Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2022-12-17 08:12
Tai sakai, visi EV gamintojai meluoja vartotojui apie jo automobilio baterijos būklę? Ar turi tam įrodymų?
sigun 2022-12-17 10:13
Žinomo youtube blogo, perdarančio, modifikuojančio EV, meistro posakis: pasenusių Teslos akumuliatorių nebesuperku, nes jei kitų EV degradavusiose baterijoje beveik visada dar galima rasti ir gerų elementų, tai Tesloje jei vienas blogas, tai ir visi bus tokie. Ant tiek gerai Tesloje gamybos metu atrinkti elementai ir ant tiek gerai veikia BMS, aušinimas, šildymas. Taip pat besidomintiems Tesla leidžia stebėti daugybė baterijų ir variklio parametrų, ko nėra niekur kitur.
Leaf baterija yra viena iš primityviausių, nes išvis neturi aktyvaus aušinimo, elementai išdėlioti taip, kad trečdalis gauna daugiau karščio ir DC greitas krovimas jam labiausiai kerta per baterijas. Mano statistika apie degradaciją. LeafSpy rodo, kad pirmo savininko greitu krovimu krautas ~270 kartų, lėtu ~50 kartų. Krovimų kiekis skaičiuojamas ne kiek įkrauta iki pilno, o kiek kartų įjungta šakutė ir įkrauta bent 0,1kW. Per tą laiką nuvažiavo 30k km. Baterijos degradacija pirkimo metu 16%, t.y. dvigubai didesnė, nei įprastai tokių metų EV. Aš priešingai: paprastai palieku krautis per naktį 8A, kad link ryto pasiektų 80-100%, o greitu DC krovimu kroviau gal 3 kartus. Per mano pusantrų metų naudojimosi ir 12000 km degradacija padidėjo ~3%, t.y. ~2% per metus. (dabar nuėjęs pasitikslinau %)
bahuriux 2022-12-17 11:55
Jeigu pamenat tesla atrakino onlainu papildomą akumo talpą papuolusiems į audrą ir pūgą savo mašinoms, tai reiškia ir atrakino tą rezervinę talpą.
Benediktas 2022-12-17 13:01
Bet kalbejom ar tiesa rodo EV apie baterija, pats sakei, kad nerodo, o tik apskaiciuoja pagal algoritmus, o ne realius matavimus.
O dabar jau rasai apie visai kita tema - kiek talpos gamintojas rezervuoja - tai sitas dalykas buna jau salone - cia ne apie nusdidevejimo apskaiciavima...
sigun rašė, kad viską ten rodo dėl nusidėvėjimo.
Marius.brn 2022-12-17 14:28
kestutisz 2022-12-17 15:51
Na, mažoka sakyčiau. Ypač turintmintyje , kad pats kuras realiai kainuoja mizerį ir kaina yra grynai politinis dalykas - vieną dieną žiū nafta 100/barelis, kitą sutaria 60 ir pan. Plius galutinis kuras jau dvigubai užbrangintais visokiais legaliai reketukais - akcizais etc. Tad čia geriau net neskaičiuot. Tiesiog - dukit bent 500 realių km, 4 ratus, aukštą prošvaistą, minus galvojimą apie kažkokias ten baterijų degradacijas ir kad tai nekainuotų kaip haiendinis VDV (kiek ten Nissan Ariya? 65k gal?). Dzin ta reali kilometro kainna prieš patogumą ir mėnesines įmokas.
kestutisz 2022-12-17 15:51
Na, mažoka sakyčiau. Ypač turint mintyje, kad pats kuras realiai kainuoja mizerį ir jo kaina yra grynai politinis dalykas - vieną dieną žiū nafta 100/barelis, kitą sutaria 60 ir pan. Plius galutinis kuras jau dirbtinai dvigubai užbrangintais visokiais legaliai reketukais - akcizais etc. Tad čia geriau net neskaičiuot. Tiesiog - dukit bent 500 realių km, 4 ratus, aukštą prošvaistą, minus galvojimą apie kažkokias ten baterijų degradacijas ir kad tai nekainuotų kaip haiendinis VDV (kiek ten Nissan Ariya? 65k gal?). Dzin ta reali kilometro kaina prieš patogumą ir mėnesines įmokas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
3 mitai apie elektromobilius ir jų įkrovimo stoteles