Skelbiama neįtikėtina informacija, iš ko Rusija gamina strateginius bombonešius Tu-160M: Vakaruose tai sukeltų neregėtą skandalą (Video)  ()

Rusijos Federacijos strateginės aviacijos realiai kovai parengtų orlaivių skaičius yra daug mažesnis nei deklaruojamas „popieriuje“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

2022 m. gruodžio 30 d. Rusijos „United Aircraft Corporation“ paskelbė, kad baigė gaminti modernizuotus bombonešius Tu-160M ​​(kita pavadinimo versija yra Tu-160M2). Be to, šie orlaiviai, išriedėję iš Kazanės aviacijos gamyklos, turi išlaikyti visą reikiamą testų komplektą, skrydžiai dar nebuvo atlikti.

Situacijos specifika yra ta, kad vienas iš šių dviejų Tu-160M ​​yra pagamintas iš komponentų, likusių iš SSRS laikų. Tokiam specifiniam procesui pažymėti rusai savo „naujosios kalbos“ rėmuose jau sugalvojo žodį – „vosproizvodstvo“.

Kremlius tikisi padidinti savo strateginių orlaivių parką. Tačiau kadangi projektas sukurti perspektyvų bombonešį pagal indeksą PAK DA iš esmės žlugo, Rusijos Federacijos gynybos ministerija nusprendė pasirinkti Tu-160M kaip „paprastesnį“ įgyvendinimo variantą.

Be to, 1994 metais Rusijos oro pajėgos gavo šešis tokio tipo bombonešius iš Kazanės orlaivių gamyklos, o dar du – 2000-aisiais. Ir todėl Kremliui gali atrodyti, kad šiuolaikinė Rusija yra pakankamai pajėgi ir toliau gaminti tokius lėktuvus.

 

Tačiau niuansas yra tas, kad dabar rusams reikia tiesiogine prasme „nuo nulio“ atkurti visą Tu-160 gamybos grandinę. Atsižvelgiant į tai, Rusijos Federacijoje atsirado galimybė kaip „tarpinį variantą“ panaudoti bombonešių komplektavimą iš tų nebaigtų korpusų, kurie dar stovi gamyklose nuo SSRS laikų.

2022 metų gruodį atviruose šaltiniuose pasirodė informacija, leidžianti teigti, kad rusai taip pat galėjo pradėti statyti šešis bombonešius Tu-22M3, kurių darbai buvo sustabdyti 1993 m., dėl finansinių sunkumų. Čia iš esmės kalbame apie paruoštus lėktuvus, kuriuose liko tik sumontuoti variklius ir borto elektroniką. Rusijos Federacijos gynybos ministerija ir Kazanės aviacijos gamykla pradėjo derybas dėl šių orlaivių užbaigimo dar 2021 m. Iš karto susitarti sutrukdė du klausimai – kaip įvertinti lėktuvų savikainą ir kur gauti jiems variklių.

 

Pati bombonešių gamybos iš mažiausiai 30 metų senumo komponentų istorija gali atrodyti groteskiška. Tačiau patys rusai tai gali laikyti gana greitu ir patikimu būdu papildyti savo strateginės aviacijos parką, kur vidutinis orlaivių amžius skaičiuojamas 30–40 metų ribose. Ypač tais atvejais, kai realiai kovai parengtų orlaivių skaičius gali būti skaičiuojamas 60 % deklaruojamo „ant popieriaus“ rodiklio.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(41)
(4)
(37)

Komentarai ()