„Ferrari“ elektromobilių mėgėjams spjovė į veidą: iškart pristatė du superautomobilius (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2024-05-22 10:51
yra dalis (ne paciu pigiausiu), kur baterija didele, bet nesusimokejus papildomai - apribota. Model3 ir t.t. Tokie turetu labai gerai laikyt po 10 metu, bus pakankamai mazai droziama batarke.
donatasv 2024-05-22 10:52
Nelygink vdv tokio tipo mašinos su ev tai yra du skirtingi dalykai. Yaris turi pilną potencialą nuvažiuot į bet kurį galą Lietuvos be jokių problemų net ir žiemą. Ką galės toks citroenas po 10 metų? Yra 2 pažystami važiuojantys pirmais leafais. Gyvena +-30km atstumu nuo darbo vietos, kareiviai, turi galimybę krautis darbe. Tai kas gaunasi žiemą? Atvažiavai į darbą jungi krautis nes neužteks atstumo namo. Grįžus namo krauni, kad ryt nuvažiuotum iki darbo. Jei tarpe iškilo reikalų kažkur nuvažiuot? Sėdi rūkai.
Magnus 2024-05-22 11:07
Aš nesuprantu tavo problemos. Dabar elektromobilius perka visokie entuziastai ir tie kurie miestuose gyvena ir turi galimybę krautis darbe ir pan. Niekas tavęs neverčia jų pirkti. Gėrės infrastruktūra, pigs elekromobiliai, sąlygos bus vis geresnės su kiekvienais metais. Tu būsi priverstas pirkti elektromobilį tik kokiais 2042metais, o tais metais greičiausia naudotas tesla 3 su didesne baterija nei dabar pagamintas 2030metais kainuos kokius 15,000EURų (šių dienų verte žiūrint, nežiūrint infliacijos) EDIT: kaina greičiausiai bus kokie tik 4000EUR.. Matau, jog dabar 12metų senumo TESLA S gali už 15k-20k nupirkti.
immortallt 2024-05-22 11:26
Potencialą turi ir iki Portugalijos nuvažiuoti Yaris, bet užtenka Vilnius-Klaipėda ir jau jokio noro toliau važiuoti. O kalbant apie potencialą, tai visi pirktų fūras - potencialas persikraustyti vienu reisu, didesnis saugumas, nuvažiuosi vienu baku per pusę Europos, o praradus namus, gali laisvai gyventi fūroje. Bet kažkodėl mažai kam reikia tokio potencialio ir stengiasi pagal poreikius žiūrėti.
donatasv 2024-05-22 11:34
Kai pradėsi važiuot elektromobiliu suprasi ką reiškia atstumas, sugaištas laikas krautis ir ką reiškia tas momentas kada reikia, o baterijos nepakaks pirmyn atgal. Atrodo mašina važiuoja 200km retai kada važiuoji bet realiai 100km iki kito miesto ir atgal su vdv net nepagalvoji apie tai, o čia turi 70% baterijos išjudėt negali nes tiesiog turėsi ieškot kabelio pakeliui, o jei nori sutaupyt sėdėsi namie ir lauksi. Atvažiuoji į stotelę pasikraut randi užimtą ir vietoje 10min pasikrovimo gaunasi 40 ir daugiau nes lauki kol kitas baigs.
donatasv 2024-05-22 11:38
Jei tau reik fūros prašom. Bet jei perku daigtą už 20k ir turi šiek tiek daugiau už paspirtuką tai ne ačiū.
Magnus 2024-05-22 11:49
Na tai leisk visokiems debiliukams, entuziastams bei namisėdoms pirkti tuos Nisan leaf ir visokį kitokį š. Dabartinis Tesla 3 neva mažiausiai su vienu pilnu krovimu 435 km nuvažiuoja (O šiaip žmonės sako 550km). Paimkim tavo "nevažiuosi juk iki 0%" ir "nekrausi iki 100% juk" , gausim tik tarkime 70% šio atstumo: 300km. Tai nematau problemos betkur, netikėtai prireikus nuvažiuoti, jei turi galimybę krautis namie. Ir jei jau 300km važiuosi tai tikrai kažkur galėsi bent 20min pasikrauti, kad dar bent 80km pridėtum. Ateinančius bent 10metų važinėk su VDV ir vargo nematyk.
