Sukurtas dviratis su stipinų neturinčiu galiniu ratu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Individas 2010-02-17 12:48
jėga ir atrodo taip futuristiškai
Sauliaus 2010-02-17 13:18
Va cia tai studentai
lape 2010-02-17 13:19
o šitas kaip jums ?
Strong_Bad 2010-02-17 13:43
idemiau paziurejus tai gana daug problemu ten. Atviri dantraciai, rato stabilumas, pats rato pritvirtinimas, Pats grovelis laikantis ir kuriuo rieda guoliai - atviras aplinkai, tai tarnavimo laikas iki isklerimo gan trumpas. Is esmes reiktu visa tai paslepti, uzsandarinti, kad dulkes purvas nepatektu ir dar si bei ta. Tad amortizacinis mechanizmas nera didziausia sio dviracio prolema. Bet turint omeny, kad tai padare studentai neturintys didelio biudzeto per 1 semestra, tai ispudinga. Jei viska istobulins, tai tikrai ta tuscia erdve velniskai gerai gali pasitarnaut. Taip ir toliau, studentai!
nikis 2010-02-17 13:46
Man užkliuvo pati rato ir žvaigždės konstrukcija. Paprastam dviratyje, vienas žvaigždės apsisukimas reiškia vieną rato apsisukimą. O čia kažin ar tas vienas apsisukimas apsuka bent trečdalį rato. Tai kažkaip atrodo, kad su tuo dviračiu gaunasi bergždžias energis švaistymas ir mynimas vos ne vietoje.. Jie pasiektų paprasto dviračio naudingumo koef. tik tada, jei žvaigdžė užimtų visą stipinų vietą, o tai jau būtų labai kvaila, nes tada vėl viskas atsiduria rato centre, kaip ir priklauso, ir vietoj gan patogių stipinų, stovi viena didžiulė, sunki ir trapi žvaigždė.. Kaip sakoma, nereikia išradinėt dviračio, jis jau seniausiai yra.
Jacob 2010-02-17 14:30
niki Tai cia ir islygina ta naudingumo koef su kitom zvaigzdem. Galima butu priekije prie svaistikliu labai didelia zvaigzde uzdet arba kaip cia padare sujunge dvi zvaigzdiu sistemas. Bet vistiek nematau cia pranasumo pries stipinus. Ir svoris didesnis ir tvirtumo nera. Sitas konceptas pasmerktas likti konceptu.
nikis 2010-02-17 14:36
Aha, jau matau. Bet vistiek manau, kad tai nelabai pasiteisins. 4 žvaigždės, 2 grandinės. nu nebent ten varikliuką, kaip minėjo įdėtų, tada gal gal kažką pritrauktų.
lfoot 2010-02-17 15:31
motociklas su tokiu ratu http://www.youtube.com/watch?v=Sa1izew16rQ&NR=1
Strong_Bad 2010-02-17 15:33
Tai ji atidziau butum pasiziurejes, tai pirma avaigzde varo ~3 kartus mazesne zvaigzde, kuri asimi jungias prie ~3 kartus didesnes, kuri suka galutina ~3 kartus mazesne, tai jei mano smegenys neapgauna, tai galutini apsisiuka 27 kartus per viena pradines zvaigzdes apsuka, tai paemus rato spinduli galima daryt izvada, kad vienas pedalu apsukimas beveik atitinka 1 rato apsukima. Tai nera trypimas vietoj, taciau greitu vaziavimu irgi nepavadinsi. Pirma pavara, reiketu dar keleto
AirDog 2010-02-17 16:37
Didelė trintis, didelis svoris, sudėtinga konstrukcija, sudėtinga gamyba - šnipštas praktiniu požiūriu. Na, o kas dėl inovacijų, ne jie pirmi, ne jie paskutiniai...
zemapavara 2010-02-17 17:03
Neturi zmones ka veikti prasmingesniu kuom nors uzsijimtu jau dviratis israstas o tokia besamone niekada turbut nebus isleista del konstrukcijos sudetingu ir didelio detaliu kiekio per daug prangu. kam to reikia jei yra daug geresnis sanas ir paprastas budas
immortallt 2010-02-17 17:16
Seip stipinai sukuria pakankamai didele trinti, jei ju atsikratai, pagreitini pati dvirati. Korpusas levokas, bet jie tai dare rankiniu budu, o ne is spec lydiniu staklese. Viskas sutvarkoma, tik del tarnavimo laiko, tai tikrai idomu..
