Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lgtech 2010-04-14 18:45
Jau tokie visi apsiverke del tu piratu. Piratavimas - labai gerai, ypac siais laikais. Nes kitaip visiskai zmones skurde paskestu.
Arns 2010-04-14 18:51
kaimietiškas ir provicializmu(naftalinu) dvelkiantis komentaras. Didesnė rinka, mažesnė kaina. Didesnis naudojimasis, didesnės lėšos į patogumą. Galų gale, žmonės pradėtu suprasti kad daiktas(tegu ir skaitmeninis) yra vertybė, o ne kažkoks iš dangaus nukritusi mana.
LiberalusToris 2010-04-14 18:55
Paklausiu tavęs? Kam pirkt, jei gali gaut nemokamai?
lape 2010-04-14 19:07
Tai ko, tada taip visi stoja į visokias menų, muzikos ar dizaino mokyklas jei jau taip blogai su ta kūryba? O gal kaip tik - dauguma čia mato lengvą uždarbį?
Arns 2010-04-14 19:12
Primena anekdotą su policininku, kai jam išdavė ginklą, o po kelių mėnesių sutikę klausia, ko algos neimi. O jis atsako, kad manė jog jei jau davė ginklą, tai pačiam ir užsidirbti reik.
Nekvepia kuo nors panašiu? Ekonomika ir gyvuoja iš to, kad pinigai cirkuliuoja rinkoje, t.y vieni perka, kiti parduoda.
stiklas 2010-04-14 19:18
Dar niekaip neišgaudo piratų, plaukiojančių jūromis, tai ką čia kalbėti apie internetinius
lfoot 2010-04-14 19:35
dar vienas is akmens amziaus islindo... filmu ir muzikos industrija turi prisitaikyti prie naujoviu ir nieko cia nepadarysi
kaip kazkas kazkada rase: jeigu ateityje zmogus perduos informacija mintimis, ka tada darys visi antipiratai?
wolas 2010-04-14 19:46
http://www.youtube.com/watch?v=v88k4h1u ... re=related
Man labai patiko sitas klipas. Yra ir daugiau taip mastanciu autoriu.
magnummm 2010-04-14 19:57
piratavima butu galima sustabdyti tik ant programų nes yra nemokamu alternatyvu.
blizzard 2010-04-14 20:00
na šita tema galima ilgai nuobodžiai kalbėti apie tą patį.. ką i daro visi antipiratai,nes jiems už tai kažkas moka pinigus..
mane labiausia piktina, kad tokioje lietuvoje kur žmogus paktiškai nepragyvena iš vieno atlyginimo,dar yra bandoma pažaboti jo laisvalaikį ir pomėgius.
Kaip suprantu kalba eina labiau apie lietuvos kūrėjus. Norėjau paklausti kiek yra lietuvoje šiuo metu muzikinę karjerą darančių
Dar mane labai piktina tas mokestis už skaitmenines laikmenas. Man įdomu kur mano procentas nueis jeigu aš siunčiuosi tik užsienio kūrėjų darbus. Jeiguaš pvz. nusiperku užsienio kūrėjų darbus, kodėl turėčiau dar sumokėti lietuvos kūrėjams kurių kūrinių aš visai neturiu ir niekada neturėsiu. O gal sumokėjus tuos kelis procentus, bus galima piratauti? Jeigu taip aš sutinku..
Manau mokestis užmeną tolygus moters pikimui prie stoties vienai nakčiai, tu smoki pinigus trumpam laikui, tam kad galėtum pasitenkinti trumpą laiką.. kuybą negalibūti apmokestinta, nebent padengiant albumų leidimo kainą, ar suteikiant šiokę tokią paramą autoriui už jo nuopelnus, tai yra tikrai vertingą kurybą. O galbūt net i patys klausytojai galėtų paskirstyti tuos mokesčius kuriuos turės sumokėti pikdami laikmenas,pagal savo nuožiūrą tiems kūrėjams kurių kurybą parsisiūs..
beje būtų neblogai jeigu kas nos patikslintų kas yra piratavimas. Ar parsisiuntimas failų tik savo naudojimui ar platinimas iš to siekiant materialios naudos, ar ir tas ir tas?
dzo 2010-04-14 21:01
Nejaugi tu tikrai tiki tuo kad panaikinus piratavima atpigs legaliu irasu kainos?
lgtech 2010-04-14 21:02
ir viskas pas tave legalu, nes kitaip turbūt nerašytum tokių *PUIKIŲ IR PROTINGŲ* komentarų.? Ar aš klystu?
