Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Linksmas 2010-02-23 19:15
Oj 1000 kariu prarado afgane ir 4000 irake.... Galetu ir parasyti kiek JAV nuzude "netycia" nekaltu zmoniu,civiliu, kiek baznyciu ir mokyklu subombardavo ir siaip ju "ideologjai" nepritarianciu zmoniu.
kiesza 2010-02-23 19:22
Tai kas jie per nevykeliai kad pries beginklius zmones sugebejo 1000 saviskiu prarast ? JAV technologijos kokiais 60 metu lenkia afganu ir irakieciu kurie tik paprastais AK ginkluoti... ir tai sie sugebejo 1000 Hodogu nukaut
ACHMABINEDZADAS 2010-02-23 19:28
Svarbu, kad jūs viską geriausiai žinot.
kiesza 2010-02-23 21:03
pagalvok ar rasytume jei zinotume ? gi uztai ir rasom kad negeriuasiai...
Nerealiai 2010-02-23 21:10
Atrodo, kad tie JAV kariai kazkokie isskirtiniai... O kai kiti del ju zusta, tai kazkaip neskuba rasyt.
Azaruto 2010-02-23 21:33
O del ko tas karas kilo?
Skalmantas 2010-02-23 21:40
Del to kad amerikonai norejo perimti afganistana (ekonomika, politika ir t.t.). Bet tuometinis prezidentas nenorejo. Del to ir prasidejo. Greiciausiai amerikieciai patys 9/11 padare, kad tik kara pradeti galetu. (Prisiziurejau ZeitGeist. )
lightfire 2010-02-23 22:23
greičiausiai visuomet yra gera proga patylėti, jei nenutuoki apie ką šnekama.
Linksmas 2010-02-23 22:46
Ne as pasiunciau i sita invazija ir ne as kisu nosi ne i savo valstybe. JAV kariuomene nera individas, uz kiekviena nusauta zmogu terorista ar "panasu" i terorista visi giriasi taip pat kaip ir praejusius karus girdavosi (korejoj, vietname) vienaip ar kitaip ant ju visu peciu krenta civiliu aukos ir sunaikinti gyvenamieji namai. Ir as nesneka ir toli grazu neginu teroristu sprogdintoju. JAV gine ir gins tuos savo mylimuosisu zydukus ir kaip saude ir saudys arabus kalti jie ar ne.
ligonis 2010-02-23 23:13
kiesza: tau einant gatve pamacius kareivi pirma mintis i galva atejus "kareivis", o tiem kareiviam einantiem gatvem ir pamacius terorista pirma mintis "gal jis teroristas?"(P.S. pamacius ne terorista - "gal jis teroristas?")
tas karas toks ilgas tik, todel, kad teroristai neturi jokiu bruozu pagal kuriuos juos galima butu atskirt. su dabartinem technologijom, jei teroristai turetu bendra bruoza(pvz.:uniforma) tas karas pasibaigtu per menesi. ju dangui skraido pilna UAV kurie viska mato. ne toks ir karas jiem butu, jei negali pasislept, o ilindus i bunkeri jiem sunaikint turi milijona skirtingu budu...
Nerealiai 2010-02-23 23:58
nemaciau tokios taiskykles, kad laukiami tik teigiami komentarai. O ir siaip kiekvienas issako nuomone kaip darai ir tu. Nesuprantu kam tu cia aiskini kam tylet kam ne, kas tu toks busi? Ekspertas dydisis koks gal. Del tu sprogdintoju, nori pasakyt jie be priezasties pradejo atakuot JAV? Gal tu pats pries rasydamas komentarus pagalvok ar nevertetu patylet, matomai per daug su roziniais akiniais i viska ziuri.
Geros dienos.
lightfire 2010-02-24 00:45
priežasčių galima susigalvoti kokių tik nori, ypač praplovus smegenis neraštingiems, tamsiems žmonėms. Dabar pasakyk - kokią priežastį įsivaizduoji bei pateisini, kad vardan kažko eitum susiprogdinti turguje, kur pilna moterų bei vaikų? Kodėl jūs, interneto drąsuoliai, kurie "nekenčiat žydukų bei JAV" neinat sprogdintis kartu su savo ginamais teroristais?Bijot?Drąsus tik už monitorių?AR bent vienas viešai savo nuomonę galit išsakyti, į akis kariui pzv.?
