Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Hmz 2023-01-10 18:30
O kas, jei būtų greito baterijų keitimo stotys, panašiai, kaip senovėje pašto kurjeriai turėjo visą tinklą stočių, kur galėjo greitai keisti arklius?
Nebereikia ilgai laukti, kol pasikraus - sumokėjai, bateriją pakeitė pakrauta ir ate, gero kelio.
donatasv 2023-01-10 19:20
Pirma turi įvest standartą beterijų visoms mašinoms, kad visos mašinos galėtų dirbt su tokiomis pačiomis baterijomis. Čia ne tik elektrinę dalį variklį keitiklius valdymą, bet ir kebulo formas visų mašinų.
Kita bėda degradacija keisi bateriją turėtum nuvažiuoti 100km o nevaziuosi tik 90...
immortallt 2023-01-11 08:35
Įkrovimas kelyje, AKA hibridiniai troleibusai, kokius Vilniuje šįmet darys, irgi yra variantas. Tik nebus taip, kad mažiau elektros galios reikės.
400kW nėra daug kalbant apie magistralinius kelius. Ten reikės po 40 MW ir daugiau viename taške. Ir jei taškas turės 40 MW jungtį, galėsi išvystyti ne 40 stotelių po 1 MW, bet arčiau 120-200 stotelių po 1 MW. Pirma, niekada nebus visos stotelės užimtos. Antra, niekada užimtos visos stotelės nesikraus pilna galia, net jei ir teoriškai EV gali priimti tokią galią. Trečia, stovės akumuliatoriai, kad išnaudoti efektyviau tinklą. Ketvirta, gali būti prijungta AEI, kad atpiginti elektrą ir dar daugiau naudos išspausti.
Xdmin 2023-01-11 15:31
Baterija yra brangi dalis, ju gaminti nespeja o ir gamyba/utilizavimas yra problematiskas procesas, o norint keisti baterijas ju reiketu dar daugiau.
Troleibuso linija palyginus su baterija yra itin ekologiska, ir greiciausiai ekonomiskai ilgam laike labai atsipirktu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla Supercharger“ paskendo liepsnose, sudegė net aplinkinės krovimo stotelės