Ir dar. Kaimiešitkas...? Kaip tu supranti kaimietiškas? Tie kaimo žmonės už tave gal x1000 geresni ir darbštesnis.
Ir dar tokios sąvokos kaip provicializmas nėra.. nebent provincionalizmas.. Bet ir taip jis panaudotas netinkamame kontekste. Vienu žodžiu, liūdna.....
dzo 2010-04-14 21:21
Žinoma kaikurias aspektais piratavimo išnykimas būtų labai gerai: išnyktu niekiniai, beverčiai muzikos irašai, filmai, programinė įranga, nes tiesiog niekas nebepirktu jų ir niekam nebeapsimoketų jų leist. O to š.. šiuo metu yra didžioji dalis žinoma (filmai, muzika..). Būtų lengviau atsirinkt tikrai gerą kūrinį ir šeip žmonės pradėtų turiningiau leist laiką.
0013 2010-04-14 22:24
Tai iš ko tada visi tie niekinių darbų kūrėjai gyvena dabar, jei tuo yra tik pirataujama? Nemanai, kad skirtingas žmonių skonis neturi nieko bendro su piratavimu?
Man tik vienas dalykas kelia didelį klausimą peržiūrėjus laidą: piratavimas rodomas kaip labai blogas dalykas, visi tai smerkia, kalbama vien apie baudas ir bausmes, o kodėl niekas nepradeda siūlyti kokių nors alternatyvų tam? Juk visi žinom kodėl dažniausiai yra pirataujama - nes nesinori (arba nėra galimybių) leisti neprotingus kiekius pinigų. Dabar lietuviškose e-parduotuvėse viena MP3 formato daina kainuoja 5lt. Kiek turtingas lietuvis turi būti, kad galėtų susipirkti savo mėgstamos muzikos kolekciją? Suprantama, kad kainos negali būti nulinės, bet tikrai įmanoma jas padailinti. O tada juk ir paklausa atsiras. Na bent jau aš su mielu noru pirkčiausi e-įrašus po 1 litą (kas atitinka tiek USA tiek Europos standartus, jei imsime ne valiutos vertę, o piniginius vienetus; 1lt mum, 1usd amerikonam). Žodžiu, uždraudimas ir išgaudymas tikrai nėra problemos sprendimas, o tiesiog lengviausias kelias, apie kurio pasekmes niekas rimtai nepagalvojo.
tauttvisz 2010-04-14 23:54
Kaip buvo sakyta, jeigu kurinys geras, vartotojas ji nusipirks.. naudoju ir as nelegaliu dalyku, bet tuos kurie man isties patinka ir padeda as nusipirksiu ateity, gaunas kaip avansu naudojimasis Piratavimo problema butu galima butu galbut sprest aukojimu. Jei patinka filmas ar programa tada tu ir moki. Nemokes nieks ir nebus kas kuria.. Paprastas pavizdys avatarsas filmas, nu man siustis ji tiesiog nesinori, nes filmas tikras sedevras as noriu uz ji sumoket, paskatint autorius, nes jis vertas to. Tokiu atveju butu mokama uz kokybe. Dabar pvz visi filmai kine vienodai kainuoja, ar slamstas ar ne. Softo kainas nustato patys kurejai.. Mano manymu butu puiku jei vartotojai patys sprestu kiek moketi pagal tai kaip jiem patinka kurinys, tik va tokioj Lietuvelej ne tik zmones piratauja dar ir didziuojasi budami vagys.
