„Tesla“ turi rimtų problemų. „Tai vienintelis automobilis pasaulyje, kurį gali sugadinti plovykla...“  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas dar kartą pakartojo abejotinus teiginius, kad „Cybertruck“ ne tik galės plaukioti – nors galbūt techniškai teisinga tik tam tikra labai siaura šio žodžio prasme – bet netgi tarnaus kaip funkcionalus laivas.

„Cybertruck“ savininkai turės palaukti, kol „modifikacijos paketas“ bus išleistas po dar nenustatytos datos, kad modelis visiškai išnaudotų jachtų potencialą, šią savaitę per X sakė E. Muskas. Apie tai girdėjome ir anksčiau. Tai leistų transporto priemonei nuplaukti „mažiausiai 100 metrų“. 

Yra bent kelios svarios priežastys abejoti, ar šie teiginiai pasitvirtins. Pradėsime nuo nerimą keliančio anekdoto apie tai, kaip vieno „Tesla“ savininko 2018 m. 3 modeliui sekėsi  daug mažiau pavojingoje vandens aplinkoje nei upės, ežerai ir jūros, kurias tariamai galės įveikti „Cybertruck“: automobilių plovykloje.

Savininkas Andrew Lundeenas „Reuters“, atlikdamas neseniai atliktą automobilių gamintojo patikimumo tyrimą, sakė, kad jo automobilis neteko vairo stiprintuvo funkcijos, pervažiavęs greičio kalnelį. Kai jis nuvežė jį remontui, „Tesla“ serviso vadovas pasakė, kad vairo stiprintuvo jungtis paveikta korozijos. Vadovas teigė, tikėtina, jog savininkas buvo automobilių plovykloje. A. Lundeenas tai apibūdino kaip žinomą problemą.

 

„Tai vienintelis automobilis, apie kurį aš kada nors girdėjau, kad plovykla gali sugadinti laidus“, – „Reuters“ sakė A. Lundeenas.

Turėtumėte rimtą priežastį skeptiškai vertinti vieno nukentėjusio automobilio savininko skundus. Tačiau apskritai sunku paneigti plačiai paplitusią kritiką dėl „Tesla“ kokybės kontrolės.

„Reuters“ tyrimas parodė, kad dešimtys tūkstančių automobilių gamintojo elektromobilių turėjo vairo arba pakabos dalių problemų, nes per pastaruosius kelerius metus jos per anksti sugedo – net ir visiškai naujuose automobiliuose.

 

„Galiu jums pasakyti tik tiek“, – tariamai A. Lundeenui sakė „Tesla“ vadovas, – „mes nesame 100 metų senumo įmonė, kaip GM ir Ford. Dar nepašalinome visų klaidų“.

Dar vienas „Tesla“ savininkas  skundėsi, kad jų automobilio akumuliatorius buvo sugadintas po to, kai tik važiavo per lietų, todėl remontas kainavo apie 20 000 USD.

Pats „Cybertruck“ tikrai kelia susirūpinimą dėl konstrukcijos kokybės. Pranešama, kad nutekintame elektroniniame laiške E. Muskas dėl to supyko, gamyklos darbuotojams sakydamas, kad bet koks trūkumas „atsiranda kaip nykščio skausmas“. Taigi, ar naujasis modelis taps tikra amfibija?

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
Autoriai: Vigmantas Balevičius
(6)
(11)
(-5)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: