 70 leis važiuoti 90 ir kartais ribos. Jei nori važiuoti greičiau 110/130 pažiūrėk į vokietijos praktiką. Kiekvienas vokietis žino, kad viršyjant 130 autobane ir patekus į avariją, nepriklausomai nuo priežasčių, esi bent dalinai atsakingas už avariją. T.y. važiavai ramiai 150, kažkas užkišo kelią, tu nebūsi nekaltas sprendime su visom pasekmėm draudime ir t.t. Pas mus kelio sąlygos gero oru leidžia važiuoti greičiau, koks 150-180 tikrai saugus greitis Kaunas-Klp sausą dieną. Bet ar leidžia mentalitetas? Užsidegus 160 ant ženklo lenkiant fūrą "įprastu" greičiu visokie juodi BMW jau iš kilometro mirksės ir prie šiknos kabinsis. O keliai tiesiami ne tik dėl BMW ir audi limuzinų, jais važinėja ir ekonomiški maži automobilai. Jei trumpai, tai norint didinti greitį, reikia žmonėm suprasti, važiavimas virš 120km/h gali būti saugus, bet tai yra "leistina prabanga", ne de facto eismo standartas.
mindaugas.vaitiekūnas 2022-12-07 16:59
Skaitau, kad nereikai šitos "naujovės" priimti kaip "būsi nubaustas". Reikia galvoti taip, kad KET kokios buvo, tokios ir lieka. Čia labiau reikėtų pabrėžti tą dalyką, kad turėsime labiau informatyvią sistemą. Tiesa važiuojant aną savaitė Kaunas-Vilnius mačiau, kad dalis tų ženklų heroglifus rodo, berods koks pusę ženklo jau buvo apie beleką Tai vėl gi jei jau ketinama bausti, tai reikėtų ir patį ženklą filmuoti, kad jo parodymai atitinka jam nusiųstą užduotį
mindaugas.vaitiekūnas 2022-12-07 17:06
Kas liečia Vokietiją, tai nepamenu, ar ten 2 juostų keliuose būdavo tie ženklai "apribojimo pabaiga", leidžiantys spausti dugną. Skaitau, kad važiuoti ~180km/h greičiu 2 juostų kelyje, kur pirmoje juostoje važiuoja kitos transporto priemonės 90km/h geričiu, yra per daug pavojinga. Jei tai būtų 3 juostų kelias - viskas ok. Aš ką Lietuvoje norėčiau pakeisti, tai pradėti auklėti vairuotojus laikytis dešinės eismo juostos (kaip reikalauja KET). Dabar važiuoja toj antroj (kairėj) juostoj ir taip blokuoja eismą greičiau važiuojančioms transporto priemonėms. Nors galėtų laisvai persirikiuoti į dešinę. Pvz. Vokietijoje šiuo atžvilgiu eismas gerokai aktyvesnis - automobiliai ten nuolat daro persirikiavimo manevrus: apvažiavo vieną ir grįžta į dešinę eismo juosta, visai nesvarbu, kad po 10 sekundžiu vėl teks rikiuoti į kairę, kad apvažiuotų dar vieną. Jeigu aš apvažinėju kitą transporto priemonę (pvz. fūrą), o man ten prie šiknos kas nors mirksi, tai traktuoju taip, kad nežinau priežasties dėl kurios jis mirksi - gal dega mano auto Tai nuimu koją nuo greičio pėdalo, tada seka ilgas lėtejimo procesas kol ta fūra mane pravažiuos pirma eismo juosta ir tik tada pasitraukiu į dešinę - prašau, kelias duotas!
Šaras 2022-12-08 07:24
O gal reikia leist pravažiuot daug greičiau važiuojančiam automobiliui? Ar taip ilgai lenki, kad prieš pradedant manevrą kitos mašinos net nesimato? Tai gal tada reiktų ir važiuot kartu su ta pačia fūra? Kvaili principai, ne ką geresni nei lakstančių. Be to pavojingi ir stabdantys eismą.
sub 2022-12-08 09:13
Tu čia rimtai? Pakomentuok koks kelias tavo manymu yra toks geras ir tvarkingas, kad galima būtų 150-180 važiuot greičiu Lietuvoj. Žinau tokį kelią, geros kokybės, be visokių skirtingų afalto dangų ruožuose ir pakankamai lygų. Spėk. Jūs išvis važinėjat? Vilnius-Kaunas pirmosios jusotos į abi puses - šūdas ne kokybė. Kaunas-Klaipėda ne ką geriau, skirtingo asfalto dangos ruožuose, sujungimai belenkaip padaryti, tilteliai belenkaip sujungti. Ta prasme jei važiuojant ant 120-130 jaučiasi... Spėk kodėl dauguma bmw vairuotojų verkia dėl brangių dalių, nes taip skraido tokios kokybės keliais, po to reik remontuot pakabas ir važiuokles.
