„Geriausia yra pirkti šiuos automobilius.“ Ką pataria 55 metų patirtį turintis mechanikas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2023-12-11 20:47
o kuris negali? VW, volvo, BMW?
kestutisz 2023-12-11 21:01
Tai čia Amerika, Toyota Tacoma - bus koks V6, 3.5L, toks be jokių ten europietiškų "taupymo" nesąmonių pilnai tikiu jog bus minimaliai probleminis.
gytis13 2023-12-11 21:05
Na man Toyota dyzelis ištvėrė beveik 400 000 ir sekė variklio remontas uz 900... Toliau gerinu Toyota statistiką.
kukulis4 2023-12-11 22:42
As galiu situ patiket del tarkim vaziuokles mazgu patikimumo. Galeciau patiket, kad Toyota varikliai gaminti pagal euro2/euro1 standarta arba dar pries tai, galejo issiskirt didesniu patikimumu. Taciau atsisakau patiket kad dabartiniai litro ar litro dvieju simtu benzininiai varikliukai be jokio remonto, tik su, tebunie, preciziskai tvarkingai atliekamais aptarnavimais, nuvaziuos tuos milijonus kilometru. Galiu patiket, kad Toyota nuvaziuos daugiau negu kazkokios kitos markes automobilis, bet del tu milijonu kilometru su siandieniniais reikalavimais varikliams - nu nea. Nu ir dar yra kita puse. Nesakau kad cia gerai, bet mes juk esam vartotojai. Buvo laikai, kada zmogus per gyvenima turejo viena pora batu, buvo laikai, kada per gyvenima turejo vienus namus ir viena masina. Tais laikais butu buve gerai, kad varikliukai butu sukesi tuos milijonus kilometru, taciau buvo, kone, atvirksciai - ziguliui kapitalini reikedavo daryt kas gerus 80k km.
gytis13 2023-12-11 22:52
Aš turėjau tokį stebuklą (ne Toyota) 1.2 litro, tai tepalą iš principo keisdavau kas 10 000, kadangi laikiau kad toks idiotiškas varklis neturi ilgai laikyti keičiant kas 30 000 kaip rekomenduojama. Pats keisdavau, trys litrai tepalo ir filtras lengvai keičiamas buvo, kaina menka. Automobilis baigė gyvenimą avarijoj, tad išvadų nedarau.
HardAxe 2023-12-12 00:03
* Euro 6/5 turbūt dar nerieda tiek metų, kad rinktų milijonus kilometrų. Ir jie sukasi garantiniam aparnavime, o šitas meistras mato pogarantines mašinas. * iš to ką mato, mato likusias kokias 10% geriausių/labiausiai mylėtų egzampliorių. * dargi meistrai šneka, automobiliai važiuoja. Kiek lietuvoj klausdavau garažinio lygio servisų - senas tai geras, patikimas. O naujas tai kažkokia elektronika ir byranti mechanika. Jeigu sau, tai tik senesnį modelį imt. Metai bėga, o istorija vis ta pati, tik tas naujas (pvz common rail TDI) tapo senu patikimu. Padrošim šituos litrinius, visi nauji bus jau hybridai, nebepjaus variklio, vėl ilgai važiuos. Įdomiau kada ateis mada vėl įdėt mygtukų vietoj tapšnoklio į mašiną.
P69 2023-12-12 01:30
Dėl mygtukų tai kai kurie gamintojai sugrįžta vėl prie jų, aišku paliekant ir liečiamus ekranus.
dj_aris 2023-12-12 07:03
Tam mechanikui, virš 70m. Dar turės 55m. mechanikauti, kad pasakytų jog šiandieniniai auto gali nuvažiuoti 1mil.
Pumper 2023-12-12 08:23
Lochatronas tas Kilmeris. Visą gyvenimą Youtube šiko ant BMW, nes anie visi ale "money pits" ir paskui nupirko žmonai BMW pagamintą Supra. Tuo labiau, kad jis pagrinde dirba su senom auto, tai ką jis gali žinoti apie naujų modelių patikimumą žiūrėdamas į 20 metų senumo kledarus?
immortallt 2023-12-12 09:06
55 metų patirtį turinčio mechaniko patarimai neįdomūs - pasakos kaip apie senovėje automobilį pasirinkti ir tiek.
immortallt 2023-12-12 09:13
Vidutiniškai automobilis Europoje per metus nurieda 14-16k km, tai nuvažiuoti milijonui kilometrų tokiam automobiliui reikia bent 62 metų. Per tą laiką absoliučiai daugumai vairuotojų automobilį surys rūdys arba sudaužytas bus avarijoje. Ir ne, jei perki ekonominės klasės automobilį, neturėtum turėti lūkesčių, kad jis tarnaus milijonais kilometrų. Jie nesukuri daug važiuojantiems, jie sukurti tiems, kurie važiuoja tiek kiek vidutiniškai ar mažiau, t.y. absoliučiai daugumai. Ir kita pusė, milijoną kilometrų nuvažiuoti su 7 litrų sąnaudomis ar su 15 litrų sąnaudomis išlaidų skirtumas kurui yra 120 tūkst. Eur. Tai tikrai geriau važinėtis patikimu ir su 15 litrų sąnaudomis, ar kartą pasikeisti į ryjantį perpus mažiau kuro už trečdalį tos sumos ir vis tiek sutaupyti?
