Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Smėlis 2010-04-06 20:49
visur reikia jausti saiką...
aš čia gal ne į temą, bet, pavyzdžiui, naujasis MB Sprinter bus HIBRIDAS. bent tokie gandai sklando "body builderių" gretose. ok, tai labai gražu: ekologija ir kitas paukštukų mylėjimas. bet pažiūrėkim iš kitos pusės. kiek hibridinė šasi bus sunkesnė už paprastą? kokius 200kg? nu tarkim. kokia dabartinio MB Sprinter 3,5t "chassis cab" keliamoji galia? apie 1,7 t max jei gerai pamenu. dar nepamirštam, kad vairuotojui atrodo numinusuojama ar ne 120 kg. ką tai reiškia? kad kėbului ir kroviniui lieka apie 1,7t. standartinis kėbulas tarkim sveria min 700kg (čia mano darbo srityje). vadinasi kroviniui lieka 1t. dabar iš tos 1t atmetam minimum 200kg. kroviniui lieka 800kg. kitaip tariant, hibridas veš 20% mažesnį krovinį. vadinasi turės atlikti daugiau reisų. kiek % kuro sutaupo hibridas? 20%? amm... labai rimtai abejoju. rezultatas: kažkam moralinė nauda, o praktinės jokios. ką, klientams pasakyti? sorry, dabar mes kėbulus iš anglies pluošto ir aerogelio gaminsim ir jums čia teks susimokėti vieną kitą kartą daugiau už mūsų produktą. bijau, kad susilauktume atsakymo iliustruoto viduriniuoju pirštu.
moralas: ne viskas žalia, ant ko parašyta "hibridas".
sorry, išsiliejau
šakės 2010-04-06 21:16
Pats geriausias automobilių gamintojas suvienijo jėgas su pačiu geriausiu softo gamintoju. Laukiam naujienų!
Smėlis 2010-04-06 21:18
sarkazmas? nes iš savo varpinės žiūrėdamas galiu suprasti tik kaip sarkazmą
buzas69 2010-04-06 21:21
+1
Per Top gear buvo testas, tai vaziuojant greitu tempu prius naudoja daugiau kuro nei bmv m3 tad svarbiau kaip vairuoji o ne ka vairuoji.
Nerkus 2010-04-06 21:23
tai cia ir arkliui aisku, kad dauguma "zaliu" technologiju, daugiau uztersia gamta tas technologijas gaminant, nei "nezalias" irenginys per visa savo gyvenima uzterstu. pvz man hibridinis lexusas su 4,5 l varikliu, nu nors nusauk, niekur nematau taupymo ... idek 3,0 varikli ir kuro daugiau sutaupysi, maziau gamta uztersi ir nereiks dar akumuliatoriu veziotis...
kazkur skaiciau apie ekologiskus miltelius, tipo isleidus i aplinka jie gamtos netersia, bet ju gamyba tersia aplinka kaip trasu gamykla ..
ir as issiliejau:))
šakės 2010-04-06 22:24
Patikslinimas: laukiam naujienų skyrelyje "eismas ir nelaimės". Turėjau fordą. Pornografinė mašina. Mažai buvo detalių, kurių nereikėjo taisyt laikas nuo laiko
sz520qm 2010-04-06 22:56
Smėli, Tavo logika galioja daugiausiai krovininiams automobiliams. Turint galvoje, kad automobiliai didžiąją dalį naudojami tik "vienas žmogus automobilyje", daug rečiau "du žmonės automobilyje" ir praktiškai minimaliai "daugiau nei du žmonės automobilyje" principu, svorio limitas tikrai nebus viršytas. Galiausiai yra ir KET taisyklių ribojimai. O kalbant apie patį krovinį, tai retai kada kas mašinoje vežasi ~500kg... Net važiuojant stovyklauti su šeima tikriausiai tiek nepasiektum.
Smėlis 2010-04-06 23:18
man tas Ford Transit paveikslėlis nepatiko, tai ir užsivedžiau
p.s. hibridų nauda aš vistiek netikiu. jų baterijų gamybos procesas nešvarus, o papildomas svoris sunaikina didžiąja naudos dalį. kol kas tai tiesiog mados reikalas. jei kažkada bus išspręstos baterijų bėdos (ekologiškumas, ilgaamžiškumas, talpa, įkrovos greitis), tai hibridai tuo labiau neteks prasmės, nes 100% elektra yra nepalyginamai geresnis sprendimas. vien jau tas sukimo momento "pastovumus" per visą rpm turėtų būti smagus dalykėlis...
feed73 2010-04-06 23:19
Su microsoft, na nežinau, tokiam automobiliui didelė tikimybė lūžti (gesti) ką mėgsta microsoft produkcija, didelė tikimybė pasigaut koki virusą, kuriuos lengva gautii naudojantis microsoft programine įranga, gal geriau naudotu linux, būtu pigiau ir patikimiau.
infoguru 2010-04-06 23:46
Čia šiaip prisiminiau vieną gerą ta proga:
At a recent computer expo (COMDEX), Bill Gates reportedly compared the computer industry with the auto industry and stated: "If GM had kept up with technology like the computer industry has, we would be driving twenty-five dollar cars that got 1000 miles to the gallon."
In response to Bill's comments, GM issued a press release stating (by Mr. Welch himself):
If GM had developed technology like Microsoft, we would be driving cars with the following characteristics:
1. For no reason whatsoever your car would crash twice a day.
2. Every time they repainted the lines on the road you would have to buy a new car.
3. Occasionally your car would die on the freeway for no reason, and you would just accept this, restart and drive on.
4. Occasionally, executing a maneuver such as a left turn, would cause your car to shut down and refuse to restart, in which case you would have to reinstall the engine.
5. Only one person at a time could use the car, unless you bought "Car95" or "CarNT." But then you have would have to buy more seats.
6. Macintosh would make a car that was powered by the sun, reliable, five times as fast, and twice as easy to drive, but would only run on five percent of the roads.
7. The oil, water temperature and alternator warning lights would be replaced by a single "general car default" warning light.
8. New seats would force everyone to have the same size butt.
9. The airbag system would say "Are you sure?" before going off.
10. Occasionally for no reason whatsoever, your car would lock you out and refuse to let you in until you simultaneously lifted the door handle, turned the key, and grab hold of the radio antenna.
11. GM would require all car buyers to also purchase a deluxe set of Rand McNally road maps (now a GM subsidiary), even though they neither need them nor want them. Attempting to delete this option would immediately cause the car's performance to diminish by 50% or more. Moreover, GM would become a target for investigation by the Justice Department.
12. Every time GM introduced a new model car buyers would have to learn how to drive all over again because none the controls would operate in the same manner as the old car.
13. You'd press the "start" button to shut off the engine.
Makikius 2010-04-07 00:17
Fsio fordai nebeužsikurs...
kiesza 2010-04-07 09:02
na fordas europoi antraruse masina ir vieni is prasciausiu vokisku automobiliu zinoma ir kaina labao zema
kionig 2010-04-07 12:02
Aha, ziuresim kaip greitai padides tas elektromobiliu skaicius... Na fordas pasiprase MS'o kad parasytu softa ir tiek.
Gregas 2010-04-07 15:45
Automobilių gamintojas „Ford“ suvienijo jėgas su bendrove „Microsoft“. Bendradarbiavimo rezultatas – nauja operacinė sistema "Windows Focus", kuri daug kuom nustebins vartotojus .
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ford“ vienija jėgas su „Microsoft“