Rusijos trumpo nuotolio taktinių branduolinių ginklų dislokacijos vieta kelia nerimą JAV pareigūnams

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arns 2010-12-01 18:27
Šiaip nacis artimesnis patriotui(nacionalistui), tad prieš svaidydamasis skambiais žodeliais, būk atsargesnis. Beja, tautiniai patriotai užima aukštesnę padėtį visuomenėje?
kiesza 2010-12-01 18:48
Galingiausias karinis blokas nejaukiai pasijustu zinodmas kad visai salia jo (kaliningrade) dislokuotos branduolines galvutes cia paciai JAV paranoja..
Analog 2010-12-01 19:02
Tuo patvirtini, kad tu prijaučiantis komunistams? Ir visgi dėkui, kad parašei artimesnis, o nesutapatinai šių sąvokų.
prowler 2010-12-01 22:57
1.Neatrodo.Dideli pinigai skiriami laidoms kur ju ziurimumas Baltijos salyse mazesnis nei Rusijos vidaus rinkoje,bet tos laidos vis tiek kuriamos. 2.Probema yra-as ja aiskiai ivardijau-Rusijos propagandos priemones pastoviai bando menkinti musu sali tiek musu paciu pilieciu akyse tiek uzsienio.Lietuvos ATSAKOMOSIOS PRIEMONES NEPAKANKAMOS ARBA JU ISVIS NERA. 3.Jei neidomu,tai galima stengtis sudominti.Klausimas kaip tai padaryti ir kas turetu uz tai sumoketi?Valstybe?Taip manau ji galetu prisideti prie patriotinio ugdymo.Ta daro daugybe pasaulio saliu-Rytu ir Vakaru. 4.As irgi uz objektyvuma,bet tiesa vienoje puseje,propaganda ir kontrpropaganda kitoje puseje. 5.Apie nacius as kalbejau ironiskai,o tu paemiai atskirai nuo pastraipos,taip ir gavosi...P.S.pagal ka nusprendi kas uzima aukstesne vieta visuomenej?Pabaik minti apie nacis=patriotas....
Atlast 2010-12-01 23:02
Cia ne politikos portalas, atauškit mielieji. Kiekviena is jusu minetu saliu siekia dominuoti, todel tam naudoja karines ir propagandines priemones. Lietuva yra tarpe tarp Rusijos ir Vakaru, todel taip jauciama siu jegu itaka. Rusija turi bendra istorija, CCCP, todel visuomeneje labiau matoma rusiska puse. As suprantu, kad kaikuriuos tai skaudina ir jie is neapykantos pradeda aklai remti kita puse. Tikrai nei viena puse laimes nezada atnesti mazai saliai, tuo labiau kad savos salies pilieciams tos laimes nesukure.
lightfire 2010-12-01 23:06
dėl klaidų, tai ne tame esmė, ar darbe esi, ar užsienyje - tavo gramatika yra beraščio lygio. Vien dėl šios priežasties ką nors paaiškinti apie lojalumą svetimai valstybei norintys žmonės yra mažų mažiausiai veidmainiai. O dėl fanatizmo ir pan, tai ne, nesu fanatikas, esu lietuvis, JAV negarbinu, vertinu blaiviai ir realistiškai, priešingai, nei, mano manymu, daugelis sovietinių išperų (nuo žodžio išperėti), reginčių sustingusį 5-ojo dėšimtmečio vaizdą
prowler 2010-12-01 23:16
Kad Rusija nesukure-tikiu,nes laimes kurimas savo tautieciams retai kada jai buvo pirmoj vietoj.Del JAV pasigincyciau-gal ne tiek laimes sukure kiek sudare salygas ja susikurti paciam zmogui su garantija,kad niekas jos siaip sau neatims...(revoliucionieriai,svieto lygintojai ir siap visokie banditeliai)
RiMuSaS 2010-12-01 23:58
+
rwc 2010-12-02 04:20
Tarp kitko, labai pritariu ėvynės karu, ksenofobija ir velikaderžavija (pala, ar ne jie patys nuvertė carą?). O grįžtant prie temos - tai vargšelė suvargėlė rusija ne kaip kitaip tik stengiasi iš paskutiniųjų rodyti neįkandančius protezus, kad ją kas priimtų į NATO. Našlaitėlė...
Arns 2010-12-02 11:52
Ir iš kur ištraukei tokią genialią mintį? Pagal dabartinę rusų retoriką, įstojimas į NATO pakirstu tautos tikėjimą valdžia. Įdomu kas toks norėtu tokio dalyko. Prisiminkim tarpukario agresyviąją Lietuvą, kuris taip rengėsi kariauti, bet "pripažino" lenkams Vilnių, naciams atidavė Klaipėdą ir paskui beliko stebėti kaip be jokio šūvio pasidavė SSRS...
lightfire 2010-12-02 12:07
Sakyčiau Rusija nori ne tiek į NATO įstoti, kiek daryti įtaką jos procesams (geriausiu atveju - sugriauti NATO iš vidaus). Tam ir pasitelktas šantažas su balistinėmis raketomis bei branduoliniais ginklais. Tai įprasta Rusijos taktika
Zergas 2010-12-02 12:45
nelabai suprantu is kur cia kyla toks nepasitenkinimas?NATO apstate raketomis rusus is visu pusiu,ginkluotes prasme irgi pasistumejo labai toli i Rytus lyginant su Varsuvos paktu,tai kas lieka rusams?bandyt bent kazkaip atsverti pasikeitusi jegu balansa.aplamai tai noretusi kad tokios ginkluotes europoje nebutu,nei rusu,nei jankiu,cia galetu vokietijos ir prancuzijos lyderiai susitarti su rusais apeidami uzjurio "demokratus".tai butu tikras laimejimas europos saugumo prasme.