Sarunas 2010-02-17 17:28
Tu skaitei kas visa tai sukūrė? STUDENTAI. Tik vienetai Lietuvos studentų bent kažkuo panašaus užsiima. Be to čia kursinis projektas. Nereik kursiniame ir bakalauro baigiamajame darbe daryt išradimų ir atradimų. Šie darbai skirti parodyt savo sugebėjimą pritaikyti teorines žinias praktikoje. Bandei ką nors sukurt pats? Aš vienam kursiniui projektui dariau balso atpažinimą...ok tai jau yra sukurta ir yra naudojama, bet dar nereiškia, kad tai yra paprasta ir lengva studentui, kuris tik pradeda gilintis į savo specialybę...
Azaruto 2010-02-17 17:57
o stipinai nebuvo skirti ratui sustiprinti?
MarkizasBarabasas 2010-02-17 18:09
Taip, stipinai buvo sukurti tam, kad ratas nebūtų labai jautrus deformacijoms Dėl to ant stipinų ir yra sriegiai, pagal kuriuos galima nežymiai ištampyti ratą (padaryti jį buktuotą arba ištiesinti) Dviračio atveju jų idėja gal ir menkavertė, bet duodu 80proc. kad ją dar kurnors pritaikys, gal kiek patobulins ir bus labai naudinga
TOMAZZ 2010-02-17 18:14
Vaziuoji su tokiu dviraciu, bumt i duobe maziausia su galiniu ratu ir jau turi kaiusini vietoj galinio rato, juk kaip ir rase stipinai skirti ratui sutvirtinti, kad nesideformuotu nuo smugiu, ne del grozio jie skirti, kas toliau dvirati be pedalu sugalvos, kuris tik i pakalne vaziuos(kaip beje dviracio priesistore).
Grazvydas 2010-02-17 18:31
kur jau čia kokia nauja idėja? čia elementariai susuktas krumpliastiebis, o dar paprasčiau šnekant, kas čia padaryta - tiesiog krumplinis diržas priklijuotas prie žiedo formos elemento, kuris vėliau įtvirtinamas į rėmą. taip gaunasi vidinio susikabinimo kinematinis junginys. Mažasis krumpliaratis - tiesiog paprastas standartinis skriemulys tikiuos supratai, ką norėjau pasakyt. Apskirtai, tai nėra kažkas sudėtinga ar super įmantru, greičiau įdomiai sumontuota ir tiek. panašių analogų technikoje galima rast nemažai.
Aivukas 2010-02-17 18:46
vat jum ir posakis neisradinek dviracio saunuoliai studentai dauguma cia snekanciu iesko tik priekabiu , o kad patys kanors sugalvotu , tokiu mazai vien mintis yra pagirtina gal ir neefektyvu, gal ir energijos svaistymas ar trapus ratas , bet zmones stengiasi, daro ir mokosi....visi atradimai prasideda nuo klaidu, bet paskui jas taisant,tobulinant prieinama prie galutinio sprendimo klaidu nedaro tik tas kuris nieko nedaro
AirDog 2010-02-17 20:16
Gražiai viskas parodyta: http://www.youtube.com/watch?v=UHoHAmrEbrk
Goblinas 2010-02-17 20:21
pasakysiu paprastai, problema didžiausia būtų svoris. nebent atsirastų koks ultra lengvas lydinys, kuris tuo pačiu būtų labai tvirtas ir nesideformuotu. po kol kas mano manymu tai neįgyvendinama.