valdis5797 2010-04-15 00:57
si mintis uzpatentuota Lietuvos respublikos valstybiniame patentu biure
kodu p087654770
prasome per 48 valandas tuctuojau pasalinti nelegalia informacija arba susimoketi uz viesa jos naudojima adresu http://www.youtube.com/watch?v=v88k4h1uyhg
//
Graikas 2010-04-15 01:49
Skaiciau si straipsni, ziurejau ir "pinigu karta". bet taip ir nesupratau kokius autorius mes apvagiam. gal antipiratai galetu man kazka paaiskint??? http://www.imdb.com/boxoffice/alltimegr ... world-wide paziuriu as sita lentele ir nesuprantu, kaip as apvogiau "avatara" kino salese uzdirbusi 2,7mlrd doleriu. Geras filmas, kur zmones susimokejo kad galetu pamatyt grazu 3D vaizda kino teatre, isgyvent kartu su auditorija praleisti gerai vakara. Filmo samata 500mln. baksu (http://cinemablend.com/new/Avatar-Cost- ... 15605.html). As parsisiunciau torenta i savo kompa, paziurejau ant laptopo, patiko, bet is esmes as pamaciau tik kazkoki demo vaizdeli apie ta filma toli grazu neprilygstanti pojuciams kino saleje. Patiko, paziurejau konteatre, sumokejau pinigus. Ka jus cia ginate LANVOS ir LATGOS?! milijardiniu apyvartu pasaulines kinokompanijas kuriu bosai tuos mano varganus 10 baksu uz dvd prasvilps ant savo jachtu ir ilgakoju meiluziu?! tie ju DVD geraiusiu atveju reklama ir tegali vadintis, nes gera filma kinoteatre ziureti yra didziausias ispudis. Taigi, filmas prasisuko kino ekranuose atidirbo kelis simtus procentu pelno ir jie dar nori mane chargint uz DVD. Aciu ne.
Toliau. Dirbu kompanijoj, kur be abejo piratauti negalima, turim nusipirke kelias programas, be kuriu neissiverciam, bet kuo toliau tuo labiau pereinam prie atviro kodo alterantyvu. Gal siandien 100% jos neatstoja konkreciu gamintoju kokybes, bet cia laiko klausimas. Paprastas pavyzdys: pradek naudoti open ofisa vietoj maikrosofto slamsto, gausit visiskai ta pati tik nereikes moket. Kai uz viena darbo vieta susimoki 13tukst lituku (o reikia 6) ir gamintojas jau n-tojoje versijoje sakyciau piktybiskai nesprendzia chronisku problemu, o tik padabina naujais marketinginiais triukais, galiausiai supranti, kad tai yra elementarus pelningas biznis, DAIKTAS YRA PERVERTINTAS ir as moku tam kad ju kompanijos galva ir akcininkai galetu nupirkt savo blondinems dukrelems po nauja "vabala" gimtadienio dovanu! (kalba eina apie "autodesk" REVIT projektavimo programa). Galima pavardint ir toliau, tarkim "3ds max" kur kasmet iseina po nauja versija, tik "uzmirstama" tokia menkute problemele, kad su senesne versija naujesnes versijos failo nebegalima atidaryt. Tas pats ir su "Adobe" photoshopais indizainais ir taip toliau.
Papildant sita tema idomus pastebejimas. As kaip studentas, negalejau ir niekada negalesiu sau leisti nusipirkti siu programu. Naudojau piratines. Ismokau dirbt, nueinu pas darbdavi, jis man nuperka. Piratavimas padare geresni marketinga uz bet kokia reklama ar kursus. As tiesiog nemoku dirbt kitom programom, tik ju issuktom. Tai kurioj vietoj cia nukentejo tie jusu mielieji "vargseliai" korporaciju akcininkai?!?!?! mmmm..??? Aciu krizei teko optimizuotis, tai atradom puikiu atviro kodo pakaitalu. Tai vat toks verslo planas ir korporacijoms - nemaukit paskutiniu kelniu vartotojam, o gaminkit gera produkcija (nemaskuojant tariamom naujovem) uzdirbkit is programos papildiniu, specializuotu priedu ir panasiai.
Ir trecia Lietuvos autoriai. Graudziausia dalis, del to, jog Lietuvoj autorius kiekvienas, kuris stovejo bent per metra nuo "kelias i zvaigzdes 3" filmavimo kameros. Mateliu isvis pasibaisejau..zmogus socializma ivedineja, susimokek laikmenos isigijomo mokesti, nes tu POTENCIALIAI joje laikysi piratine produkcija. O kur mano teise i nekaltumo prezumcija?!?!? Kokiem autoriam nueis tie mano procenteliai?! Yvai ar sedesimdevinkems?! Juos teisingai is bendro katilo padalins kazkokia LATGA. Muzika reikia kurt ir is koncertu uzsidirbt dainuojant o ne fonuskei pritariant!!! (ir siaip gera ideja buvo radiohedu - uz savo cd internete prase tiek, kiek pats klausytojas uz ji noretu sumoketi). Gal pabandom kazka panasaus Lietuvoje LATGA?!?! aaaa?! paziuresim kiek cia "autoriu".
