To dar nebuvo: skelbiama statistika, kaip elektromobiliai ryja elektros energiją (Infografikas) (3)
Elektros energijos suvartojimas kelių transporto srityje 2021 metais ES pasiekė 6 910 gigavatvalandžių (GWh).
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Manoma, kad elektros energijos poreikis transporto sektoriuje ateityje didės.
2021 m., palyginti su 2020 m., ES smarkiai išaugo elektrinių transporto priemonių skaičius (+76%).
Kalbant apie elektrinių transporto priemonių parką, visos ES narės 2021 m.užfiksavo padidėjimą, lyginant su 2020 m.
Didžiausias augimas užfiksuotas Suomijoje (+136%), Kroatijoje (+127%) ir Italijoje (+122%). Mažiausias augimo tempas užfiksuotas Čekijoje (+12%) ir Ispanijoje (+15%).
Apskaičiuota, kad 2021 m.bendras elektrinių transporto priemonių skaičius ES siekė 1,9 mln.vnt.
Daugiau nei 100 tūkst. elektromobilių turinčios ES narės buvo Vokietija (618 tūkst.), Prancūzija (403 tūkst.), Nyderlandai (245 tūkst.), Italija (118 tūkst.) ir Švedija (110 tūkst.).
ES elektros energijos suvartojimas kelių transporte (įskaitant elektrą, naudojamą elektriniams troleibusams ir asmeninėms elektrinėms transporto priemonėms įkrauti) 2021 m.taip pat labai išaugo, palyginti su 2020 m.(+80%).
Absoliučiais skaičiais elektros energijos suvartojimas kelių transporte 2021 m.ES pasiekė 6 910 gigavatvalandžių (GWh), o tai sudaro 0,3% galutinio suvartojimo.
ES šalyse didžiausias suvartojimas užfiksuotas Švedijoje (1 433 GWh), Vokietijoje (1 386 GWh) ir Nyderlanduose (1 071 GWh).Kita vertus, Kipre (0 GWh), Slovėnijoje (4 GWh) ir Maltoje (5 GWh).
🔌🚘 Electricity consumption in road #transport reached 6 910 gigawatt hours (GWh) in the EU in 2021.
— EU_Eurostat (@EU_Eurostat) March 24, 2023
Highest #electricity consumption in:
🇸🇪 Sweden (1 433 GWh)
🇩🇪 Germany (1 386 GWh)
Lowest in:
🇨🇾 Cyprus (0 GWh)
🇸🇮 Slovenia (4 GWh)
👉 https://t.co/tywFDMgSmqpic.twitter.com/bbRic4Cx6Z