Artėja revoliucija: „Gmail“ įkūrėjas skelbia, jog „Google“ greitai patirs didžiulį smūgį  (3)

„Gmail“ kūrėjas prognozavo netolimą „Google“ ateitį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Daugelis ekspertų prognozuoja klasikinių paieškos sistemų, įskaitant itin populiarią „Google", mirtį dėl greito proveržio kuriant neuroniniais tinklais pagrįstus pokalbių robotus. Paulas Buckheitas, „Gmail" pradininkas, mano taip pat.

Savo „Twitter" paskyroje Paulas pateikė prognozę, pagal kurią „Google" suteikė tik porą metų egzistavimo, po kurių įmonė pradės sparčiai prarasti verslą. P. Buckheitas ką tik pateikė pavyzdį, kaip plačiai ir „žmogiškai" „ChatGPT" gali atsakyti į vartotojo klausimą, skirtingai nei „Google". Ekspertas siūlo palyginti dviejų sistemų atsakymus į užklausą: „Kaip „LaTeX" pavaizduoti diferencialinę lygtį?"

 

Be to, ekspertas mano, kad net jei „Google" savo paieškos sistemoje naudos DI algoritmus, vis tiek praras pinigų, nes įmonei teks gerokai keisti visus savo produktus, o tai negarantuoja sėkmės ateityje.

Jau dabar analitikai pastebi, kad daugelis žmonių su savo klausimais kreipiasi ne į paieškos sistemas, o į „ChatGPT" pokalbių robotą. Ypač jei jiems reikia gauti kažkokį paaiškinimą, o ne tik ieškoti parduotuvių ar produktų. Juk „ChatGPT" atsako į klausimus šnekamąja kalba ir suprantamu stiliumi, o taip pat leidžia žmogui užduoti patikslinančius klausimus, neprarandant viso pokalbio konteksto.

 

Beje, „Microsoft" jau paskelbė, kad į savo paieškos sistemą aktyviai diegia dirbtinį intelektą ir iš karto investuoja 10 milijardų dolerių į „OpenAI", kuris yra „ChatGPT" kūrėjas ir vystytojas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
Autoriai: Vigmantas Balevičius
(35)
(6)
(29)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (3)