Reziume: nesisiokit jus pries veja, nes vistiek slapiom kelnem teks pareiti. Interneto visiem neatjungsi ir pasaulio atgal nepasuksi. Kai 95% lietuvos zmoniu patenka uz istatymo ribu klausimas ar cia istatimai blogi ar jau visi zmones nusikalteliai?! Informacija tegul buna laisva, atviras kodas nenumaldomai tobuleja. Anksciau ar veliau windowsus pakeis linuxas(ar panasi AK alternatyva), autoriams mokesim eidami i kono sales, patys spresime kiek verta tarkim A. Mamontovo ar Smorigino kuryba uz ja mokedami cd laikmenoj, dirbsim su atviro kodo programine iranga, pirkdami tam tikrus specifinius priedus ar mokedami kokiai kompanijai uz supporta. O kad Zvonke badu pastips cia ne mano beda. Reikia blondiniu padaveju ir Cili kaimui ar Delano.
O jei sugalvos skaitmenines laikmenos mokesti "autoriams" remti, pazeisdami mano konstitucine teise buti nekaltam, kol neirode kaltes, teks su biciuliais "piratais" Gedimono prospekte koki parada su plakatais padaryt.
dzo 2010-04-15 02:44
Tai va sakyčiau jie ir verkia čia labiausiai. Bet piratavimo išnykimas jiems naudos tikrai neduos.
Arns 2010-04-15 09:15
Didžioji dalis tikrai mąstot provincialiai, o dar kažką bando įrodinėti. Vagys esate, o net neprisipažįstate kad tokie esate. Suprantama jog visko ko užsigeisi, net turėdamas milijoną, nesusipirksi, tam ir yra prioritetai. Tačiau dauguma yra visiški nevykėliai ir užuot mastę, jie ima lengviausią kelią, eina vogti, bei pasigirti jog jie esą naujieji Tadai Blindos, kovojantys už paprastus žmones. Deje, jūs klystate, esate vagys ir net specialiai sunkinate paprastų žmonių gyvenimus.
Pvz neskiriamas muzikos kompakto, nuo koncerto. Koncertas atskiras dalykas, tu moki už GYVĄ atlikimą, už galimybę pamatyti atlikėja, už atmosferą... Tu pabuvęs ten, neatsineši muzikos į savo kompiuterį, tokiam veiksmui, reikia pirkti ar kompaktą ar mp3 failą.
Ar "super" teiginys, jog išmokta dirbti nelegalia programa, o paskui jau susimokėta per darbdavį. Na čia tas pats kaip įsilaužti į kokį parduodamą butą, pragyventi kelis mėnesius, metus, o paskui kaip kompensaciją, tą butą nusipirkti, lyg pirmą kartą matytumei(t.y be jokio atlyginimo už ankstesnę žalą)
filas3 2010-04-15 09:30
super GRAIKO komentaras,as manau taip pat,paziurekim i kinu kurejus,aktorius,ispustas burbulas ,nusifilmavo kokiam geresniam filme ir jau zvaigzdes,paziurekit kokius milijonus is to uzdirba,gyvenu airijoj ir ten neperku legaliu filmu ir ttt,nes butu gaila 20 euru uz viena kina moketi,o jei kinas nepatiko ?????,vienu zodziu aciu dievui ,kad galima parsisiusti ,sutikciau gal uz parsisiuntima kokio filmo ir eura sumoketi bet tik ne 20 ar daugiau,apie zaidimus isvis nesneku,60 euru naujasnis zaidimas,o ka daryti lietuvoj jei zaidimas 200 lt kainuoja,vadinasi tik turtuolaims,negaliu suvokti...jeigu filmai is kino teatru uzdirbo milijonus,nejau negali ir pusiai pasaulio pigiai dvd pasiuliti,sakysim 2 eurai uz filma,ispirktu begale,uzdirbtu taipat daug,ir zmoniem geriau butu,galetu ziureti kiekvienas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Piratavimas internete – problema, kurią teks išspręsti (Video)