Magnus 2024-05-22 11:51
Model S, už 20k (žinoma svarų šiuo atveju), nemokamas supercharge, vienu pilnu krovimu tikrai daugiau nei 400km nuvažiuosi. https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 14&fromsra
donatasv 2024-05-22 12:07
Ir Lietuvoje tik kasko per metu sumokėsi 1.5/2k eurų ne ačių. 6litrai dyzelio 100. Tai kasko vdv bus 600 ir dar dyzeliui liks 15k km.
Magnus 2024-05-22 12:37
Nekaltinu tavęs.. 600 kasko už 6metais jaunesnę bei prabangesnę Audi A6 skamba tikrai geriau nei 2k už 12metų senumo Tesla S.. https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 00&fromsra
Xdmin 2024-05-23 09:40
Baterijos is tiesu pinga, ir todel jas vis didesnes telpa, neispuciant automobilio kainos, pvz: Kia eNiro, 64kwh, nuvaziuojamas atstumas ziema prie -10C greitkelyje 265km. Vasara 340kmh. Mieste net 555kmh! Per 44 minutes gali pasikrauti 300km atstumo. Su salyga, kad kitam Lietuvos gale rasi fast charge, o tokiu vis dauges, tai jau lenkia atstumu ir patogumu benzinines/dujines masinas. Naudoto kaina ~20k, 2020m. Panasios komplektacijos VDV tokiu metu ~15k kainuoja. Po 5 metu kainuos turbut puse tiek. PS: dabartiniai 1 litro varikliai labai greitai praras verte, ypac pasieke 200k riba. Klausimas ka racionaliau taisyti bus ateityje, ar TAISYTI baterija, ar keisti varikli, kurie nuo 2k deveti prasideda, ir tai neaisku ar negausi jau deginancio tepalus. Be to baterija bent bus galima isigyti nauja, jei labai noresi. Dyzeliniai kantresni, bet ir ju kubatura krenta, filtru vis daugeja ir problemu tie filtrai vis del to kelia.
HardAxe 2024-05-23 09:54
išvada būtų - pirkit naujus 2.0 - 2.5 benzus, kol Lietuvoj neužkrovė jų mokesčiais. registruojant naują 2.0TDI passatą (150g CO2) švedijoj pirmiem trim metam metinis mokestis 1000eur. vėliau tik 320eur/metam... 3.0TDI tauregas (esmė variklis, ne modelis) su 212gCO2 netoli 2000eur/metam pirmus tris metus ir 500 vėliau. 3.0 benzinas/hibdridas - 36eur metam. https://www.transportstyrelsen.se/sv/va ... lus/malus/ Čia tik tam, kad pirktum kibirą arba hibridą.
Xdmin 2024-05-23 10:27
Bet Europoje labai mazai tokiu varikliu jau yra, apart Mazda, ar yra dar kas nors kas turetu kazka patikimo? Girdejes is meistru, kad VW benziniai problematiski, BMW taip pat. Subaru benzininis niekada nebuvo patvarumo virsune, ten tiesiog kitokie varikliai, su maziau vibraciju. Ka reiketu rinktis tuomet? Mazda grynai benzininiai,Toyota hibridai, ka dar galima ziureti?
immortallt 2024-05-23 10:47
O kuo blogai hibridai jums?
Magnus 2024-05-23 16:42
Hibridai yra tragedija, žiūrint iš bet kurios pusės.. Su Hibridu prarandi visus pliusus kuriuos gauni su EV: Talpesnė bagažinė ar apskritai papildoma erdvė. Tos pačios judančios detalės. Tepalų, filtrų keitimas. Papildomas svoris -> mažesnis atstumas važiuojant vien elektra. Kai kur netgi, valdžios "paskatų" negauni. Netgi emocinės gražos negauni, jei esi žaliasis veganas, negali pasigirti jog "visai neterši" gamtos. Vis dar priklausomas nuo degalų kainų.. Ir priedo gauni visus EV minusus: Ieškok kur pasikraut. Gaišk laiką kraudamas. Junginėk tuos laidus. Papildomos dalys, kurios gali sugesti. Gaisro galimybė. -> baterijos. Papildomos kuro sąnaudos dėl papildomo svorio. Didesnė kaina , nei pilnai VDV. Jei visai nekrausi, jausiesi blogai turėdamas hibridą..
