Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2023-05-25 15:55
f16 irgi reikia sviedinių, reikia labai daug priežiūros, f16 bijo oro ginybos sistemų ir t.t.
Kaip jie užgrobs oro erdvę 40 metų senumo naikintuvais įtvirtintoj teritorijoj, kai rusijos pusėj stovi S300 ir patruliuos naikintuvai, su57 tame tarpe?
sugebės apsiginti savo oro erdvę nuo rusų savivaliavimo, sutinku. Atsiras neskraidymo zona palei frontą? Turbūt.
Bet lengvai perimti oro kontrolę? Abejoju.
kestutisz 2023-05-25 16:01
Na, prie F16 galės prikabinti visokių įdomių toli (ir tiksliai) skrendančių dalykų - tuos pačius storm shadow/jų analogus, adm-160, priešradarines raketas ar net valdomas bombas. O tuo pat metu rusų aviacija bijos pasirodyti per 150km iki sienos dėl tų pačių patriot'ų. Plius ne ką mažesnis efektas kovinei dvasiai pakelt - ilgą laiką tai buvo ta baisioji "raudonoji linija", kad jau lėktuvų tai neduos. Net nebežinos ko dar paprašyt :)
HardAxe 2023-05-25 16:33
kaip tai ko? reikia seno povandeninio laivo pravalyti juodąją jūrą nuo laivų ir tiltų.
Gal švedai HMS Neptuną iš muziejaus atiduos?
Kyborg 2023-05-25 20:07
40 metų senumo F-16 ir dabartiniai F-16 kardinaliai skiriasi savo galimybėmis. Čia rusai mėgsta kiekvieną modifikaciją pavadint nauju modeliu, tarkim Su-27, Su-30, Su-33, Su-35 tai iš esmės tas pats Su-27, tik skirtingos modifikacijos. Amerikiečiai tuo tarpu kiekvienai naujai modifikacijai nekuria naujų pavadinimų. Tad nereiktų ginkluotės vertint pagal tai kada ji pradėta gamint.
F-16 prieš rusiškus naikintuvus yra pranašesnis savo radaru ir ginkluote, t.y. tiek radaras mato toliau, tiek toliau esančius taikinius gali naikint. Rusai net nespės radare F-16 pamatyt, kai link jų jau lėks raketa.
justt 2023-05-25 21:24
Apie stebuklingo ginklo gavima propaganda kliedejo jau nekarta, tas pats buvo su himars, su tankais ir t.t. syvos kumeles pirdalai pavejui... Tik nesuprantu kodel sita propaganda lt publikai, kas finansuoja visa sita suda
immortallt 2023-05-26 08:05
Pala pala, o tai himars nepakeitė iš esmės karo eigos? Pakeitė. Per porą savaičių apšaudymai artilerija sumažėjo kone perpus. Atakų taip pat sumažėjo, apšaudymo nuotolis iš maskolių ir susitraukė. Ar galvoji, kad vienu ginklu visas problemas išspręsi? Tik naivūs tikėjosi greito konflikto pabaigos. Bet etapai karo yra, t.y. maskoliai buvo sustabdyti plėsti frontą dar prieš metus, tada buvo atstumti gerą gabalą atgal (vakarų dalyje), ir dabar kariaujama įsitvirtinimuose ir po truputį verčiasi į kitą pusę.
HardAxe, tai kad ir su MIG'ais ukrainiečiai neturi problemų naikinti maskolių "modernios" priešlėktuvinės gynybos.
kestutisz 2023-05-26 09:50
Bent anksčiau buvo taip, kad teko virinti kitokius raketų tvirtinimus, pritaikyti raketų atkabinimą ir dar ją po to aktyvuoti iš atskiro tableto. Labai neefektyvu ir pavojinga pačiam pilotui.
immortallt 2023-05-26 10:00
kestutiz, tai šitą girdėjęs, bet tame ir esmė, kad su neefektyvia sistema, chaltūrkėmis, daug senesnį ir atsilikusią sistemą naudoja įveikti iš oro priešlėktuvinę sistemą. Tai ženkliai modernesnis ir visada buvęs pažangesnis lėktuvas neturės daugiau problemų, nei MIG'ai.
HardAxe 2023-05-26 10:03
Aš labiau sarkatiškai nei rimtai rašiau dėl 40m.
SU35 konstrutoas kaip atsakas į F16 klasės lėktuvą, yra didesnis, gali neštis daugiau raketų, ilgesnis skrydžio nuotolis, greitesnis. Lyg ir jo radaras geresnis?
F16 labiau skirtas trumpesnėms ir greitesnėms misijoms. Iš principo vakarai skirtingus karinius vienetus konstruoja kaip dalį bendro didelio paveiksliuko, o rusai stengiasi padaryti geriausią pasaulyje gaminį, bet jie nedraugauja tarpusavyje.
Yra dar keli SU57, bet velniai žino kaip jie veikia.
Rusų pilotai lyg ir prastai paruošti, bet ukrainos pilotai turi labai ribotą laiką įvaldyti f16, tai čia gal galim dėt lygybės ženklą?
