„Honda“ atnaujino populiariausią savo motociklo modelį: pasiūlė daugiau galios ir pravažumo ()
2024 metų motociklų sezonui „Honda“ reikšmingai atnaujino populiariuosius kelionėms keliu ir bekele skirtus „Africa Twin“ bei „Africa Twin Adventure Sports“ modelius. Abu motociklai suteiks daugiau galios žemų sūkių diapazone, „Africa Twin“ motociklas bus prieinamas su pažangia „Showa EERA“ pakabos sistema, atnaujintas modelių dizainas, abi „Afrikos“ bus siūlomos su reguliuojamu priekiniu skydu su penkiais aukščio nustatymais.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nuo 2020 metų Europoje parduota apie 20.000 šios kartos „Africa Twin“ bei 25.000 „Africa Twin Adventure Sports“ motociklų. Nuo 2016 metų, kai legendinis modelis grąžintas į gamybą, Europoje naujus savininkus surado 85.000 „Afrikų“ vienetai.
Tarp reikšmingiausių 2024 metų modelio atnaujinimų - patobulintas 1084 cm³ darbinio tūrio variklis. Atnaujinta galios jėgainė užtikrina didesnį sukimo momentą žemų bei vidutinių sūkių diapazone, pagerinant modelio dinamines savybes įprastomis važiavimo sąlygomis. Nors maksimali variklio galia išliko nepakitusi (75 kW), maksimalus sukimo momentas išaugo 7 proc. (iki 112 Nm), jis pasiekiamas esant 5500 aps./min. (6250 aps./min. - ankstesniame modelyje).
„Africa Twin“ modelyje kaip papildoma įranga pirmąkart siūloma reguliuojama šiam modeliui specialiai pritaikyta „Showa EERA“ („Showa Electronically Equipped Ride Adjustment“) pakabos sistema. Ši sistema anksčiau siūlyta tik su „Adventure Sports“ modeliu.
„Showa EERA“ leidžia motociklo pakabą pritaikyti važiavimui skirtingomis sąlygomis keičiant galinių spyruoklių įtempimą: per skaitmeninį prietaisų skydelį galima pasirinkti SOFT, MID, HARD, OFF-ROAD bei USER režimus.
„Elektroninė reguliuojama pakaba pasitarnauja kelionėse, kai dažnai keičiasi kelio danga bei motociklu vežamo bagažo svoris. Reguliuojama pakaba užtikrina tiek vairuotojo komfortą, tiek geresnį motociklo valdymą įvairiomis sąlygomis“, - pasakojo „Honda“ motociklų prekybos vadovas Artūras Vilpišauskas.
Naujame modelyje vietoje kamerinių montuojamos bekamerės padangos. Kelionėse jas lengviau remontuoti, nes tam nereikia nuimti motociklo ratų.
„Africa Twin“ naują sezoną pasitiks su atnaujinto dizaino priekiniu aptaku bei reguliuojamu priekiniu apsaugos nuo vėjo skydeliu.
„Atnaujinimas labiau išryškino skirtingus „Africa Twin“ modelių gamos charakterius. Įprasta „Africa Twin“ siūlo bekompromisį pravažumą ir puikų kainos bei kokybės santykį. Pridėjus „Showa EERA“ pakabą, ji tampa rimtu, itin pravažiu ir bekelės ekspedicijų motociklu. Jei didesnė dalis kelionės tęsiasi plentu, bet, prasidėjus žvyrkeliui, nuotykiai nesibaigia - komfortiškoms ekspedicijoms skirtas „Adventure Sports“ modelis“, - pasakojo A. Vilpišauskas.
Vadovas akcentavo pagrindinį pokytį „Adventure Sports“ modeliuose - juose nuo šiol montuojamas mažesnis priekinis ratas (19 colių vietoje 21 colių). Modelio svorio centras nusileido žemiau - todėl motociklas lengviau valdomas važiuojant plentu ar nedideliu greičiu miestuose. Dėl mažesnės prošvaisos vairuotojui kojomis lengviau pasiekti žemę.
„Adventure Sports“ prošvaisa siekia 220mm ir yra 30mm mažesnė nei „Africa Twin“ modelio, šitaip išryškinant modelių charakterio skirtumus: „Africa Twin“ labiau orientuojant į bekelės keliones, „Adventure Sports“ - į universalias keliones bekele ir plentu.
Abu „Africa Twin“ modeliai siūlomi su mechanine ir automatine „Honda“ dvigubos sankabos (DCT) transmisija. Naujame modelyje patobulintas pirmos ir antros pavarų perjungimas, jog motociklai lengviau pajudėtų iš vietos ir būtų geriau valdomi manevruojant. 71% „Adventure Sports“ modelių parduodami su automatine pavara. Automatinę pavarą „Africa Twin“ modeliuose renkasi 49% visų pirkėjų.
Abiejuose modeliuose taip pat įdiegta „Honda“ skaitmeninė sukimo momento valdymo sistema (HSTC), leidžianti motociklo elgesį pritaikyti miesto, žvyrkelio, bekelės ar individualioms vairuotojo pasirinktoms sąlygoms. Prie skirtingų kelio dangos sąlygų automatiškai prisiderina ir ABS sistema.
Motociklai komplektuojami su 6,5 colio lietimui jautriu prietaisų skydeliu, palaikančiu „Apple Carplay“ bei „Android Auto“ platformas.
„Įvertinus, jog abiejuose modeliuose galima rinktis automatinę ar mechaninę transmisiją, „Showa EERA“ pakabos sistemą, modeliai turi skirtingo aukščio prošvaisas ir charakterius, iš atnaujintos „Africa Twin“ gamos kiekvienas vairuotojas galės išsrinkti modelį pritaikytą jo nuotykių scenarijui“, - teigė A. Vilpišauskas.
Pirmieji nauji „Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliai pirkėjus Lietuvoje pasieks iki šių metų pabaigos.