17 „Bolt“ vairuotojų nepraėjo tapatybės patikrinimo: skubiai imasi veiksmų – skelbiama naujovė Lietuvoje  ()

Susisiekimo paslaugų platforma „Bolt” kelia vairuotojų patikimumo kartelę Lietuvoje – šiuo metu jau testuojamas dirbtinio intelekto sprendimas, iš veido atpažįstantis, ar pavežėjimo paslaugą teikia tas pats asmuo kaip ir vairuotojo pažymėjime esančioje nuotraukoje. Vairuotojams skirtoje programėlėje prašoma pasidaryti asmenukę, o sistema atvaizdus sulygina. Asmenukės nepateikę arba tapatybės patvirtinimo negavę vairuotojai pavežėjimo paslaugų teikti negalės. Sprendimas eliminuos galimybę naudotis svetima paskyra, vengti mokesčių ir kitos atskaitomybės, o taip pat – užtikrins daugiau saugių kelionių platformoje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šiuo metu atliekamo testo metu patikrinimą praėjo beveik pusė visų aktyvių platformos vairuotojų. Nors tai tūkstančiai pavežėjų skirtinguose Lietuvos miestuose, nebuvo patvirtinta tik 17 asmenų tapatybė.

Naujoji tvarka visa apimtimi įsigalios vasario viduryje – tuomet bus patikrinti visi aktyvūs „Bolt“ vairuotojai. Nuo tada asmenukę privalės pasidaryti ir veiklą platformoje pradedantys ar atnaujinantys pavežėjai, o kartoti tapatybės patvirtinimą reikės reguliariai. Atkreipiamas dėmesys, kad sprendimas atskiria žmogaus veidą nuo nuotraukos, todėl tokiu būdu apeiti naująjį reikalavimą nepavyks.

„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius teigia, kad tapatybės patvirtinimas asmenuke yra naujos saugių kelionių strategijos pamatas.

„Girdime savo klientų lūkesčius ir į pavežėjimo saugumą žiūrime kompleksiškai. Pirmiausia, norime būti 100 procentų tikri, kad paslaugą teikia tas asmuo, kurio tapatybė žinoma mums ir šią veiklą kontroliuojančioms institucijoms. Nors mūsų duomenys rodo, kad saugumo incidentų kiekis milijonuose atliekamų kelionių yra vienetinis, mums visi jie – pertekliniai. Nagrinėjame kiekvieną netinkamo vairuotojų elgesio atvejį, ir jau dabar žinome, kad įgyvendinę šį sprendimą, galėsime dalies potencialių atvejų išvengti”, – mano A. Pacevičius.

 

Pasak jo, vairuotojai yra individualią veiklą vykdantys asmenys, savarankiškai teikiantys pavėžėjimo paslaugas, tačiau pasitaiko, kad galimybė užsidirbti užgožia iš to išplaukiančias atsakomybes ir pareigas.

„Pagrindiniu įrankiu kelionių kokybei išlieka vartotojų atsiliepimai ir įvertinimai. Žmogus dėl asmeninių savybių ar kitų priežasčių netinkamas paslaugų verslui mūsų platformoje gana greitai netenka galimybės tęsti veiklos vien dėl per žemo reitingo, o su tais, kuriems reikėtų pasitempti – aktyviai bendraujame ir konsultuojame. Nuo šiol šiuo klausimu dirbsime ir prevenciškai – planuojame pasitelkti ne tik dirbtinį intelektą, bet ir edukaciją. Jeigu kai kuriems vairuotojams vis dar reikia suvokti savo atsakomybę prieš keleivius – ateisime jiems į pagalbą”, – sako A. Pacevičius.

 

Sprendimo kūrėjai teigia, kad beveik visiems atlikusiems patikrinimą, tą padaryti pavyko be jokių nesklandumų. Testo metu, priklausomai nuo apšvietimo asmenukėje ir nuotraukos vairuotojo pažymėjime kokybės, tapatybės patvirtinimas vairuotojams užtruko nuo 3 iki 60 sekundžių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(9)
(2)
(7)

Komentarai ()