Sukurtas dviratis su stipinų neturinčiu galiniu ratu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Grazvydas 2010-02-17 20:26
Kur jau? žiūrint, apie kokį svorį šneki, bet juk yra kompozitai, galų gale - tas pats anglies pluoštas.
pinkiss 2010-02-17 20:43
http://www.youtube.com/watch?v=yJPTSaAR ... re=related prie to pacia ir kazkieno labai protings komentars :A group of Yale students tried to say they created the first spokeless bike and it's pathetic to see kids nowadays have no new ideas or imagination to copy someone's plans. internete konceptiniu dviraciu modeliu pilna taip pat ir pilnai vaziuojantis cioperiai jau gamyboj,kad pagamina tai saunu bet jau yra tokie kurie gamin profesionaliai.
Strong_Bad 2010-02-17 20:48
Tai nelygink ekskavatoriau krumpliaraciu ir dviracio. Ekskavatoriau krumpliaratis nera taip intensyviai naudojamas, kaip butu dviracio atveju. Toliau, tie guoliai negali buti dengti, nes ten pats lovys kuriuo riedaguoliai ir laiko rata yra atviras (bent jau matosi prie krumpliracio mazojo). Taigi, kol visosi kontaktuojantys (metalas-metalas) nebus izoliuoti nuo aplinkos, tai ten pateks kelio dulkes (paprastai smelis) ir prasides stiprus dilimas.
Grazvydas 2010-02-17 21:40
dėl dilimo... yra daug vietų, kur liečiasi metalas-metalas. tik dilimo intensyvumas priklauso ne tik nuo kontaktų, bet ir medžiagų, jų fizikinių savybių. juk galima sukietint, užgrūdint metalą, panaudot tuos pačius šepetėlius ir t.t. tokių faktorių, kaip kad užterštumas yra sprendžiamas konstrukciškai. be to, vėl PVZ: žemės ūkio technikoje, dažnai pasitaiko užterštos aplinkos, juk padargai ne ore dirba, bet, atrodo, turi gan neblogą tarnavimo laiką. o kodėl? todėl, kad parenkamos tinkamos medžiagos, mažo tikslumo guoliai, ir pan. kaip ir sakiau - daugelį Tavo iškeltų problemų galima labai paprastai išspręst. P.S. pats KTU studijuoju mechanikos inžineriją ir žiūriu į tai, kaip gražų projektą, bet tik tiek. kursinis darbas ir liks kursiniu darbu - niekada nebus rimto gatavo produkto. Apskritai, noris pasakyt, kad mūsiškiai studentai, prikuria tikrai daug įdomių idėjų, tik, deja, dėl finansavimo stokos jie neįgyvendinami.
Strong_Bad 2010-02-17 22:27
Kam ta foto idejai?. As turejau omeny ta lovi ir guoli kuriame jis rieda. Sratai tai baika ten, tokiam uzdaram guolyje jie visiskai apsaugoti, o va guolio isore kita kalba. butu galma labiau palyginti su yvore. viskas grazu - yvores pagaminta is minkstesnio metalo, kad diltu pati ivore o ne detales, o ir skirta neintensiviam naudojimui. Nes daug naudojama ivore greit sudyla, o daznai kartu apdyla ir kitos kietesnio metlo detales ir pakeis ivore jau nebepakanka, todel geriau det guoli, kur visas judesys ir trintis tenka guolio sratams. O pasirinkdamas uzdara guoli, retai kada apsirinksi Nera cia ko gincytis, tai tik parodomasis gaminys neskirtas naudojimui P.S Kalbi, kaip is vadovelio as labiau praktika remiuos.
Azaruto 2010-02-17 22:55
visi kieti sededami prie kompo o padarykit ka nors patys ir supraskit cia ne naujas isradimas cia kursinis darbas skirtas parodyti ka jie moka Gali paiskit kaip jis veikia?
Grazvydas 2010-02-17 22:59
tai jau jo... atrodo, bendros kalbos nerandam spėju ir nerasim, jei įvorės skirtos tik siauram supratimui, kad tik tam, jog diltų, nelabai įsivaizduoju tada, kaip išeis diskutuot.. vėl skaitai kas antrą eilutę. pats užduodi klausimą, pats sulauki atsakymo, tada vėl kyla klausimas.. jei kažko nesupranti, siūlau antrą, trečią kartą paskaityt, gal tada daeis? jokių asmeniškumų, paprasčiausiai praledki esminius punktus, kuriuos bandau pasakyt 1. foto idėta paaiškint, kas yra uždaras guolis, žr. diskusiją aukščiau. 2. apie sprendimus, kaip išspręst problemą su grioveliu ir šiukšlem, rašyta, skaitykim tai. Kaip sumažint dilimą, taip pat. 3. Įvorės naudojamos dėl bazavimo tikslumo, tik čia, tikriausiai, pačiam sunkiai suvokiama.. taip, jos dyla, tik jų paskirtis ŽYMIAI didesnė, nei pats pavardinai.. jos naudojamos, kaip bazavimo elementai, kaip seperavimo (atskyrimo vieno paviršiaus nuo kito dėl mechanininio poveikio) elementai, tada galim ir apie dilimus ir kitus fig nea pašnekėt. 4. pats puikiai suvokei, kad tai tik prototipas, tad neverta analizuot, kaip būtų masinėje gamyboje. šitoj vietoj pritariu. 5. tikriausiai praktika suvokiam skirtingai.. aš galvoju, kaip padaryt, kad nebūtų atitinkamų veiksnių, o tamstele, suvoki, iš remontininko pozicijos. taigi projektavimas nuo remonto ir naudojimo sąlygų skiriasi, kaip nekeista.. mano žinios nėra iš vadovėlių, jos pagrįstos praktiniais sprendimais ir skaičiavimais, tad, manau, aš į konkretų elementą žiūriu šiek tiek kitaip, nei pats.. galima diskutuot iki nugriuvimo, tik ar verta visą tai to? na, jei reikės.. galiu
sigitas 2010-02-17 23:32
Šiap jau beašės technologijos technikoje ir pramonėje naudojamos naudojamos gana plačiai , t. y. kur ašis ar sstipinai trukdytų procesui . Iš techninės pusės tai yra brangiau , sudėtingiau ir mažiau patikima nei iprastos ašinės . Todėl jos tradicinių ašinių ir neišstūmė . Pirmieji dviračiai motociklai ir automobiliai kaip koncepciniai pasipylė apie 83-85 praėjusio amžiaus metus . Tada labai jau madinga buvo futura .Tiesa pavienių fotografijų teko matyti ir ansčiau . Man šia me modelyje patiko tai kad vietoje didžiojo krumpliaračio į rato ratlankį ikištas paprasčiausias autmobilinis dantytas diržas . Būtent už genialumą paprastume ir vertinčiau auksčiausiu balu .
Urbshis 2010-02-17 23:53
Va jau buvo kazkas imetes linka http://www.youtube.com/watch?v=UHoHAmrEbrk cia parodyta kaip veikia tie ratai ant motociklu p.s. super padaryta, neatrodo sunkus gaminys ir labai gerai atrodo