Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
runce 2010-11-07 10:57
kam man nauji windausai jei ir seni tenkina poreikius 100%? ir vietos mažiau užima
Strong_Bad 2010-11-07 12:10
Pilnai pritariu ir XP atsisakyt nezadu greit, bent jau tol, kol neiskils programu suderinamumo problemos ir panasiai. Gali but isleisti produktai ateity, kur XP gali ir nepalaikyt, juolab, kad atnaujinimus nutraukt zada. Dabar jau daug kas be SP3 (sevice pack) neveikia, tai normalu manyt, kad ateity nutraukus atnaujinimus, nebeliks kitos iseities, kaip pereit prie W7/W8. Pabandykit nuoga XP isirasyt ir pamatysi, kad praktiskai beverciai windowsai negalintys nieko, nebent senas programas naudot. Nori naujesnio zaidimo? Reikia "network framework", bet jis reikalauja SP, ir kitos panasios problemos. Mano galva, XP yra jau tiek sulopyta, kad sveikos vietos mazai belike, bet visvien man NR1
cluendo 2010-11-07 12:11
Tai kad Windows XP jau netgi moraliskai pasene yra man asmeniskai. Lieka kaip istorija ir tiek. Windows 7 atlieka lygiai ta pati ka ir XP, ir dar daugiau, beto yra kolkas naujausias MS produktas. Ir tikrai jie veikia sparciai, jei PC ne koks 10metu grabas.. Jei naudoji kompa tik e-mail, internetui, ir office'ui tai gal ir pakanka tos XP. Bet siuo atveju as isvis koki Ubuntu pasiimciau, nes ten dar paprasciau, o ir OS spartesne, stabilesne, SAUGESNE negu pats XP.
šakės 2010-11-07 12:20
Kol bus xp, tol klestės botnetai
FtBall 2010-11-07 13:32
Aš tai nesuprantu, kodėl įmonės išvis microsoft productus naudoja. Lyginant su Linux, Windows užima daugiau vietos, turi mažiau funkcijų, veikia lėčiau, mažiau grafinių efektų( bet tie mažiau suryja daugiau resursų), ne taip patogu ir pagrindinis dalykas - windows nėra saugu.
Sokantis Debesis 2010-11-07 14:34
gal todel kad simple vartotojai nera gyvenime mate linuxo ir nesugebetu ten atlikti net paprasciausiu veiksmu ? gi nevisi ismano kompiuterius ir jais nesidomi.
linux daugiau funkciju turi ? butu suzinoti kokiu
rwc 2010-11-07 14:55
Kai klausiama, kodėl žmonės nepereina prie Linux - lyg ir visiems aišku. Tai kodėl savaime aišku, kad jie turėtų pereiti prie naujų Windowsų?
Ypač įmonės, naudoja tai, kas joms labiausiai tinka. Win7 neturi jokio esminio naujo funkcionalumo. Ergonomikos požiūriu iš visų MS sukurtų dizainų efektyviausias Win2000, "classic". Kodėl atsisakyti turimos senesnės OS privalumų?
Bent jau aš liksiu prie WinXP + classic theme - folder tasks - simple sharing - background services. Kažkas turėtų nemažai primokėti, kad patogią aplinką pakeisčiau į naują - nebent darbas reikalautų.
Ir dar: mažai išvis naudoju MS įrankių pradedant failų menedžeriu (FAR arba TC), procesų (ProcExplorer), comandų eilute (bash), ir baigiant sinchronizavimu (DB), VM (VMWare), ofisu (OOo), grotuvu (WinAmp/VLC), el. paštu (TB), naršykle (FF). Moku šiuos įrankius tinkamai susitvarkyti. Win7 esantys įrankiai jiems toli gražu neprilygsta. Tai kokią gaučiau pridėtinę vertę? O nuostoliai akivaizdūs.
TomasS 2010-11-07 15:07
Pavyzdys iš vartotojų pusės: linuxuose yra virtualūs darbastaliai (KDE atveju praplėsti net iki veiklų (activities)). Kiekviename darbastalyje gali turėti kitokį fono paveikslą, kitas programas paleistas, darbastalio ikonos kitokios ir pan. T.y. visi darbastaliai pritaikyti kažkokiai veiklai atlikti. Taip laikant paleistas daug programų lengviau tarp jų susigaudyti (nereikia ieškoti reikiamos programos tarp dešimčių kitų). Veiklos pavyzdžiai gali būti sakykim „darbo naršymas“, „laisvalaikio naršymas“, „darbas 1: procesų braižymas“, „darbas 2: pardavimų derinimas“ ir pan.
