Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2023-12-04 12:00
turizmui?
kestutisz 2023-12-04 13:02
Na taip, greičiau ir patogiau iš čia išvažiuot. Realiai jei ne tie begaliniai remontia mūsų pusėje tai ivi Varšuvos net sustot nelabai bereikia, nebent su vaikais ar ten naktį važiuoji tai reik kavos kokį kartą užsipilt.
donatasv 2023-12-04 15:26
Viabaltiką jau 20 metų kaip stato vis užsuka ir nutraukia. Pas mus viskas per antrą galą daroma. Tarkim lenkai kelius tiesia valstybinė įmonė. Jokių konkursų nieko. Pas mus negerai tipo išvagia, tai wtf paštas buvo smukdomas iki nukritimo, kol nepradėjo valyt ir prižiūrėt taip kaip priklauso. Viena iš nuostolingiausių valstybės įmonių patapo viena pelningiausių. Tapatį reiktų daryti su kelių tiesimu seniai būtų viskas nutiesta ir nereiktų keikt, kokie blogi keliai Lietuvoje. Skelbia konkursus apskundžia, teismai bylinėjimaisi ir t.t. pačiam teko kuruoti viena valstybinį projektą už 1kk eurų. Tai viešieji pirkimai pragaras. Surašo kas ką nori, primeluoja, kad tik gaut projektą. Pradedi eit per technines specifikacijas pusę išmėtai lauk, tada pradeda skųstis, į teismus grasina duot, parodai poperius myke kaip avinai čia mes apsirikom. Pats laikas Lietuvai daryt pertvarką kelių tiesime.
pirmas 2023-12-04 17:53
Gal tarp Kauno ir Klaipėdos?
HardAxe 2023-12-04 23:18
kaunas - suvalku pasienis - 95km, 1:15 vaziavimo.
Nuties nauja autostrada, susitaupys koks 15min. Nematau dideles pridetines vertes turizmui...
immortallt 2023-12-05 08:39
Jo jo, kaip lenkai viską gerai daro. Nejuokinkit.
Lenkai daro skolindamiesi iš EBRD.
Lenkai pagal kelių kiekį žmogui neprisivijo ir niekada neprisivys Lietuvos. Čia ir yra priežastis, kodėl pas mus asfaltuoti keliai prastėja - jų turime per daug, kad gebėtume išlaikyti.
O visokie verkimai "krato autostradoje", pervažiavęs visą Europą ne kartą, kur būna įšalo, visur pasitaiko ruožų, kad "krato". Keliai tuo geresni, kuo mažiau metrų kelio tenka vienam gyventojui ar 1000€ BVP. Su Vokietija lyginantis per BVP pas mus per 20 kartų daugiau kelių tam pačiam BVP dydžiui. Tai nebent santykinai nuo BVP norime skirti 20 kartų daugiau nei Vokietija, niekada tokių kelių ir neturėsime. Tik kad tada visą biudžetą keliams ir išleisime.
donatasv 2023-12-05 09:10
Visų kelių ir nereikia išlaikyt idealiais. Net ir vokietijoje magistraliniai keliai yra labai geros būklės, o miesteliuose lopas ant lopo. Pas mus net ir magistraliniai keliai yra apleisti. Vienas po kito byra tiltai. Taip kad nereik lelią ir bandyt teisint. Kodėl tarkim Kauno keliai buvo tragedija, kaip dabar Vilniui. Atėjus matiošaičiui situacija pradėjo keistis? Čia ką Kaunas pradėjo gauti kelis kart didesnį finansavimą?
HardAxe 2023-12-05 10:30
Vilnius seniau priziurejo kelius, - visi skundesi kamciu problemom. Paskutiniu metu daugiau investavo i aplinkelius ir pletra kamsciu mazinimui - suprastejo senu keliu kokybe.