HardAxe 2022-12-08 10:27
Nu yra atkarpų. Nekalbu apie visą kelią. Vilnius-Ukmergė, Kaunas-Klaipėda galėtum vietom padidinti greitį dienos metu sausu oru. Man asmeniškai tai netrukdo ir dabartinis, virš 130 prasideda didesnis triukšmas, sąnaudos kosmiškai auga ir t.t. Kiti cituoja ten 0.5 skirtumą 120 vs 150, man gal ~2 papildomus litrus valgo. p.s. Aš saugiausiai jaučiuosi važiuodamas truputį greičiau už bendrą eismą, kai laikas nuo laiko aplenkiu kokią mašiną bet mažiau mane lenkiančių.
immortallt 2022-12-08 12:05
Nu 180 dviejose juostose, kai pirmoje galima važiuoti 70, net jei kelias yra lygutėlis, tiesu ir t.t. nėra saugu. Greičių skirtumas 110, persirikiuoti koks durnius sugalvos, nespėsi sustoti niekaip. Realiai net dabar kai greičio apribojimas 130 vasarą, tai greičiau nei 150 važiuojančių beveik nėra. Ant 130 jau dažniausiai srautą lenki.
HardAxe 2022-12-08 13:03
būtent. Jei mentalitetas būtų kitas, galėtum lėkti 180 iki privažiuoji automobilius, prilėtinęs apsilenktum ir toliau lėktum. Bet dabartinėj situacijoj - ne. Nepadės ir trys juostos, tada visi kieti važiuos trečioj nepaisydami visko.
bahuriux 2022-12-08 13:04
Nereikia neiko praleidinėti (išskyrus TP su mėlynais/raudonais švyturėliais) jei važiuoji max leistinu greičiu (+9km/h kartais), arba praleidinėti tokiu būdu kaip mindaugas parašė. Nėra tokios taisyklės kad tu kažkokiu būdu gerokai viršysi greitį ir būsi teisus, arba kad neteisus tas kuris lenkia fūrą kuri važiuoja 90, o tas "pensininkas" 110 (žiemą max leistinas greitis magistralėje). Bet šiaip viskas kas virš 100km/h yra tik padidinta CO2 gamyba daugiau, nei kad reali nauda iš sutaupytų 10 minučių. Šiaip jei ką statistiškai daugiausiai autobusų stoteles ir varto tie neikur nespėjantys "vip" kurie mirksi iš galo.
HardAxe 2022-12-08 13:30
Aš gazo specialiai niekada nespaudžiu. dažniausiai tiesiog baigiu manevrą, kartais kaip Mindaugas padarau. Baisiausia dalis tai Kaunas-Vilnius, žiauriai skirtingi greičiai. Bet aš jum juk neprieštarauju, mano nuomonė yra - ar galima važiuoti greičiau? Techniškai - galim. Bet mentalitetas neleidžia.
Šaras 2022-12-08 14:10
Taisyklių daug nėra, nėra ir taisyklės einant siauru takeliu praleisti greičiau einantį, bet jei šiek tiek protelio turi tai praleisi. Taip pat ir važiuojant kolonoj, užstringi už autobuso, važiuojančio an 70, už jo dar n mašinų, ir pist tik pasibaigus ištisinei iššoka toks taisyklių žinovas, ir rieda ant 75 kol vėl ištisinė prasideda. Visi likę ir sėdi, laukia. O praleistum ir pats spėtum ir kolona išsivažinėtų. Bet ne gi, jūs pagal taisykles galit taip, jūs teisūs.
kestutisz 2022-12-08 15:21
1 juostos keyje taipm, nieko neprivalai, bet turi laiikyti atstumą iki automobilio priekyje, kad na normaliai būtų galima aplenkti (viršija ar ne - metrologiškai patikrinto prietaiso reikalas, ne lenkiamojo). 2 ir daugiau - tiesiog privalai visada važiuoti pirma juosta jei ji laisva. Aišku čia yra skylė, kad galima tiesiog važiuoti šalia fūros ir visus užknisinėti (na bet realiai teko matyt ir tokį atvejį kai toks gudrutis ilgai ilgai "lenkė", o po to gavo butelį į stiklą - toks ant tokio užšoko ir niekam nuo to geriau netapo).