Vienoj pusėj pribarstytas zoologijos sodas priešlėktuvinės ginybos su ribotu amunicijos kiekiu, kitoj pusėj visur primėtyta S300, kurie naudojami ne tik oro apsaugai, bet ir degina raketas miestų apšaudymui.
Aš tikėčiausi maždaug status quo oro erdvėj gavus F16, bet ne kažkurios pusės pajėgų dominavimo. Gali būti (to ir tikiuosi), kad oro erdvės uždarymo užteks sulaužyti fronto linijai. Gal bus trumpas proveržos, po medaus mėnesio rusai tiesiog nebeskraidys arti (kaip nutiko su himars) ir tai būtų puikus rezultatas.
immortallt 2023-05-26 12:09
HardAxe, kaip paaiškinsi, kad ukrainiečiai su MIG'ais naikina daug naujesnę ir ant popieriaus pažangesnę S300?
Baikime ant popieriaus imti maskolių technikos parametrus ir juos lyginti su vakarų technikos parametrais ant popieriaus. Vakaruose irgi būna perspausti parametrai, bet pas maskolius tie parametrai dažnai iš viso išgalvoti.
Trumpas proveržis leido sunaikinti labai daug atsargų, technikos ir vadų maskolių pusėje. Frontas susitraukė Ukrainos pusėje iš pločio ir mažiau teritorijos naikina maskoliai. Tai labai geras laimėjimas. Tokie laimėjimai vienas po vieno ir pribaigs maskolius. Nėra ir negali būti žaibiškos pergalės nepuolant pačių maskolių NATO. O toks scenarijus yra nesuderinamas su NATO politika.
Senas kareivis 2023-05-26 13:02
Rusų pilotai lyg ir prastai paruošti, bet ukrainos pilotai turi labai ribotą laiką įvaldyti f16, tai čia gal galim dėt lygybės ženklą?
Ką reiškia, kad ukrainiečių pilotai turi ribotą laiką išmokt valdyt F16? Jei žinote, kad karas pasibaigs lygiai birželio 15 dieną, tada Jūs esat teisus. Deja, niekas nežino, kada baigsis šitas karas. 2014 ar 2015 metais Kanada Ukrainai siūlė Hornetus (neprisimenu, ar už dyką, ar už prieinamą kainą). Kažin koks generolas pareiškė, kad ukrainiečiai nespės išmokt jų valdyt. Tas pirmasis karas truko 8, bliamba, metus. Per tą laiką galima pabaigt Aviacijos mokyklą ir įgyti patirties. Išugdyt visą krūvą pilotų. Ačiū Dievui, ukrainiečiai dar turi pilotų. Jie galės realiai įvertinti, kas geriau - F16 ar jų turimi Migai ir Suškės. Jei įsitikins, kad F16 geresni, tada persės į F16, o sovietinius lėktuvus laikys atsargai.Tegul ukrainiečiai mokosi. ,,Ką išmoksi, ant kupros nenešiosi." Su pagarba.
P.S. Įsivaizduokite, jei Lietuvai amerikiečiai netikėtai pasiūlytų pasiimti 39 F16 (trys eskadrilės). Lietuva mielai priimtų, bet kas mokėtų jais skraidyt? Ko gero, niekas. Lietuva iš viso neturi aviacijos. Civiliokų yra, o karinių - abejoju. Todėl lietuviukams tektų mokytis žymiai ilgiau, nei labai ar net nelabai prityrusiems Ukrainos Karinių oro pajėgų pilotams
kestutisz 2023-05-26 13:17
Matyt pamečiau diskusijos eigą :) Daugiau problemų tikrai neturės, kaip tik kelios sutaupytos sekundės naikintuvui yra labai daug, tą pačią priešradarinę raketą galės numest keliais kilometrais arčiau.
Senas kareivis 2023-05-26 14:06
Aš manau, kad įvertinti F16 gali tik super profai, skraidę ir suškėmis, ir migais. Dėl sutaupytų sekundžių visiškai sutinku. Gal tik ne visai sutikčiau su teiginiu, kad modernesnis yra geresnis. Raptoriai F22 turėjo kažin kokių problemų. Kai kuriais parametrais nusileidžia F16ai. Svarbiausia, kad Ukrainiečiai pakrautų malkų maskoliams. Ukrainai svarbiausia gauti lėktuvų. Nemanau, kad būtinai efuškių. Kad tik gautų. Turėtų progą amerikiečiams parodyti, ką sugeba ukrainiečiai ir amerikietiška technika. Slava Ukraine.
HardAxe 2023-05-26 14:29
Lietuvai turbūt būtų apskritai perbrangu išlaikyt eskadrilę naikintuvų.
geriausiai švedų gripen tiktų, jų skrydžio valanda gerokai pigesnė (8k€ vs 25k€ F16).
Tai bent jau tie keli pilotai gautų paskraidyti.
UA sunaudos viską, kas šaudo. Bent mano nuomuone, jie labai gerai išnaudoja skirtingos ginkluotės privalumus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Rusija nebeturi šansų.“ Į Ukrainą ateina mirtinas ginklas (Video)