Išslaptintas pirmasis „Xiaomi" elektromobilis! (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2023-01-30 12:10
10 milijonų per metus Kas detales patieks visas ir žaliavas? Kinija viso 2021 metais pagamino 21 milijoną lengvųjų automobilių. Per metus pusę pakeisti elektriniais ir dar vieno modelio
donatasv 2023-01-30 13:42
O ką kinija neturi gamybinių pajėgumų? Nu 10mil vieno modelio čia jau labai xiaomis pasitiki savo brandu ir produktu. Pasauliniu mastu gal ir sugebėtų jei kaina ir kokybė būtų labai jau patraukli. Bet kaip matome kinas nelabai skuba į Europos sąjungą su savo brandu, su jav dar įdomesni santykiai, tai jei daryčiau investiją kaži ar statyčiau už xiaomi produktą.
immortallt 2023-01-30 13:45
Pirmiausia ištraukti reikia pakankamai iškasenų, kad pagaminti daugiau celių, nei dabar pagaminama visame pasaulyje kartu sudėjus. Antra, reikia gamybos įrangos pagaminti ir sukomplektuoti daugiau, nei dabar visame pasaulyje yra skirtų elektromobilių celėms ir akumuliatoriams gaminti. Pačių automobilių gamybai tarkime Xiaomi panaudos daugiausia esamų automobilių gamybos linijų, t.y. nupirks/sukontraktuos esamus gamintojus Kinijoje. Trečia, tada dar reikia parduoti. Kai kainą siūlys panašią į Tesla, dvejoju ar kas puls pirkti kinietišką automobilį >5x didesniais kiekiais, nei Tesla pardavė pernai. Na tiesa, Tesla būtų ir daugiau pardavę, jei būtų galėję daugiau pagaminti.
donatasv 2023-01-30 14:52
Nu kolkas kinai pagamina kiek 70%/80% viso pasaulio ličio baterijų, jei nedaugiau. Kiek plėstis gali neturiu žalio supratimo :) bet jei norime išstumti dyzelį ir benziną tai planai ir ambicijos turėtų būti netoli to, ir viso to šiukšlyno kolkas nesugebame net tinkamai perdirbti, kad būtų tinkamas ciklas, saugiam ir švariam rytojui, vien dėl to jau galima nuleisti gazus.
donatasv 2023-01-30 15:15
Čia iš kur gaus tiekimą tai tik vienas klausimas, bet kitas klausimas kaip sugebės aplošt kainą vs tesla. Čia ne tik reikia skaičiuoti pigią darbo jėgą, bet teslos pažangą auto industrijoje. Nuo to kaip ištobulino patį gamybos procesą, kad ir topačio kebulo paruošui... Nuo kelių dešimčių iki vos kelių dalių, su mega presais. Tai galutinė kaina konkuruoti su tesla bus labai sunku. Pritariu užlenkta viskas kartais, jei ne tai bus elininis skaudus kritimas.
immortallt 2023-01-30 15:33
Taip, 79% akumuliatorių pagaminto. Tai šitą skaičių turi padidinti 6 kartus. Na ir jei tikėti, kad 2024 išleidžia, tai per vienerius metus tai padaryti. Na ir neužtenka tik gamyklas pastatyti, dar reikia ir žaliavas išgauti bei jas atvežti. Akumuliatorių gamyba auga ir kitose šalyse, tad žaliavų gavyba dar labiau turės augti. Nesugebame perdirbti, ar nėra ko perdirbti? Šiandien pagaminti akumuliatoriai perdirbimą pasieks po anksčiausiai 20 metų, realiai, bent 30 metų. Prieš 20 metų pagamintų elektromobilių yra toks mizeris, kad perdirbinėti pradėti masiniu būdu net nėra galimybių - stovėsi ir lauksi bent 15 metų, kol atsiras ką perdirbti. Antrinėje rinkoje EV nebetinkami akumuliatoriai gauna antrą gyvenimą stacionariam naudojimui, ar pvz. ir Lietuvoje gamina mobilius akumuliatorius Ukrainos kariuomenei ir civiliams. Nelikus karo, aktualu bus elektros tinklo stabilumo didinimui, arbitražui, tinklo butelio kakleliams spręsti, diegiant krovimo stoteles. Švino akumuliatorių perdirbimas viršija 95%. Švino akumuliatorių medžiagos pigios palyginus. Ličio jonų akumuliatorių medžiagos brangios, motyvacija perdirbti daug didesnė. Tesla kaina irgi užlenkta. Iki kainos numetimo, vidutinis pelnas nuo automobilio buvo 10x didesnis nei iš esmės bet kurio kito masinio gamintojo. Dabar kainą ženkliai nuleido, bet sparčiai auga gamybos kiekiai. Masto ekonomija irgi reikšmingai mažina kaštus. Tad konkuruoti bet kam darysis sunku su Tesla, ir omeny Tesla dar turi kur mažinti kainą išlikdami pelningi. Todėl ir Xiaomi spangsta apie 10 milijonų, nes jei pavyktų gaminti didesnį kiekį, turėtum mažesnę savikainą.
donatasv 2023-01-30 15:47
Vienas dalykas sugebėjimas perdirbti ir tai padaryti švariai yra du skirtingi dalykai. Bent jau tešlos idėja atrodo neblogai. Kitų kiek ziurėjau dar nelabai mačiau kažką kas patrauktų akį.