Nerealiai 2010-02-24 01:07
Ar as niekininu? Tiesiog gal jei nepastebejai amerikieciai megsta save pernelyg issaukstint, tik tiek ir norejau pasakyt. Keista kodel tau taip sunku priimt kito nuomone...
Na del sprogdintoju, tai galiu pasakyt tik tiek, kad be priezasties nieks nevyksta. Apie kokius tu cia erelius internetinius kalbi, tai nezinau. Tik idomu kodel cia mums reiketu sprogdintis, ne as gi Irake gyvenu, ar Afganistane, o kaip jiem kariaut pries JAV kitaip?
Gal tu pats nuo monitoriaus nulipk, ar tau internete labai patinka kritikuot kitu nuomone.
Ir siaip pastebejau megsti rasyti daug, bet pilstai is pilno i tuscia, nieko konkretaus, tavo argumentai, gali prisigalvoti, gali buti ir pan.
HiTech 2010-02-24 02:29
Pagyventu nors savaite afgane, tie talibu užtarėjai, ir jei liktų gyvi tada gal suprastu koks ištikro ten žiaurus pasaulis. Nekalbu apie gyvenima be elektros, vandentiekio, ar daktarų. Kai tave nužudyt nori vien dėl to, kad tu netiki į alahą, ir neduok dieve jei tu dar moteris.
Jūs geriau paskaičiuokit kiek civilių buvo nužudyta per savižudžių sprogdinimus, ir kiek NATO kariai išgelbėjo gyvybių.
Turbūt esate nors kartą susimąstę kas nutiktų jei Lietuvoje tvarkos nepalaikytų nei policija nei kariuomenė ar kokia kita institucija. Kai koksnors bandiūga darytų nusikaltimus nevaržomas ir niekas jo nebaustų, kai ateitų išpjautų tavo šeimą vien dėl to jog tu dzūkas o ne suvalkas. Ir neduok dieve nepaklustum kokios grupuotės įsakymams, tai padarytų tau viešą linčo teismą. Ir štai tokia yra kasdienybė afganistane. O jūs čia kliedit kad jav blogiečiai okupavo šalį. Blogiečiai jie nebent talibams ir tokiems kaip jūs kurie tik žliumbt tesugebat apsikabinę monitorių, ir net neįsivaizduojat kas ištikro dedasi, o tik esate susidarę įspūdį iš bulvarinės spaudos.
Arns 2010-02-24 07:43
Na matai, ne visi logiškai gali mąstyti. Dauguma pasimokė Lietuvos istorijos, kurioje aukštinami pokario partizanai, kurie irgi taikėsi ne į karius ar sovietų generolus, o į taikius kaimo žmones, mokytojus(kurie išdrįso tarnauti OKUPANTAMS) ir t.t. Na tai kaip taikysi dvejopus standartus? Sovietai okupantai tada buvo? O kuo skiriasi dabar JAV Afganistane? Niekuo, savo valdžią prastūminėja, vieni su teroristais, kiti prieš buožes ir buržuaziją kovojo... Tad eilinis Lietuvis supranta, kuriuos afganus reik palaikyti
HiTech 2010-02-24 10:15
Jei tuo metu Lietuvoje valdzia butu buvusi panasi kaip nuverstoji talibu, jei butu buves toks chaosas, religiniai nesutarimai, zudynes ir t.t., tada manau rusu atejimas tikrai butu padejes, taciau mums pagalbos nereikejo, gyvenome taikiai ir pasiturinciai geriau nei rusai, tad jie okupave musu valstybe tik pablogino padeti.
Beje, Lietuva buvo okupuota, o Afganistanas NERA OKUPUOTAS - tai prisimink visiems laikams. NATO kaiptik bando atkurti afganistane nepriklausomybe, rinkimu keliu buvo isrinkltas prezidentas, stiprinama Afganistano kariuomene, policja, daug pinigu skiriama gaivint ekonomikai. Ar rusai dare tai Lietuvoje? Oj pamirsau kad simtai tukstanciu buvo istremti i sibira, ir kad buvo bandoma surusinti Lietuva, ir kad iskart buvo pasalinami zmones kurie tik uzsimindavo apie nepriklausoma Lietuva.
