Tegyvuoja vidaus degimo variklis! „Toyota“ sugalvojo gudrybę, kaip apeiti ekologinį spaudimą  ()

Nauja „Toyota GR Corolla“ versija kėbulo priekyje turės specialius filtrus, kurie sugeria anglies dioksidą iš atmosferos.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pastarieji niekaip nenaudojami eksploatuojant automobilį, o tiesiog perpumpuojami į skystį, kad vėliau būtų pašalinti.

Visi procesai atliekami naudojant įkaitusio variklio šilumą.

Šis išradingas manevras leis „Toyota“ ir toliau naudoti vidaus degimo variklius, kuriuose išmetami teršalai, kompensuojant žalą dėl to, kad dalis išmetamų teršalų yra sugrąžinami atgal.

Viena problema: kol kas skaičiai labai skiriasi – šie filtrai per 20 ratų lenktynių trasoje iš oro paima ne daugiau kaip 20 gramų anglies dioksido.

Tuo tarpu sudeginus litrą degalų į atmosferą išsiskiria tūkstančiai gramų šios medžiagos.

„Toyota“ atstovai pripažįsta, kad į tokią gudrybę ėjo ne iš gero gyvenimo.

Bendrovę spaudžia „žaliosios darbotvarkės“ šalininkai ir įvairių šalių valdžios institucijų reikalavimai dekarbonizuoti automobilių pramonę.

 

Tačiau elektromobilių paklausa nedidėja, o dabartiniu pavidalu jie tinkami eksploatuoti labai siaurame klimato sąlygų diapazone ir ne visose šalyse.

„Toyota“ yra apskaičiavusi, kad galės pasiekti, jog elektromobilių dalis sudarytų ne daugiau kaip 30 proc. visų jos pardavimų.

Todėl jie turi ieškoti kitų variantų, kad ir toliau būtų galima naudoti vidaus degimo varikliu varomas transporto priemones.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Mokslotaskas.lt
Mokslotaskas.lt
(100)
(5)
(95)

Komentarai ()