Kaune tiesiog atejo laikas remontui, nebebuvo ko ten lopyt. Jei paziuresi tuo metu kai susitvarke kaunas, susitvarke labai daug lietuvos miestu, nepriklausomai nuo ju valdzios. Jonava, Ukmerge, Kretinga, Merkine, Alytus...
mixed 2023-12-05 21:35
Na pries 20m pas mus daug kur buvo super geri keliai, pries 10m. Like is daug kur. Visi zvengem kokie lv, pl keliai blogi. Kadangi kelio tarnavimo laikas 20m. tai kadangi jie pradejo veliau tvarkytis ir siai dienai turi geresnius kelius, o musu 20m. Jau prasosi rekonstrukcijos..
donatasv 2023-12-05 23:54
Aš Vilniui pakankamai retai lankausi, pagrindiai keliai sutvarkyti negali skūstis, bet kai praeitais metais pavažinėjau stoties rajonu ir kitais šalutiniais keliais aplink, dar tuo labiau teko išsitraukti paspirtuką tai jamoja pasijutau kaip ruskyne. Gal tik taip pasitaikė bet nekokį įspūdį paliko. Kaunas šiuo klausimu atrodo visa galva aukščiau.
immortallt 2023-12-06 08:34
ruskyne nesi buvęs, kur nuvažiavus nuo parodomųjų gatvių su kokiu Yaris net fiziškai nepravažiuosi, pakibsi ant dugno.
Vilniuje šiais metais labai daug gatvių sutvarkė, kitais metais dar daugiau gatvių tvarkys. Daug projektų buvo, kurie nukreipė lėšas ne į kelius.
Kaune kelius pradėjo tvarkyti dar iki Matijošaičiui ateinant, dar Kupčinsko paskutiniais metais.
Tai, kad kelių per gyventoją turime 6-8 kartus daugiau, o per BVP daugiau nei 20 kartų daugiau yra ne pateisinimas, o faktas. Faktas, kuriuo remiantis turėtų būti nutrauktos visokios nesąmonės kaip žvyrkelių asfaltavimas (nebent vykdomas didelis plėtros projektas ir ten eismas intensyvės stipriai), nusidėvėjusius kelius, kur srautas mažas grąžinti atgal į žvyrkelius, baigti būsto skatinimo pirkti vienkiemiuose ir kaimuose atrakcijas ir visai kaip didinti gyventojų dispersiją ar pvz. savivaldybių teritorijoje nemokamą parkavimą laikyti. Vien už daugiabučių kiemų priežiūrą, kur žemės nuosavybės dokumentų nesusitvarkę, prieš penkmetį išleisdavo savivaldybės apie 80 milijonų į metus. Dabar jau turbūt bus 160 milijonų į metus. Toks kapšas pinigų yra beveik viskas kas surenkama iš kelių mokesčio.
Net su ta pačia Lenkija lyginate, o Lenkijoje gyventojų tankis per 3x didesnis, tai nuo gyventojo reikia 3x mažiau pinigų, tai pačiai kelio kokybei.
kukulis4 2023-12-06 10:30
Aplink stoti, aplink Hales turgu, Pylymo gatveje, kuri yra viena is svarbesniu gatviu susisiekiant su stoties rajonu viesuoju tp, daugkur yra islikes akmens grindinys. Tuo grindiniu vazinet tikrai nera malonu, bet jo, viso labo, ten yra vos keletas kilometru, o be to, pakeitus ta grindini normaliu esfaltu, tos gatves pataptu kone autostrada. Neskaitant to akmeninio grindinio tiek stoties rajone, tiek visur kitur, keliai Vilniuje yra tikrai geri. Jei yra noro papriestaraut, - https://erdvinis.vilnius.lt/ - raiska tokia, kad galima gincytis apie konkrecia duobe
immortallt 2023-12-06 10:40
Pylimo gatvė svarbi? Viešajam transportui tik šiek tiek.
Eismo srautas šiaip ten nedidelis, kaip Vilniaus centrui.
Grindinio keitimas asfaltu yra jaučiu paveldosaugos klausimas. Greičiausiai niekas taip paprastai neleis, o ir visuomenėje atsiras prieštaraujančių greitai.
