Į Lietuvą atvyko „MotoGP“ ir SBK pasaulio čempionų „Ducati“ replikos ()
„Laimėk sekmadienį – parduok pirmadienį“, – bene garsiausia automobilių ir motociklų sporto frazė, po kuria slepiasi gerokai daugiau, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Tokio principo laikėsi „Ferrari“, jo iki šių dienų nepamiršta ir itališkų motociklų gamintojai „Ducati“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nuo pat prekinio ženklo atsiradimo šis buvo siejamas su motociklų sportu, o pastarieji du metai tapo ypatingai svarbūs – „Ducati“ praėjusį savaitgalį jau antrąjį kartą iš eilės tapo pasaulio čempionais aukščiausioje „MotoGP“ klasėje. Tuo tarpu praėję metai gamintojui buvo itin rezultatyvūs – pirmą kartą tais pačiais metais nugalėtojų taurės buvo iškovotos dviejuose svarbiausiuose pasaulio čempionatuose: „MotoGP“ ir SBK.
Tai buvo ilgai lauktas pasiekimas, įspaudęs didelę ir svarbią žymę gamintojo istorijoje. Pergalingo sezono proga buvo pristatyti riboto leidimo modeliai, skirti pažymėti abiejų sportininkų ypatingus pasiekimus motociklų sporte: „Panigale V4 Bagnaia 2022 World Champion Replica“ ir „Panigale V4 Bautista 2022 World Champion Replica“. Viso šių motociklų bus pagaminta tik po 260 vienetų, paminint gamintojo įkūrimo datą – 1926 metus. Ir nors nuo pristatymo praėjus vos kelioms dienoms visi motociklai buvo išparduoti, net du iš jų atkeliavo į kolekcininko rankas Lietuvoje.
„Norint vieną iš šių modelių turėti savo garaže neužteko tiesiog noro ir pinigų. Gamintojas pats kruopščiai atsirinko kam sutinka parduoti šiuos motociklus ir tai darė vertindamas jau turimą „Ducati“ kolekciją, žmogaus įvaizdį ir panašiai. Tokiu būdu gamintojai siekia išsaugoti tai, kas jiems svarbu. Mes labai džiaugiamės, kad lietuviui buvo leista įsigyti abu motociklus. Taigi, išdidžiai sakome, kad Lietuvoje yra tikrų šio prekinio ženklo gerbėjų ir savo šalyje dabar turime net du ypatingus motociklus“, – kalbėjo oficialaus „Ducati“ atstovo Lietuvoje „Autobrava Motors“ vadovas Gintas Bliuvas ir paminėjo, jog norintys gyvai pamatyti šiuos motociklus gali atvykti į Vilniuje esantį saloną.
Riboto leidimo motociklų išskirtinumą labiausiai atspindi atitinkamai abiejų pasaulio čempionų parašai ant bako, apsaugoti permatomo lako sluoksniu – prie kiekvieno iš jų ranką pridėjo dabar jau dukart „MotoGP“ pasaulio čempionas Francesco „Pecco“ Bagnaia arba „SBK“ čempionas Álvaro Bautista. Riboto leidimo modeliai taip pat pažymėti unikaliu riboto leidimo numeriu, o pas pirkėją atvyksta kartu su autentiškumą patvirtinančiu sertifikatu.
„2022-ieji buvo neįtikėtini metai „Ducati“ tiek trasoje, tiek rinkoje, patvirtinantys integraciją ir nuolatinį technologijų ir patirties dalinimąsi tarp gamybos ir lenktynių. Manėme, kad geriausias būdas pasidalyti 2022 m. sėkme su aistringiausiais „Ducatistais“ buvo suteikti jiems išskirtinius, sunumeruotus motociklus, kuriuos individualiai pasirašė Pecco ir Álvaro. Šiuo metu, kai mūsų prekės ženklas yra kaip niekad tvirtas ir žvelgiantis į ateitį, taip pat norėjome pagerbti savo istoriją, abiem kopijomis primindami „Ducati“ įkūrimo metus“, – komentavo Francesco Milicia, „Ducati“ pasaulinių pardavimų viceprezidentas.
Tinkami gatvėms, bet pasiruošę lenktynėms
Sukurti „Panigale V4 S“ pagrindu, riboto leidimo modeliai gali būti naudojami gatvėse, o nuo standartinio modelio išsiskiria tokiais komponentais kaip sausa sankaba, „Akrapovič“ duslintuvu, „Brembo Stylema® R“ stabdžiais ir iš aliuminio lydinio pagamintomis kojelėmis bei lenktyniniu organiniu stiklu. Taip pat neapsieita ir be anglies pluošto elementų, kurių motocikluose galima rasti net keliose vietose.
Norintys išnaudoti šių dviejų motociklų galimybes trasoje, gali pasirinkti papildomus komplektuojamus priedus, tokius kaip atviras anglies pluošto sankabos dangtis, komplektai valstybinio numerio laikiklio ir veidrodėlių nuėmimui bei lenktyninio degalų bako dangtelis iš aliuminio lydinio.
Motociklai varomi 1103 kubinių centimetrų darbinio tūrio varikliu, ties 13000 sūkių per minutę išvystančiu net 215 AG, o svoris siekia vos 172 kilogramus. Tikslesniam ir greitesniam pavarų perjungimui naudojama devynių diskų sausa sankaba, o užtikrintam stabdymui – itin galingi reguliuojami stabdžiai.