immortallt 2022-12-08 16:21
bahuriux, privalai ne praleidinėti, o laikytis kelio dešiniosios važiuojamosios dalies, kitaip sakant, jei dešinėje laisva, o tu važiuoji antra, trečia, septyniolikta juosta - tu pažeidi KET. Jei tu susigretini su fūra autostradoje, tai akivaizdžiai nevažiuoji leistinu greičiu ir tada jau privalai praleisti važiuojantį greičiau. O dėl praleidinėjimo, jei aš pradeda manevrą ir matau, kad kažkas irgi atvažiuoja, tai spusteliu gazą, kad kitam nemaišyti tiek, kad jam stabdį reikėtų spausti, bet jei privažiuoja iš galo ir man mirksi, nors pats negaliu apsilenkti, nes priekyje irgi velkasi, tikrai dar ir prilėtinu, ar įjungiu galines priešrūkines, kad akimirkai susimąstytų, kad galiu ir pastabdyti.
bahuriux 2022-12-08 16:38
Čia tas autobusas rieda vos 70 ten kur ženklai leidžia 50 ir visi pasipiktine šliažia iš galo, ar kaip? Dėja aš matau tik daug mirksinčių pasipiktinusių vip debilų viršijančiu 20km/h. Dar kiečiau būna kai toks vip debilas antra juosta privažiuoja prie taves ir mirksi, nors visas kelias abi juostos pilnos ir važiuoja vieni paskui kitus. Kažkas rašė komentaruose, kad tokiu atveju praleido iškarto gryžo į antrą juostą už nugaros jam ir mirksėjo ilgą laiką Čia gera auklėjamoji priemonė, bet debilui juk neįrodysi kad jis debilas, nes debilo iq neveža tiek, kad suprastu argumentų kalbą, jau nekalbu apie apie taisyklių žinojimą ir elementarią eismo kultūrą. Ypač kamščiuose visokių gudrašiknių nevirškinu, kaip ir tų kurie net palei taisykles neįleidžia iš užstrigusios juostos įvažiuoti. Man patiko eismo kultūra skandinavijos šalyse, ten debilų kokia 10 kartų mažiau nei pas mus. Man dažnas atvejis būna kai reikia važiuoti per automatines fūrų svarstykles kur ant kelio kaip atskira juosta įrengta, ten ženklai sumažina greitį nuo 90 iki 50, paskui iki 30 (bendras ne vien tik fūroms) ir atstumas nemažiau 50m nuo kitos mašinos nurodytas, tai važiuoji jau ir taip 45-50 nes nu nesamonė toks "greitis" 30 ir pyst fūra prilekia iš galo ir mirksi pypina ir iš proto kraustosi. Nu ką pagalvoju, kad viršiju greitį tai atleidžiu gazą iki max galimo greičio 30 ir važiuoju kol mano nusukimas bus.
mindaugas.vaitiekūnas 2022-12-08 23:15
Gali čia bandyt išvedžiot kiek nori, bet kai leistinas greitis 100-110 (priklausomai nuo atkarpos), o fūra važiuoja ~90km/h, tai ir lenkimas max leistinu greičiu trunka ne 2 sekundes. O kai iš galo parskrenda kokiu 160-180 mirksėdamas jau nuo pat horizonto, tai man ant tokio chamo visiškai nusišikt, kad jis ten mirksi - laikykis taisyklių ir nereikės psychuot!
sub 2022-12-09 09:09
Įsivaizduoju 180 Lietuvoj, dviejų juostų kely, važiuoji, priekį tarpas ir fura iššoka ant lenkimo, greitis jos 90, o tu vos ne dvigubai greičiau varai. O čia standartinė situacija Lietuvoj.
sub 2022-12-09 09:18
Antra situacija tikrai kvaila ir realybėj dažnai taip nutinka. Negalima taip daryt, iš principo negalima. Jei pradėjai lenkimą, tai pabaig. Nes man jau čia toks labiau avarinės situacijos kėlimas, kamščio darymas antroje juostoje. Yra man pasitaikę, mirksėjau, pypinau, man "brake check" padarė ir toliau slinko antra juosta. Yra tokių kurie principingai antra važiuoja, net jei pirma laisva.