HardAxe 2023-12-12 10:00
pasakei, lyg tarpiniu variantu nera. Is kitos puses - jeigu jau tiek vazineji, tai gal verta investuoti daugiau i automobili? reiskia jame praleidi tikrai daug laiko?
kukulis4 2023-12-12 10:21
Ne apie vidutinybes cia kalbama. Labiau apie krastutinius atvejus. O ir tos 15 litru sanaudos nelabai realiai skamba. As, jeigu gyvenciau masinoj, tai rinkciausi koki nors varijanta su 2litriniu TDI, kuris ir suktusi kelis kartus ilgiau, nei kad benzininis litriukas, ir saliarkos valgytu, duok dieve, kokius 7-8 litrus simtui.
immortallt 2023-12-12 10:36
Tai ir sakau, kas važinėja daugiau - renkasi didesnį resursą turintį automobilį. Jei labai labai daug važinėji, rinksis dar didesnį. Tik tą pasakiau per priešingą pusę, vidutiniai ir mažiau vidutinį nuvažiuojantiems skirti ekonominės klasės automobiliai. Daug ir ilgesniais atstumais važiuojant taip, dyzelinis geriau. Važinėjant trumpais atstumais ir per metus mažiau 20k km dyzelinas yra blogai, nes jis nespėja įšilti pakankamai, kad efektyviai dirbtų. Straipsnyje apie patikimus automobilius nuvažiuojančius 1kk km kalba, tai dar iš tų laikų, kai gimė pasakymas Mersas ir Afrikoje Mersas. Tai 15 litrų dar taupiai čia įvardyta. Va uošvio mersas jau šio amžiaus (pradžios), neprasukęs 120k km, nes taupė labai ir pirko beveik naują. Suplojo kalną pinigų. Benzino sąnaudos važiuojant ant 110-120 km/h kažkur 15-18 litrų. Variklio problemų nebuvo, bet pavarų dėžė dukart jau tvarkyta. Dukart per 120k km.
Dannas3 2023-12-12 11:20
Geras pointas del vartojimo. Gal todel perkant nauja automobili, kelis metus moki paskola, o po tam tikro termino, dazniausiai 3 metu, sprendi, ar keiti i nauja, ar toliau tesi issimokejima. Bent jau pas svedus taip yra.
endaksi 2023-12-12 14:12
Velnias slepiasi detalese. Atrodytu labiausiai apsimoka pirkti "polizingini" automobili 3-5 metu amziaus su salyginai nedidele 100kkm rida. Taciau tokio auto islaikymas nebutinai bus pigus, nes net ir keli nedideli gedimai gali kainuoti daug. Rinkoje detaliu ir darbu kaina "beveik naujiems" automobiliams skiriasi 3-4 kartus nuo tos kainos kuria mokam uz "senu" 10-12 m. amziaus automobiliu detaliu ir darbu kainas. Gamintojai didesne kaina aiskins maza paklausa ir naujomis sudetingomis technologijomis, o mechanikai aiskins nauju technologiju ir reikalingos spec. irangos kaina.
immortallt 2023-12-12 15:46
Kirpėjas va nesenai džiaugėsi savo mašina 20+ metų senumo. Nupirko už 2k€, per 3 metus išleido dar 6k€ remontams. Aš tai tokią auto į sąvartyną būčiau nurašęs, nes kai per metus išleidi jai ant remonto daugiau, nei kainuoja pirkti, mano nuomone, nebeverta taisyti. Į 7k€ vertės yarį įdėjus 1400€ per metus laiko ir dar reikėtų ~250€ sutvarkyti kėbulo rūdims (bet nerandu laiko kada palikti mašiną beveik savaitei), man jau yra nepriimtinai didelės eksploatacinės išlaidos. Paskaičiavau va nusipirkti vieną iš priimtinų elektromobilio variantų ant įmonės, tai atmetus 120-160€/mėn. kuro sąnaudas, tada dar skaityk 120€/mėn. remonto sąnaudas, dar ~20-30€/mėn. už parkavimą mieste, ir belieka mažiau 100€ į mėnesį įmoka už naują elektromobilį.
IceBullet 2023-12-13 15:29
Aisku geriau su 15 litru sanaudomis, bet smagiai, o ne su 7 litru sanaudomis ir nuobodziai...
immortallt 2023-12-14 08:27
Kas per "smagiai" gali būti kelyje? Ir pilna tokių matęs su 15 litrų sąnaudomis, puola dujas dėtis ir velkasi kelyje, būtinai antroje juostoje, nes jis prabangią mašiną turi, ir labai supyksta, pradeda mirgsėti ilgosiomis, pypinti, dar būna puola lenkti ir stabdyti prieš nosį, jei tu jį aplenksi.