Prie to paties galima pridėti KDE galimybę grupuoti kelias programas į vieną langą. Įsivaizduokite tarsi būtų atidarytas langas, kuriame yra tab'ai (tokie alia firefoxo) ir kiekvienam tabe vis kita pagal kažkokią vartotojo logiką sugrupuota programa. Tai vėlgi padeda geriau valdyti paleistas programas ir greičiau tarp jų naviguoti.
Taipogi linuxai leidžia perkrauti kompą ir atstatyti programas į buvusią būseną. T.y. paleidom kelias failų valdykles, tekstų redaktorių, naršyklę, pašto programą. Tada darom reboot (būtent reboot, o ne kokį nors suspend ar panašiai), kompas pilnai persikrauna ir vėl paleidžiamos tos pačios programos su ta pačia būsena (atidaryti tie patys failai/puslapiai, matoma pozicija tuose failuose atstatoma ir pan.). Tai labai gerai, kai įdiegus kokius nors svarbius kernelio pakeitimus kompą perkrauti būtina.
Programuotojų pusė: jei nori linuxe naudoti kokią nors biblioteką, tereikia padaryti ką nors iš serijos „yum install biblioteka-devel“ ir viskas - naudoji. Windausuose gi reikia pačiam parsisiųsti, įsidiegti, tada surišti įdiegtą biblioteką su esama programavimo aplinka (nurodyti katalogus, versijas ir dar bala žino ką) ir t.t. ir pan.
Techsupporto pusė. Visos sistemos atnaujinimas kontroliuojamas per vieną yum/apt mechanizmą, o ne per šimtus įvairių naršymų internete, atnaujintų versijų ar pataisymų atsiuntimų, diegimų ir t.t. ir pan.
Atnaujinimai nėra mokami, todėl nereikia prie kiekvienos naujos versijos rišti visokį marketinginį šlamštą alia „pažiūrėkite, atsiras gražesni mygtukai“. Taigi reikia mažiau pastangų pripratimui prie „naujesnės“ versijos, paprastesnė migracija. Taipogi atnaujintas funkcionalumas gaunamas greičiau, nes nereikia laukti, kol to naujo funkcionalumo prisikaups tiek, kad būtų galima klientui į akis žiūrint paprašyti už atnaujinimą susimokėti.
Kompanijos gali pačios be P.Į.tiekėjo malonės pasikeisti/adaptuotis reikiamą įrangą (pvz. tą patį internet explorerį labai didelės kompanijos (>10000 darbuotojų) kiek pasiadaptuoja prie savo poreikių, aišku, tik su MS palaiminimu ir už papildomą kainą).
zaf 2010-11-07 15:10
Kasdieniam darbui, man asmeniškai, Linux patogesni. Kiek beiškojau, niekur neradau padoraus kelių virtualių desktopų palaikymo (workspaces) Windowsams. Visi pernelyg daug resursų ryjantys, pilni klaidų. Vien dėl tų kelių desktopų žymiai pagreitėja darbas, kai nereikia naršyti tarp langų Turbūt šitai ir faktas, kad nereikia resursų ir krovimo laiko eikvoti antivirusui ir 3rd party ugniasienei bei visokiems cleaneriams neleidžia man grįžti prie Windows. Įdomu kaip atrodys Windows 8, lyginant su Ubuntu 12.04 ar 12.10, kurioje jau bus naudojamas Wayland vietoje X.org. Mokėti pinigus už Windows 8, kad gaučiau palaikymą 128 bitams ir pasigrožėčiau nauja tema, nesinorėtų.
lape 2010-11-07 17:52
Jeigu daiktas gerai ir patikimai veikia, tai kam jį keisti? Čia tik moterys, kas trys metai, naujo užsinori...
jordanbn2 2010-11-07 19:11
XP gera,be to daugeliu atveju reiketu keist ir kompus,ne seni nepaveztu win7,na viska perkonfiguruoti ,perkelti failus-nemazai lesu idet reikia,ypac jei firma nedidele ir neturi savo IT specialistu
Nerkus 2010-11-07 20:23
na bent jau musu imone niekaip negaletu prie linux pereiti, nes nera linux'e tokiu programu kokias mes naudojam win aplinkoje. na tiksliau yra viena, bet as jos gyvai nesu mates ir negaliu pasakyti kiek ji mums butu tinkama.
infoguru 2010-11-07 23:09
Ir darbas baigtas. Su GUI būčiau gerokai ilgiau užtrukęs. Arba reikėjo susitvarkyti 400 video įrašų kartoteką - pagal tam pavadinimus sudėlioti į tam tikrus katalogus. Win aplinkoje pirmiausiai reikalingo įrankio greičiausiai būčiau neradęs (nes labai specifinė užduotis) - būtų tekę programuotis su C#, Java ar dar kuo nors. Čia gi užteko pasirašyti 3 eilučių shell scriptą ir viskas buvo atlikta.
