Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2010-07-08 17:03
Robinis 2010-07-08 17:18
sakyciau labai "teisingas" automobilis . 5 saugumo zvaigzdes, abs,esp,ebd ir t.t...
ko dar daugiau noret is miesto automobilio ?
kionig 2010-07-08 17:35
Nu cia kaip paziuresi Vistiek G-wizz slykstesnis
andriulis 2010-07-08 17:57
Idomu kaip su ilgaamziskumu bus?
karolisr 2010-07-08 18:19
čia reikės kolonėlėj į kanistrą pradžioj pilt benzą ir su tepalu sumaišyt?
O ir šiaip juokingi tokie "išradimai" jei juos pateikia fiat, vieni iš nepatikimiausių automobilių
Atavar 2010-07-08 18:47
opelis - rudyja, mersas - nemirtingas ir t.t ir t.t ?:) kazka valdo stereotipai...
andriulis 2010-07-08 19:15
Ne stereoptipai, o tiesa kuri tinkama sakyciau senesniems auto.
Opelis rudyja, bet jo vaziuokle viena patikimiausiu. Mersas taipogi rudyja na tikrai ilgaamziskas, bet didziausias minusas detaliu kainos. Kiekvienos masinos turi savo minusus pliusus, bet labiausiai reikia atsizvelgti i tam tikru masinu gamybos metus. Nes senas mersas ir afrikoje mersas, o nauja mersa baisu butu uzklimpusi stumti is galo,kad skardu nesulankstytum
rimasD 2010-07-08 20:53
Dviejų cilindrų, dar nereiškia, kad dvitaktis. Anksčiau dvitakčiai varikliai naudojo benzino ir tepalo mišinį, o ir dabar mažesniuose varikliuose (benzopjūkluose, žoliapjovėse) dėl paprastumo taip daroma.
pinkiss 2010-07-08 20:53
jau teka matyt kazkuri lietuvos komanda lietuvos raly dalivava su fiat500 ir tarp prizininku buva jei neklystu,seip nebloga masina palei sava kaina ir nauji varikliai galingi.
Tas_pac 2010-07-08 21:33
Dabar visi automobiliai yra kuriami ~5 metams. Kol baigiasi garantija. Gamintojams paprasčiausiai neapsimoka gaminti kokybiškų automobilių, jiems visiškai nerūpi kas su tuo automobiliu po dešimties metų važinės. Patys ilgaamžiškiausi automobiliai buvo gaminami septintame ir aštuntame dešimtmečiuose.
AF 2010-07-09 00:25
sutinku
Nerkashis 2010-07-09 17:52
Vat todėl ir ieškau auto 10+ metų senumo. Kaip pvz: audi a6 (C4) iki 97metų. Nes naujesnės, tai važinėjantys kompai.
"Pasak „Fiat“, šis variklis lyginant su 1,2 l tūrio keturių cilindrų varikliu yra 23% galingesnis, tačiau ekonomiškesnis ir gerokai ekologiškesnis. Vidutiniškai „500“ automobilyje šis variklis suvartos 4,1 l benzino 100 km ir išmes viso labo 95 g/km CO2 dujų."
Kad man rodos tiek vartoja ir 1,3l II golfiukas...? O tie 95 g/km CO2 dujų neatrodo jau taip revoliucingai.
gabus 2010-07-09 18:23
Audi C4(sena A6) manau yra il gaamžiška ne tik dėl geros kokybės, bet ir dėl savo primityvumo. Pakaba kaip pas karietą.
Kompas manau nėra blogai. Tai ne mechaninis įrenginys, dėl to jis yra ilgaamžiškas, ne bent jau kol prie jo nagų neprikiša "liaudies meistrai"
Kas dėl golfo, tai teko man turėt reikalų su šiuo kibiru ir galiu pasakyt, kad normaliai važiuojant II golfas su 1.3 litro karbiuratoriniu varikliu mieste suvartoja 7-8 litrus benzino, greitkelyje gal šiek tiek mažiau, tačiau skirtumas nedidelis, nes jame yra 4 pavarų dėžė, o 4 pavara yra gan "tumpa", tad geriau greitai nevažiuoti.
Nerkashis 2010-07-09 18:41
Pas amerikoniškus šatlus naudojami "super" kompai. Jie negenda kiek žinau. Aišku, nieko nėra amžino. Bet naujieji gudrieji kompai, tai.... susvyravo įtampa ir žėk klaida.
Pas mano senutę bulkę irgi stovi keli kompai. Kiek skaičiau rusiškam manuale pas mane KE-jetronic įpurškimo sistema. Kaip supratau atsisakius kompui, įpurškimas veikia mechaniškai.