gytis13 2024-05-23 19:28
O aš pažiūrėjau Autoplius.lt kaip situacija su automobiliais. Tai kaip čia pasakius, liūdnoka, hibridai 2008m Toyotos Prius po 4k stovi. Naujesnis segmentas, 2016 Nissan Leaf pilna su 30kWh baterija prašo maždaug 8k. Aišku yra daužytų Teslų kaina >10k. Labai greitai praeina noras domėtis elektromobiliais.Domintų kraunamas hibridas, bet tokie skelbimuose akių nebado. Kažkaip varganai atrodo visa tai. Bet kartu pasidarė lengviau ant dūšios. Vakar mano 2001m dyzeliui sankabą keitė, plojau 560 Eur. Vakar buvo gaila įkištų pinigų. O šiandien jau ne.
immortallt 2024-05-24 07:43
Hibridai yra dviejų tipų, įkraunami ir neįkraunami. Abiejų krauti nebūtina. Neįkraunamų hibridų papildoma užimama vieta salono tūrio iš esmės nekeičia, bent jau tuose modeliuose, kuriuos esu žiūrėjęs. Papildomų eksploatacinių sąnaudų nėra. Tačiau VDV dalys tarnauja ilgiau, dėl mažiau ekstremalių apkrovų ir tolygesnio darbo. Kaina hibrido neįkraunamo dažnai panaši ar mažesnė nei dyzelino. Kuro sąnaudos hibrido yra ženkliai mažesnės nei VDV. Konkrečiai galiu palyginti yaris, nes daugiau esu važinėjęs su tokiu pat modeliu, tik vienas hibridas, kitas ne. Važinėjant +- tuo pačiu atstumu, pagrinde mieste. Paprastas VDV sąnaudos gaunasi apie 6,6-6,9l/100km, hibrido sąnaudos yra apie 4,5 litro. Kas dėl gaisro rizikos, taip, daug didesnė. Bet kažkodėl 60x didesnė VDV gaisro rizika nei EV neatbaido, tai kodėl keliasdešimt kartų didesnė gaisro rizika hibridų atveju jau svarbus kriterijus? Gytis13, o nebandei šiaip kitų automobilių kainų pasižiūrėti? Dar pernai buvo taip, kad prieš 3 metus pirktą naudotą automobilį galėjai parduoti brangiau, nei pirkai seną. EV, įskaitant naudotų, paklausa išlieka didelė. 2022 sausį galvojau pasiimti seną fiat500 elektrinį po miestą. Kaina buvo ~3000. Tokios pat komplektacijos senas fiat500 EV po 3 mėnesių kainavo 7500-9000 EURŲ! Kodėl? Kai benzinas pradėjo kainuoti Lietuvoje 2€/l, tai tik ant degalų tokio EV atsipirkimas už 3000€ buvo 1,5 metų, su vidutiniu nuvažiuojamu atstumu. Jei nieko nedomintų elektromobiliai, tai jų kainos būtų daug mažesnės.
donatasv 2024-05-24 08:36
Kam tos fūros paspirtukas netinka? Bus dar pigiau...
Xdmin 2024-05-24 09:08
Tai kad 2016 metu visi Nissanai ~8k kainuoja, nesvarbu ar VDV ar elektra. O butent Nissan automatines dezes turbut labiausiai gendancios kokios yra aumobiliuose, 1.2 benzinai irgi probleminiai, ir vistiek Nissan vos pigiau nei Honda/Toyota.
immortallt 2024-05-24 09:12
Labiau nei mechaninės-robotai automatai? Po 80k km keisti pavarų dėžę yra normalu. Per 120k km pavarų dėžę tikrai būsi pasikeitęs. Maža tikimybė, kad neteks pasikeisti.