Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2024-01-05 20:03
Aviacinės technikos amžius skaičiuojamos ne metais, o valandomis ore. Gamintojas numato po kike skrydžio valandų turi būti tikrinami mazgai, varikliai, po kiek valandų kapitaliniai remontai variklio ir korpuso, po kiek valandų variklio keitimas, ir tt. Pvz kompozitinių sklandytuvų resursas yra maždaug 6000 valandų, po to eksploatuoti nebegalima. Naikintuvų daug mažiau, bet tai nei jokia ne problema kad naikintuvai seni palei metus, kai suskraidys savo valandas bus remontuojami, ar keičiami komponentai. Kai atskraidys visas valandas iki paskutinės, tai ir bus eksploatacijos pabaiga ir tai nei jokia tragedija, o tokia realybė aviacijoj.
Andraika 2024-01-06 00:45
O kas nutinka sklandytuvams? Juk ten judančių dalių be valdymo (ar vairavimo, kaip išsireikšt) daugiau ir nėra? Korpusas trupėt ima?
punktyras 2024-01-06 07:32
Sparnų tvirtinimo prie korpuso mazgai pavargsta.
Andraika 2024-01-06 13:40
Aa supratau, dėkui
bahuriux 2024-01-06 17:28
Lonžeronai (sparnų nešančioji konstrukcija) yra kompozitiniai iš vienkrypčio stiklo arba anglies pluošto audinio su epoksidine derva, jie "pavargsta" nuo perkrovų po ko naudoti juos nesaugu.
Fun fact anglies pluoštas su eposksidine derva palei masę yra 6-7 kartus atsparesnis tempimui už plieną. Kevlaras ir S-glass ne ką atsilieka. Bet perkrovos gali pakenkti konstrukcijai, net jei tos medžiagos ir labai atsparios. Net ir aliuminio lydiniai ir ypač visokių rūšių sujungimai pavargsta nuo nuo kintamų įtempimų, keleiviniams lėktuvams ir juo labiau naikintuvams tas aktualu.
Kompozitiniai laivai ir sklandytuvai gali būti naudojami ir 50-60 metų, jei laikomi geromis salygomis angare/garaže, bet vistik turi savo naudojimo/skrydžio laiką. Dar vienas fun fact yra daug medinių sklandytuvų skraidančių iki šių dienų nuo 1950m.
Kaip matot ne tiesiogine prasme palei metus tokie daikai sensta.
Julezas 2024-01-07 11:31
Kolkas vienintelė didžiausia bėda yra ta, kad jie dar ne kovos lauke. Kiekvienas toks fobija myžalinis straipsnis eina naxuj su jų myžaliniais autoriais
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Su F-16 bus didelė bėda.“ JAV karo ekspertas skelbia, kas nutiko