Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2023-01-19 08:28
Na tokių kaip gražulis išsirenka ne tik Lietuvoje.
AEI eleketros gamyba sukuria daugiau darbo vietų, nei iškastinė energetika. Vienos valstijos pasirinkimas išlaikyti iškastinę energetiką realiai pasibaigs tuo, kad tos valstijos gyventojai mokės labai brangiai, o pravažiuojantys aplenkinės juos.
T 2023-01-19 09:16
1. Ekologiškesnis ne tas kuris važynėja elektromobiliu, o tas kuris transportui išleidžia mažiau lėšų. Gali važynėti net senu dyzeliu be turbinos.
2. Ekologiškesnis ne tas, kuris pėsčias vaikšto į darbą, o tas kuris mažiau uždirba.
Benediktas 2023-01-19 10:05
Geriausia - daug uzdirbti. Veikianti žalioji energetika + elektromobiliai. Ir kad veiktų gerai šiukšlių surinkimas ir perdirbimas. Nei savęs riboji ir gamtą tausoji.
donatasv 2023-01-19 10:14
Uždarbis ir kiek aš išleidžiu yra skirtingi dalykai.
Aš galiu uždirbti milijoną, bet išleist mažiau nei tu uždirbdamas kokius 3k.
Uždirbdamas milijoną aš ir toliau galėsiu vaikščioti pėsčiomis.
Beterija kolkas nėra perdirbamas produktas. Kas tiesa tas nemelas. Mes galbūt šokam nuo vilko ant meškos su viltimi, kad tą meška sugebėsim savaldyt. Spręsdami vieną problemą sukuriam kitą. Skirtumas tik vienas mes žinome, kad turime problemą ir dirbame ta linkme. Jei ir toliau sedesime rankas sudėją tarša niekur nedings. Nežinojimas arba problemos neigimas yra mūsų didžiausias priešas.
immortallt 2023-01-19 10:19
Mažos išlaidos, kai teršimas nėra apmokestinamas, nereiškia, kad esi ekologiškesnis. Jei tarša būtų apmokestinta - tada taip.
Ekologiškesnis tas, kuris mažiau energijos naudoja, ir kai jau naudoja, tą energiją naudoja pagamintą su kuo mažiau neigiamų pasekmių.
Pajamos su tarša niekaip nekoreliuoja. Daugiau uždirbti nereiškia, kad daugiau išleidi. Net jei daugiau išleidi, kaip tik gali daugiau investuoti į tai, kad vartotum tiek produktų, tiek energijos mažiau, tiek ir juos pagamintus vartotum su mažesniu neigiamu poveikiu.
The major companies profiled in the electric vehicle battery recycling market share include ACCUREC Recycling GmbH, American Manganese Inc., Battery Solutions, LI-CYCLE CORP., G & P Service , Recupyl, Retriev Technologies, SITRASA, SNAM S.A.S., and Umicore. Ne, šitos kompanijos iš tikrųjų neegzistuoja. Kaip mane užkniso tavo idiotiški pareiškimai, kad daiktai, kurie tarnaus 30 metų, turi būti jau perdirbinėjami... Tavo logikos laikantis, pagamini elektromobilį, tada ne jį parduodi, o iš karto varai į perdirbimą, kai perdirbi ir atgauni žaliavas, tada pagamini naują elektromobilį, ir tada jau jį gali parduoti rinkoje. Na ir po 30 metų grįš akumuliatoriaus žaliavos per perdirbimą.
Beje, kas perdirba po ~20 tonų skysto kuro išmesto į atmosferą per automobilį?
kestutisz 2023-01-19 10:55
Tai tik parodo jog visa (draudimas vienų ar kitų) tai yra tik kvaila politika.
AJ 2023-01-19 15:38
Amerikosai taip jau daro simtmeciais, jie naikina elektromobilius, net tramvajus. Neduog dieve atims ju purvinus darbus kinai... Man tiesiog juokas ima nuo bukumo. Taciau tai amerika, tai yra ju imidzas, jei jie taps zali, ju kultura zlugs...
immortallt 2023-01-19 15:51
Ne, tai nėra visa JAV. Didžioji dalis JAV sparčiai diega AEI, elektromobilius ir t.t.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Netikėta žinia iš JAV: siūloma visiškai uždrausti elektromobilius – kas vyksta?