Tarkim pas mane nešviečia saliono apšv. arba nesisuka kuro siurbliukas, pakeičiu sudegusį saugiklį ir baigta. O kaip pas naujausias? Varai servisan, geriausiu atveju randa sudegusį saugiklį. Bet gi reikia prie kompo jungt, klaidas valyt ir t.t. Čia jau veikia gamintojų ir servisų kartelis.
mhm 2010-07-09 21:30
Na šiaip klaidų fiksavimas kompuose yra labai geras dalykas. Tarkim jau ta minėta situacija, nebeveikia kuro siurbliukas. Pajungi diagnostika, matai kas blogai. Keiti ir važiuoji toliau.
Be klaidų kontrolės, pagalvokit, bandai diagnozuot bėda: ar kibirkštis yra? O gal holo/VR daviklis parėjęs? galiausiai randi kad nėra kuro padavimo? Aha, o tai kur bėda? skambini per laidus? nėra kontakto - laidas pasibaigė ar siurbliukas sudegęs? O gal kontaktas yra, bet siurbliukas pastrigęs dėl pagautos šiukšlės?
Manau, čia fiatų gerbėjų nedaug, tačiau prašau nepykt, jei tokių yra. Bet kas per *** yra fiatas? Apie jų ilgaamžiškumą išvis nėra ką kalbėt..
Na o į temą, tai kažkada buvau radęs, kad audi kažką bandė daryt su elektromagnetiniais vožtuvais. Esmė tokia, kad nebėra paskirstymo veleno (automatiškai ir grandinės (***mašinose pagrindinio diržo)). O vožtuvai yra valdomi elektromagnetais. Tačiau šiuo momentu apie šitai neberandu.
Nerkashis 2010-07-09 21:47
Bet tokį gedimą bent kiek gudresnis vairuotojas rastų. O ką daryt su kompu? O ne retai kompai vienas su kitu susiję. Atgaivini kuro siurbliuką, o žėk langai nesidarinėja. O dar kainos.... Draugas remontavo Peugeot 406 kuro siurbliuką. Keitė kažkokį aukšto slėgio dačiką ar pan., kainavo virš 1000lt.
mhm 2010-07-09 22:06
Nekalbam apie gudresnius vairuotojus gerai? Nes tai yra absurdas, apskritai, tada važinėkim su arkliais ir vežėčiom, dar greičiau "gedimus" atrasim. Ir patys viską pataisyt galėsim!
Šiuolaikinėj visuomenėj kiekvienas atlieka savo darbą, o ne daro viską kas papuola po ranka.
Kad kompai vienas su kitu susijęs na ir ką? Taip, jie bendrauja tarkim per CAN'ą? Na ir?
Jei langai neveikia, vadinasi neveikia langų valdymo kompas. Jei veikia, bet ne taip kaip turėtų, tai arba kompas nesveikuoja, arba kažkas siuntinėja blogas komandas per tinklą. Tai galima matyt diagnostikos pagalba.
Žiūrint atgal, tai kam tada iš vis tie elektriniai langai, jei taip bijom tos elektros? Yra juk toks išradimas kaip irklai, pamenat? O kaip smagu yra jais kilnot langus...
Nežinau, kas ten per daviklis, tačiau jo gedimas nebūtinai susijęs su elektra.
Plius, kiekvienas kovoja už save, tad jei nulupo tokią sumą, tai manau reikėtų gerai pasidomėti už ką? Manau, nemažai tokių pinigų yra už orą. Todėl, kad mažai, kas atlieka tokius darbus.
gabus 2010-07-09 22:09
Būtent gudresnis. O dabartinis automobilis turi būti skirtas ne tik gudresniam visų galų meistrui, tačiau ir visiem kitiem, kurie net nežino kaip tas variklis veikia. Be to su visa elektronika galima pasiekti žymiai geresnį galingumą, valdomumą, gerokai mažesnes kuro sąnaudas ir aplinkos taršą. Be to automobiliui su kompiuteriu, logiškai mastant, galima greičiau atlikti diagnostiką autoservise. Tas yra aktualu. Baigėsi tie laikai, kai žmonės patys remontuodavo automobilius.
Nerkashis 2010-07-09 22:24
Na nesu griežtai nusistatęs prieš kompus. Tik man tas jų kišimas smirda gamintojų ir tech. aptarnautojų suokalbiu.
Nzn kie čia teisybės, bet mercedesams http://www.google.lt/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1 pakeitus farą ji nešvies - reiks pririšt prie kompo. Nu tai jei jau dėl lemputės reik varyt į servisą..... O čia dar pakeliui sustabdo policija ir nubaudžia už žvairumą
mhm 2010-07-09 22:28
Na aišku, bent jau mums, tokie dalykai atrodo absurdiški. Tačiau jei žiūrėsim labai civilizuotai, tai tas pririšimas tik į gerą, todėl, kad nebūtų dedamos neaiškios kokybės kiniečių kopijos. Bei taip priverčiama susireguliuot lempą, kad nešviestų bet kur.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Fiat 500“ bus su dviejų cilindrų varikliu