„Fiat 500“ bus su dviejų cilindrų varikliu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Linas000 2010-07-10 19:45
apie lemputes pirma karta girdziu. Gal papuole nauja, bet neveikianti. Arba ten xenon su laiko skaitikliu, nes pastarieji ganetinai gerai paskaiciuoti kada nusprogs, tai buna, kad pasiulo pasikeisti dar iki uzgestant As uz elektronika masinose. Kas sake, kad naujose jos labai daug, tai tegu atsipalaiduoja, nes senose jos irgi daug. Taciau kaip ir nauju masinu kokybe mechanikai, taip ir kokybe elektronikai apciuopiamai pakrito. Ir dabar jau nebestebina nieko sugedes variklio ipurskimo kompo tranzistorius ar nukepusi varza. Kas is to, kad variklis su elektroniskai valdomu ipurskimu: kuro misini kompas taip subalansuoja, kad jis butu uzdegamas prie didziausio naudingumo, t.y. nei per liesas, nei per riebus. Ta pati galima padaryti ir mechaniskai, bet reiketu reguliuotis vos tik pasikeitus oro salygoms, nes yra skirtumas ar slapia, ar sausa, ar silta/salta. Ir panaudojant VANOS (pas bmw; gal pavadinimas netikslus) voztuvu uzdelsima, galima veliau uzdegti misini, kad esant reikalui galetum paimti is variklio daugiau galios, zinoma, atsisakant ekonomiskumo. Tas pats variklio kompas reguliuoja apsukas ir "padsosa", pasako kada zvakei suveikti, kaip kuro siurbliui ar turbinai dirbti... zodziu, primityvu benzo peciu padaro isties naudingu agregatu. O jei sugenda kontrole, tai gali isijungti i "failsafe" rezima, ir dirbti kaip senas mechaninis variklis. Bet tada jau naudotojas pradeda skustis, kad matai galios mazoka, sanaudos dideles, virpa...
Linas000 2010-07-10 20:02
Beje, del automobilio remontavimosi paciam: mechanika niekur nepabego. Jei yra galimybiu, galit sukiot verzles kiek tik yra noro. O kad sugedo kuro siurblys, tai matyt sugedo ne del to, kad buvo labai naujas ir vartojo tinkama kura O dar snekant apie peugeot, tai ten prancuzams pinigu pritruko pasisamdyti logini mastyma turintiems konstruktoriams - pastate variklio ipurskimo kompa aukstyn kojom, kad ant jo begtu visas purvas ir kondensatas. Elektronine diagnostika jums nepasakys kad susidevejo sharnyrai ar kokios traukes. Bet ji gali pasakyti kada uzfiksavo kuro slegio kritima, kada variklis detonavo ir t.t. O su turint tokia info yra lengviau pasalinti gedima. Kad senesnes masinos yra tvirtesnes, tai cia faktas. Bet taip gaunasi del to, kad jos darytos, kai metalo buvo daug ir jis nebuvo brangus. O dabar jau kinai visa metala suryja, kainos kyla. O pirkejes is gamintojo tikisi, kad sis pagamins geresniu judejimo charakteristiku auto uz pirmtaka, kas imanoma tik islengvinus pati automobili. Tai taip ir gaunasi, kad senas auto iki susidevedamas istveria du ar tris kartus daugiau apkrovos, nei naujas is aliuminio ir plastmases. Bet juk naujas isibegeja 1 s greiciau uz sena, o tai faktas, kuri pirkejas stveria pirmiausia )
gabus 2010-07-11 11:13
Senas auto gali būti patikimesnis už naują taip pat, kaip lankas gali būti patikimesnis už automatą. Nėra tikslo gaminti ilgaamžiškas mašinas, nes jų niekas nepirks, jos bus labai brangios, o bet kokiu atveju po kelių metų jos neteks savo didelės dalies vertės, po kokių 15 metų jos bus nors ir techniškai tvarkingos, tačiau morališkai pasenusios. Pažiūrėkit, kad ir į 2 golfus. Tvarkingas 2 golfas vertas beveik tiek pat, kiek už jį gautum metalo lauže. Beje naujos technologijos leidžia kai kuriuos mechanizmus pagaminti žymiai patikimesnius. Pvz variklių resursas yra ilgesnis.