P.S. žemėlapis jau berods užpernai metų.
donatasv 2023-12-06 11:06
BVP tikrint? Nes tavo faktai ne visada faktai.
679,4 milijardų USD (2021 m.) Lenkija
66,45 milijardų USD (2021 m.) Lietuva
Benediktas 2023-12-06 11:21
Trys, keturi kartai daugiau - irgi nemažai.
kukulis4 2023-12-06 11:42
O kaip Pylimo gatve gali buti nesvarbi, jeigu ja tiek i stoti tiek nuo stoties vaziuoja tikrai didele dalis Vilniaus viesojo tp? Piko metu Pylimo gatve buna pakankamai stipriai uzsikisusi - as kas ryta ja vaziuoju i darba, ir jei tik uzveluoji 5 minutes isvaziuot, gali labai sekmingai sest i kamsti, ir turet papildomas 15 minuciu smagaus laiko masinoj. Nebutu to akmeninio grindinio ant Sodu/Pylimo/Bazilijonu sankryzos, tai vaziuojant nuo stoties/turgaus ten aplamai butu pastovus kamsciai, nes gatve, visgi, nera pralaidi. Nemazai srauto nuo Pylimo gatves nusieme po to, kai senamiesty ivede kilpini eisma, nes pries tai gatve uzkisdavo visi tie, kurie per senamiesti bandydavo kazkaip patekt i Naugarduko gatve ir tada brautis kazkur i naujamiesti ar naujininkus ar link vilkpedes...
Zemelapis, panasu, 2022 vasaros, tai turint omeny, kad siemet Vilniuj buvo pakakamai daug remontuojamu gatviu, situacija turetu buti geresne, nei kad matosi zemelapy.
immortallt 2023-12-06 14:34
Į kamštį tai sėdi greitai ten, bet pralaidumo ten ir nėra. Į vieną pusę autobusų eismas ten. Senokai nevažiavau ten viešuoju transportu, nors atvažinėta nemažai metų anksčiau.
Pylimo gatvėje eismo didinti nereikėtų iš viso, kaip tik, mažinti, kad liktų viešasis transportas ir senamiesčio gyventojai/aptarnaujantis transportas. Pralaidumo didinti ten neturėtų būti tikslo. Kaip ir kilpiniu eismu skundžiasi, kad kirsti senamiesčio neina - būtent toks ir tikslas, kad eismo sumažėtų, taršos sumažėtų, senamiestis taptų patrauklesnis pėstiesiems, ne automobilių klubų fanams važinėtis.
kukulis4 2023-12-06 16:48
Jo, as tai, overall, patenkintas kaip yra dabar - Pylimo gatve siemet suremontavo praktiskai nuo pat kiausinio (kur baigiasi tos akmenines 'trinkeles') iki Pamenkalnio, tai neskaitant kamsciu, vaizuot patogu, piko metu, nors ir uzsikamsciuoja, bet nera taip tragiska, kaip budavo pries kilpinio eismo ivedima senamiesty, tai cia irgi pliusas. Gyvenanciam ant senamiestion/naujamiescio ribos, man nesinaudot sita gatve nelabai iseina, bet kuo bus maziau cia vaziuojanciu tranzitu, tuo ten gyvenantiems patogiau...
O seip dar gryztant prie temos - iki Varsuvos kasmet nuvaziuot tenka bent pora kartu. Paskutini karta buvau pries menesi. Tai jei jau taip visai saziningai, tai nuo sienos iki pat Varsuvos automagistrale jau praktiskai uzbaigta, isskyrus Lomza, kur taip ir nesupratau, ar ten daro jie aplinkeli ar ne - privaziavus miesta, magistrale pasibaige, waze'as nurode vaziuot tiesiai per miesto centra, ir teko pasedet kamsty. Bet vaziuojant kad ir is Vilniaus, iki sienos didziaja dali kelio irgi varai arba autostrada arba greitkeliu. Nu nelabai yra kuo skustis...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje dar viena magistralė. Pradėtas didžiausias kelių projektas nuo nepriklausomybės atgavimo