Fronte pirmą kartą atskleistas Ukrainos žvėris BTR-4MV1 – skelbiami unikalūs kadrai iš jo vidaus (Video) ()
2017 metais Charkivo projektavimo biuro pajėgų atliktas BTR-4 modernizavimas kariuomenės nesudomino. Tačiau dabar mašina bandoma tikros kovos sąlygomis. MV1 turi daug skirtumų nuo bazinės versijos.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ukrainietiškas BTR-4MV1 egzistuoja vienetiniu egzemplioriumi, jo ekipažas parodė filmuotą medžiagą iš mašinos vidaus.
BTR-4MV1 neturi vairuotojui įprastų langų, todėl ant mašinos buvo sumontuotas kamerų komplektas. Jis suteikia aplinkos matomumą visą parą bet kuriuo paros metu. Vairuotojas-mechanikas valdo šarvuotį per kamerą. Taip pat mašina turi aukštą apsaugos lygį.
View from the commander of the existing BTR-4MV1 in a single copy pic.twitter.com/i8D65Ebt06
— 🇺🇦Ukrainian Front (@front_ukrainian) January 4, 2023
Kas žinoma apie BTR-4MV1?
Plėtros išskirtinumas yra tas, kad jis buvo pagamintas pagal BTR-4 bazę, remiantis 2014–2015 m. kariavimo Donbase patirtimi. Plėtros pristatymas vyko 2017 m., o vėliau ir parodoje „Ginklai ir saugumas 2021“. Ukrainos kariuomenė šia technologija nesusidomėjo. Todėl Charkivo projektavimo biuras išsiuntė BTR-4MV1 į Peru, tikėdamasis konkuruoti dėl sutarties.
BTR-4MV1, which was presented at the exhibition "Weapons and Security", is now at the front. pic.twitter.com/1Ykw3SvuwW
— ТРУХА⚡️English (@TpyxaNews) June 8, 2022
BTR-4MV1 turi kitokį išdėstymą ir papildomą apsaugą, be žiedinės tikrinimo sistemos. Kūrėjai atsisakė langų mašinos priekinėje dalyje, kad padidintų ekipažo apsaugą. Šarvuotyje taip pat įdiegta modulinės šarvų apsaugos konstrukcijoje. Šarvų sluoksnius galima montuoti atskirai.
BTR-4MV1も悪くないけどこのへんの装甲車見た目はまぁいい感じじゃん?
— MIKOYaN☆🕷️ (@mikovlev130) December 13, 2021
カザフスタンのバリスはダメっぽいけど… pic.twitter.com/5ESqu3dys4
Šarvuočio įgula yra geriau apsaugota nuo detonacijos užvažiavus ant minų. Įvykus tokiam įvykiui, kovotojai dėl sprogimo galios gali patirti stuburo traumas. Norėdami išvengti tokios problemos, inžinieriai sumontavo amortizacines sėdynes. Įgula taip pat gavo naujas ugnies valdymo priemones – termovizorių, lazerinį nuotolio ieškiklį ir skaitmeninę gaisro valdymo sistemą.
Nepaisant svorio padidėjimo iki 25 tonų, BTR-4MV1 charakteristikos nepasikeitė. Maksimalus greitis yra 110 km/h greitkelyje ir iki 10 km/h vandenyje.