HDi 2023-01-30 15:58
Man atrodo kad jau pamažu reikia pamiršti tą terminą "konkuruoti su Tesla". Pagal pardavimus vis dar lyderiauja, bet rinkos dalis mažėja ir toliau mažės, nes per paskutinius du metus visi tradiciniai gamintojai, kas norėjo tas atėjo į EV rinką nesunkiai ir tendecija tikrai nesikeis.
immortallt 2023-01-30 16:22
Na konkrečiai šitas modelis tai taikosi tiesiai į Tesla pardavimus. Dizainas labai panašus, tai konkuruos su Tesla ne tik omeny, kad kaip su elektromobiliu, bet ir su segmentu. Bet šiaip taip, Tesla rinkos dalis yra pasmerkta mažėti santykinai, bet nominaliai pardavimai auga labai sparčiai.
donatasv 2023-01-30 18:45
Kol tešlos nėra Lietuvoje tai neskaitau kaip mašina. Kiek realiai pasmerkta tesla parodys dabartinis kainos sumažinimas. Pagal Manro tai gamybos kaštai tesla vs kitos tai turės pasistengti visi kiti, kol pajėgs pavyti. Pelno marža teslos yra didelė, turi kur laviruoti, plius pasivyt pradės kiekiais visus kitus, su kiekiu dar galės leist kainą. Taip kad karūnos dar neskubėčiau nuimti. Hype vajė tesla elektra varoma mašina praėjo, prasidės tikroji konkurencija.
kestutisz 2023-01-30 18:53
Rebrandins privačiais prekių ženklais (maximoj nusipirksi optimą prie alaus bambalio, lidle tipo "vokišką", t.t. ir pan), dalį vietiniai prastums kaip "savos gamybos" (Nikrob - Wuling "lietuviško elektromobilio" atvejis) ir kas čia tėra tokius skaičius pasiekti :) Maža kiek ten tų ličio akumų atlieka nuo senų prietaisų :)
Benediktas 2023-01-30 19:01
donatasv Teslą tešla vadina turbūt, kad Muskas didelę pelno maržą užsidėjęs ir sėkmingai vistiek parduoda. Kas ir yra kiekvieno verslo pagrindinis tikslas.
donatasv 2023-01-30 19:34
Ne neturiu pavydo jausmo muskas sudrebino auto rinką ir pakeitė labai daug nusistovėjusių tabu, to pelno jis nusipelnė. Telefonas pataiso, man nemaišo tai palieku.
donatasv 2023-01-30 21:08
Čia Benediktai specialiai tau nes vėl iškreiptai supratai visą istoriją, arba aš blogai supratau tavo komentarą. Du bachuriukai aukščiau komentaruose teigė, kad teslos dienos suskaičiuotos, aš pakomentavau priešingai, ne dėl to kad man pavydas, ar kažkoks kitoks jausmas užankščia, kad tesla uzdirba daug. Tesla realiai turi labai didelę pelno maržą, kurią gali mažinti ir žudyti konkurentus. 1. Tesla visiškai pakeitė garantinio aptarnavimo principus, kas suteikia didelį pliusą vartotojui. 2. Tesla visiškai atsisakė dyleriu, dyleriai pasiima nemažą pelno dalį, kuris lieka teslai. Tešlą perki elektroninėje parduotuvėje. 3. Tesla naudodama giga presus supaprastino kėbulo gamybą tai vėl smarkiai leidžia mušti kainą. 4. Tesla elektroniką, daviklius ir panašų šūduką keičia eigoje. Ką tas duoda? Nu senieji gamintojai paleido modelį ir jį leidžia be pakeitimų bent 5 metus. Tai supaprastina dalių tiekimą, bet turi problemą jei eigoje supranti, kad visgi yra silpna grandis kuri genda. Tesla keičia nelaukdama, tai palengvina garantinio aptarnavimo poreikį. 5. Tešla softą keičia interneto ryšio pagalba, tai leidžia greitai reaguoti į problemas, vėlgi sumažina apkrovas garantinio aptarnavimo. Lengvai diegiamas softas leidžia paprastai manipuliuoti davikliais. 6. Tesla krovimo tinklas labai didelis pliusas ir vystomas taip kaip ir turėtų būti. Visi šie veiksniai labai įtakoja kainą, teslai konkurentų nebuvo jų kaina buvo labai aukšta. Šiuo metu gamintojų jau atsiranda, bet dėl sustagarėjusios ir visiems įprastos sistemos kitų gamintojų kaina yra aukšta, tesla turi kur amortizuoti konkurencinę kovą, seniems gamintojams tai bus labai didelis iššūkis pasivyti ir periimti tešlos karūna...
immortallt 2023-01-31 07:51
kestutiz, prie bambalio alaus išleisi 50k€ ar neskaitai straipsnio? Xiaomi nekainuos pigiau nei Tesla, arba kainuos labai panašiai.
donatasv 2023-01-31 09:15
Nu tesla turi savus pliusus savą strategiją mušt kainą. Kinas su savo išplėtota gamyba nuo metalo apdirbimo iki elektronikos gaminama kinijoje. Visi kiti gamintojai bent jau elektroniką numetę kinui. Tokie kaip xiaomis, jie viską gamins kinijoje tai europos gamintojams ateityje bus labai didelis iššūkis atlaikyti konkurenciją ir būt pelningiems, jei nesiims veiksmų. Kino kokybė nesėdi vietoje pagal mano požiūrį europai bus riesta. Čia panaši situacija kai į Amerikos rinką atėjo Toyota, visi Amerikos gamintojai buvo pfff pažiūrėk koks š... Tai buvo š kol nepradėjo pardavinėti ir tik tada užvirė košė.