„Porsche“ skelbia apie revoliucinių degalų gamybą: investuoja šimtus mln. $, potencialas – sunkiai suvokiamas ()
Sintetinis kuras žymiai sumažins CO2 emisiją. Bendrovė įsitikinusi, kad jai pavyks pratęsti vidaus degimo variklio tarnavimo laiką dar keleriems metams.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Porsche" bendradarbiauja su Čilės įmone „Highly Innovative Fuels", siekdama gaminti sintetinį kurą. Bendrovė teigė, kad jo emisijos lygis yra beveik nulinis. Išsami informacija apie naujus degalus buvo pateikta šio prekės ženklo spaudos tarnybos.
„Porsche" neketina atsisakyti automobilių su vidaus degimo varikliais. Norėdama išlaikyti įprastus variklius gyvus, įmonė nori naudoti sintetinį kurą „eFuel", kuris gaunamas cheminės vandens ir anglies dioksido sintezės proceso metu. Tuo pačiu metu energija jo gamybai gaunama iš vėjo generatorių.
„Porsche" siekia dvejopo kelio: elektromobilių ir „eFuel". Naudojant tokius degalus sumažėja CO2 emisija. Žvelgiant į visą transporto sektorių, pramoninė sintetinių degalų gamyba turėtų ir toliau vystytis visame pasaulyje", – dalijosi mintimis „Porsche AG" pirkimų vykdomosios valdybos narė Barbara Frenkel.
„Porsche" mano, kad „eFuel" potencialas yra didžiulis. Dabar visame pasaulyje važinėja daugiau nei 1,3 milijardo tradicinių transporto priemonių. Ne visi jų savininkai yra pasirengę pereiti prie elektromobilių, todėl aplinkai draugiškų degalų kūrimas gali būti pasaulinės problemos sprendimas.
Iš pradžių įmonė planuoja pagaminti apie 130 000 litrų „eFuel" per metus. Degalai bus bandomi „Porsche Mobil 1 Supercup" lenktynių serijoje ir „Porsche" centre. „Porsche" tikisi iki 2025 m. padidinti degalų gamybą iki 55 milijonų litrų per metus.
Sintetinio kuro kūrimui ir gamybai automobilių gamintojas jau išleido daugiau nei 100 mln. dolerių. Vien 2022 m. balandį buvo investuota 75 mln. USD.