„Google“ paviešino duomenis apie interneto rinką (5)
Korporacija „Google“ pagaliau atskleidė paslaptį, papasakodama apie tai, kaip ji dalinasi gautomis už reklamą pajamomis su kitais interneto tinklalapiais.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Interneto reklamos lyderės partneriai gauna 68% pajamų, gautų už reklamos talpinimą interneto svetainėje, ir 51% - už reklamą tarp bendrovės paieškos sistemos rezultatų.Bendrovė visada teigė, kad jos reklamos partneriai gauna didžiąją dalį pajamų, bet ji vis tiek buvo kritikuojama už konkrečių skaičių nutylėjimą.
Mokesti už reklamą interneto svetainėse nekito nuo 2003 metų. Tarifas už paieškos reklamą įsigaliojo 2005 metais.
Dauguma „Google“ parduodamos reklamos pasirodo bendrovės paieškos sistemos tinklalapyje ir kituose jos servisuose. Pelnas už šią reklamą atitenka „Google“. Praėjusiais metais jis siekė 15,7 milijardo dolerių, o už reklamą kitose interneto svetainėse kompanijai atiteko 7,2 milijardo dolerių.
Taip pat „Google“ sudarė ir paskelbė 1000 labiausiai lankomų interneto svetainių sąrašą. Jis skirtas reklamdaviams ir skelbiamas „Google“ paslaugos „AdPlanner“ svetainėje. Pačios „Google“ šiame sąraše nėra. Pirmosiose 3 pozicijose – „Facebook.com“, „Yahoo.com“ ir „Live.com“.
Populiariausių interneto resursų sąraše nurodoma svetainės kategorija (socialinis tinklas, interneto portalas, el. pašto paslaugos ir kt.), unikalių lankytojų skaičius, pasiekiamumas (reach), tinklalapių parodymų skaičius, bei reklamavimosi galimybė.