Apie partizanus tai nenoriu net pradeti kalbos, nes tai yra atskira, labai didele tema. Bet tavo paminetas faktas apie partizanus yra NETEISINGAS.
P.S. Kas nezinojot, Afganistane naftos nera, tad galit pamirsti visas samokslo teorijas.
Beto Arns, jei gali nekreipk diskusijos Lietuvos okupacijos link, ne apie tai cia kalbama.
Sloth 2010-02-24 10:46
Offtopic dėl teisybės :
1. Tikrai negyvenome pasiturinčiai ar geriau nei rusai. Prieš pat okupaciją Lietuvos ekonominė padėtis buvo labai sunki. Kildavo darbininkų ir žemdirbių streikai, kurie būdavo slopinami ginklu, tam tikri asmenys nuteisiami miriop.
2. Partizanai ištikrųjų šaudė kolaborantus. Tik čia jau kiekvieno asmeninis reikalas kurią pusę palaikyt. Užstot tėvynę išdavusius žmones, ar laikyti jų žudymą pateisinamu. Tuo metu situacija buvo tokia, kad žmonės bijojo tiek partizanų, tiek rusų - nepadėsi partizanams, tuomet tave palaikys kolaborantu. Padėsi partizanams, tuomet galbūt kitą dieną į tavo namus ateis rusai ir iššaudys visą šeimą. ( iš asmeninių pasakojimų žinau, kad taip buvo )
Su visu kitu sutinku
Arns 2010-02-24 13:48
"okupacija (1) svetimos teritorijos užėmimas: Karinė, pokarinė " Pasakyk jog gerieji afganistano žmonės patys pasiprašė jog ateitu JAV su NATO ir jiems demokratiją įvestu. Dar didesnė nesąmonė nei kas padaryta su Lietuva 1940 metais, nes tada tikrai buvo ne vienas ir ne du žmonės, kurie rėmė sovietus ir kovojo prieš autoritarinį A.Smetonos rėžimą.
A, jo, jei ne tas koks reikia išrenkamas, tai apgaulė, o koks reikia, tas prašo jog JAV pasiliktu Kitaip tariant, praėjo truputi daugiau nei 50 metų, tad širma, kuria dengiama okupacija, kiek peraudžiama, bet pats faktas lieka faktu. Vyriausybė, kuri išrenkama, pirmiausiai turi įtikti ne vietiniams gyventojams, o okupantams(t.y JAV administracijai).
Įdomu kiek Afganistane apšaukti talibais žmonių, kurie turi nuomonę jog JAV su savo veiksmais persistengė ir regionas tapo marionetiškai nestabilus.
Linksmas 2010-02-24 14:38
Neginu, neteisingu ir nepritariu is vis tiems teroristams ir neniekinu zuvusiuju JAV kariu. Teroristus zinoma reikai saudyti.P asakiau kad JAV "gindama" kitus zalos vos ne tiek pat pridaro. Ir is vis cia kvaila kazka gincytis kai puse kas vyksta nera pasakoma ir tiesa galbus suzinosime tik po daug simtu metu.
HiTech 2010-02-24 15:28
Na ir kiekgi buvo apsauktu talibais uz nieka? O gal jie nori parodyt, kad vakarai neteisus, susisprogdindami viduryje aikstes, arba minuodami kelius? Ir vel tu tame nematai nieko blogo?
Beje Talibai savo ispuoliais (samoningai suplanuotais) yra nuzude n kartu daugiau civiliu zmoniu nei JAV (per padarytas klaidas), tik kazkodel to niekas nepastebi.
Ir jei jau pradedame kisti kitu saliu okupacijas, tai kodel tavo mylimoji motuse Rusija, nepasitraukia is Cecenijos? Kodel ten jau Rusija o ne Cecenija? Jug galetu palaikyti tvarka ir atkurti nepriklausoma valstybe bei leisti zmonems taikiai gyventi, bet nee, ten taigi naftos yra...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Afganistane iš viso žuvo jau 1 000 JAV karių