lightfire 2010-12-02 13:12
Būtent tokią dainelę gieda Rusija, ir būtent tokias jau ne kartą girdėjome. Istorija parodė, kad tokiu "saugumu" pasitikėti negalima
Zergas 2010-12-02 13:28
to lightfire praejusio amziaus Rusijos su siu laiku Rusija negalima net lyginti,tada buvo Kapitalizmas vs Komunizmas,priesingu poliu santvarkos kurios negali sugyvent.dabar rusai gyvena kapitalizme,taigi kovot nera prasmes.didzioji dauguma rusijos elito savo pinigus laiko vakaruose,naudojasi vakaru privalumais,tai koks jiems tikslas visa tai griaut?ka Rusija laimetu uzpuolusi Europa?ogi nieko,o stai NATO priesingai-milziniskus gamtos isteklius kuriu kaina pastoviai auga nes tu istekliu mazeja zymiai greiciau nei ju atrandama.arteja tas laikas kai popieriniai pinigai praras prasme nes sistemine krize yra uzprogramuota,va tuomet ir sustipres kova del realiu o ne virtualiu istekliu
Analog 2010-12-02 13:52
Taip, ką čia jie laimėtų, juk čia tik gėlytės ir krūmeliai žydi... Nereikia čia lia lia lia. Kažkodėl į Gruziją ėjo, bet ką jie ten laimėjo? O mes ir nemaža dalis Europos esam priklausomi nuo Rusiškos naftos, dujų. Netgi elektros. Tad jiem čia nereikia eiti, užtenka kištis į kitų šalių politiką, visokias dujotekanas remti. Na, jiem paranku, kad mes nebūtume savarankiški.
Zergas 2010-12-02 14:14
tai pats pripazysti kad rusams nereikia pulti musu,uztenka ir ekonominiu poveikio priemoniu,juk uz pinigus dauguma lietuviu parduos net teva su motina,tai apie ka kalba?rusai pinigu turi pakankamai kad nupirkt tokias nykstukes kaip lietuva,bet kam jos jiems?zlugus CCCP jie pradejo skaiciuoti,todel apsiriboja visokiom dujotekanom ir garbaraviciais,to pilnai pakanka kad daryti itaka,tai kam branduoliniai ginklai?jie nereikalingi.
Analog 2010-12-02 14:28
Nu tai va, kam jie reikalingi? Bet rusai tai jų net dar daugiau atsivežė į Karaliaučių. O ta įtaka tu laikai geru dalyku? Ir tas tavo pasakymas dėl nupirkimo, tai pirmena darželinukų lygį, na rodyk, kas čia ką taip nupirko, kuris čia tėvą ir motiną pardavė?
Zergas 2010-12-02 14:39
atsiveze tam kad atsverti jankiu atveztas i polonija patriot raketas.o itaka niekur nedings,ji buvo,yra ir bus kol gyvuos zmones nes tai zmoniu ir ju grupiu santykiai,paprasciausiai protingi zmones sugeba atsispirti svetimai itakai,o kvaili-ne ir jokie ribojimai cia nepades nes viena itaka nustelbs kita,ir ji nebutinai bus geresne.o del nupirkimo tai toli eiti nereikia,uztenka paziureti i energetikos sektoriu kad suprasti jog per 20 metu nepriklausomybes nebuvo nei vieno realaus veiksmo kuris stiprintu Lietuvos energetine nepriklausomybe.sakyciau per didelis laiko tarpas kad butu atsitiktinumas,mano galva tai tycinis kenkimas saliai,ir savaime suprantama uz atlygi.tokie ale patriotai didieji konservu remejai garbaraviciai stumdo rusu elektra lietuviams,dujotekana finansuoja visas parlamentines partijas,manai uz tai nepapraso nieko mainais?aisku kad as irodymu neturiu,juk nesu prokuroras bet uztenka prisiminti Pociuno skrydi per viesbucio langa kad suprastum kuo gresia irodymu ieskojimas
lightfire 2010-12-02 14:43
Jūs kalbat "kam mums reikia " pulti, tarsi dabar iš skrybėls reikėtų atsakymo kiškutį ištraukt, o aš sakau, kad pats taktinių branduolinių ginklų perkėlimas arčiau mūsų sienos apriori yra grėsmė. Jei dabar galvoje kažkam iš jūsų nesusišvietė aplinkybė ar priežastis, kas kaip gali įvykti, tai pamėginkit vaizdžiu pavyzdžiu pagalvoti: Kaimynas, kuris ne kartą yra jus užpuolęs, bet dabar, su bendrija tarsi draugaujantis dėl savitarpio ryšių, iš garažiuko vieną vakarą į butą atsineša sprogmenų. "Kam gi jam mus pulti"? - klausiate. Išties, kam gi? Bet pats faktas, kad pažeisdamas susitarimus su namo bendrija tas kaimynas atsinešė bombą šalia jūsų miegamojo sieno jūsų nė kiek nejaudina?
Analog 2010-12-02 14:44
Tai tu apsispręsk gal, nes tai teisini rusus, kad visoks papirkinėjimas buvo ir bus, o kad ta pati dujotekana iš kieno kišenės finansuojama, tai jau blogai, nors ką aš čia ginčijuos, tavo nuomonę daug maš supratau iš to, kad lietuvis ir motiną ir tėvą parduos (aš niekad taip nepasakyčiau apie save, tai gal pats ne lietuvis?). Ir kad 20 metų didelis laiko tarpas klysti, po 50 metų okupacijos, tai tikrai nėra daug.