Dar kas patinka tai vidinė tvarka (žinau, kad logai yra čia, konfiguracija čia, bibliotekos čia, mano nustatymai čia) ir medžio tipo katalogų struktūra. Turiu galvoje jokių C,D,E diskų (iš serijos: C:/Video1; D:/Video2; ir panašiai) - viskas vienoje vietoje. Kitus privalumus kolegos jau išvardino tai nesikartosiu.
lmn 2010-11-08 00:40
tai negi čia taip greit? Tą pariebintą žodelį "jau" keisčiau "tik" Vat 2014 metais ir galės daryti apklausas, kiek ketinančių pasilikti su XP, įtariu, kad procentas bus gerokai sumažėjęs.
KeeperMustDie 2010-11-08 01:29
Arba ta pati galima pasirasyti su windows shello skriptais: visiskai sutinku, kad komandine eilute turi daug privalumu ir kartais yra geriau nei GUI, taciau, reikia nepamirsti, kad windows dabar turi ne ka prastesne komandine eilute nei linux.
Del viso kito - is esmes yra keli patobuliniamai kurie gali atrodyti nedideli, taciau sutaupo daug laiko tiek namuose, tiek imonese. Greitas prijungtu devicu atpazinimas ir driveriu parsiuntimas, smarkiai pagerintas networko managinimas, task sheluderis ir pan. Vistik pagrindine priezastimi del kurios manau visiems windows vartotojams turi buti svarbu pereiti prie nauju win yra saugumas, bent jau nuo xp laiku sioje vietoje buvo nemazai pajudeta.
AirDog 2010-11-08 01:53
Jei padėti Win XP ir Win 7 ant svarstyklių, nematau jokių šansų XP naudai.
rwc 2010-11-08 01:55
Ar MS pakaks ketverių metų parašyti pilnavertį XP pakaitalą? T.y. profesionalią OS be visų Aero, taupančią ekrano vietą, leidžiančią išjungti nereikalingas automatikas, su normaliais įrankiais atlikti viską, ką padaro wizardai...
Kažkaip man Server 2008 per brangu end-user kompui. Panašu, kad ir po 2014 XP daug kam liks vienintelė racionali alternatyva.
lmn 2010-11-08 01:58
Nesinori kelti bangų, bet vis tik kiek galima nuveikti su windows komandine eilute (klausiu nuoširdžiai, kaip linuksistas)? Su linux be vargo atlieku šiuos darbus:
susikonfiginu interneto ryšį, tame tarpe ir bevielį
panaršau internete
paskaitau paštą
paredaguoju/sukuriu tekstinį failą
paskaitau log failus
prisijungiu prie nutolusio kompo (ir ten darau tą patį)
paklausau muzikos
pažiūriu video bei paveiksliukus (tiesa, išnaudodamas vaizdo plokštės grafines galimybes, bet nepaleisdamas grafinės aplinkos)
chat'inu
išsiloginu, po to prisiloginu ir darbinė sesija nenutrūksta
esant reikalui, nesunku ir paprogramuoti
failų/ftp/smb naršyklė taip pat nekelia problemų
etc... (įdėjus daugiau vargo galiu peržiūrėti .doc tekstą, pasnifinti tinklą, intaliuoti softą, persijungti tarp veikiančių programų, paskaičiuoti, paruošti tekstinę pateiktį, nepatikėsi, bet net tekstinius žaidimus kai kas tebekuria, galima prisifantazuoti iki video/audio konverterių on-the-fly kopijuojant failus į grotuvą, pavargau vardinti...)
Žinoma, tai nėra visiškai pilnavertis darbas, bet atlikti galima ne taip jau ir mažai. Štai jau windows serverinės versijos leidžia įdiegti minimalų OS, kur gauni tik komandinę eilutę. Ar ten galėčiau atlikti tiek pat?
KeeperMustDie 2010-11-08 02:09
Tiesa sakant neseniai pats pasirasiau zaidima su PowerShell - veikia gan neblogai: su garsais, klaviaturos imputu ir pan. vadinasi sita galima uzsakaityti
rwc 2010-11-08 02:11
Be UAC, naujų IE versijų ir sveikesnių ACL "defaultų" nelabai matau to saugumo pagerinimo. Nieko panašaus į integruotą pro-active firewall, SELinux. Tinkle Win7 žymiai "pasaugėja" juos pastačius už routerio, kuriame sukasi koks nors OpenWRT. Bent jau papildomos trečiųjų šalių programinės apsaugos būtinos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kai kurie IT profesionalai ir toliau rinksis Windows XP