[ŽTL] Nerealu! 100% sukurtas Lietuvoje. Pristatytas pirmasis lietuviškas superautomobilis (Foto, Video) (3)
Naujasis „Rhino RR01“ yra lengvas, modernus kupė. Jį galima įsigyti be variklio arba su 480 arklio galių V10.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Lietuvos kompanija „Rhino Racing“, įsikūrusi Kaune, pristatė superautomobilį „Rhino RR01“. Automobilis bus parduodamas kaip komponentis automobilis (kit car) – dalių rinkinys, iš kurio bus galima pačiam surinkti automobilį. Apie tai pranešta „Carscoops“.
Pirmasis lietuviškas superautomobilis Rhino RR01.
— Antanas Pustovalovas (@djxtrees) December 9, 2023
Suprojektuota ir pastatyta Kaune
Variklis - V10 (480hp) pic.twitter.com/uYX96B0Vt7
Naujasis „Rhino RR01“ yra modernus kupė su pakeliamomis durelėmis ir dideliais apvaliais priekiniais žibintais. Automobilio pagrindas – aliuminio vamzdinis rėmas, ant kurio sumontuotas kėbulas iš stiklo pluošto.
I'm really conflicted about the rhino rr01 right now, because it's Lithuanian, but I can't make myself really like it pic.twitter.com/4JqKAtP7pI
— 𝙳𝚘𝚖 ♘ (@domtheslob) December 10, 2023
„Rhino RR01“ interjeras gana paprastas. Siekdami sumažinti svorį, konstruktoriai atsisakė apdailos, triukšmo izoliacijos ir oro kondicionavimo. Skaitmeninis prietaisų skydelis tiesiog uždedamas ant vairo.
„Rhino RR01“ siūlomas dviem versijomis. Standartinė versija kainuoja 25 000 eurų ir komplektuojama su reguliuojamais amortizatoriais. Lengvesnė versija su polikarbonatu vietoj stiklo ir 19 colių „Toyo“ padangomis kainuos 27 500 eurų.
Tokia maža kaina yra dėl to, kad lietuviškas superautomobilis parduodamas be variklio. Surinkimo metu savininkas gali sumontuoti bet kurį savo variklį arba už 37 500 eurų užsisakyti 5,2 litro 480 arklio galių V10 iš „Audi R8“ ir sekvencinę pavarų dėžę.
Kiek neįprasta tai, kad pirmąjį lietuvišką superautomobilį „Rhino RR01“ sukonstravo su automobiliais mažai kuo susiję buriuotojai. Projekto autorius Vėjas Pajarskas iki tol dirbo inžinieriumi projektuodamas buriuotojų vertinamas jachtas, ir su draugu Juliumi Garneliu idėją sugalvojo buriuodami.
„Metus laiko gimdžiau modelį, viskas yra projektuota ir gaminta mūsų, nieko nekopijavome, nenaudojome kitų dalių, išskyrus standartinius komponentus, patys kūrėme geometriją, automobilio dizainą, kuris yra orientuotas į geras aerodinamines savybes“, - pasakojo V. Pajarskas.
Išsamiai apie pirmąjį lietuvišką superautomobilį galite rasti ČIA.