Netikėta. Elektromobilių keleivius pykina dažniau  (4)

Kodėl keleivius pykina?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Daugelį elektromobilių galima valdyti tik vienu akceleratoriaus pedalu – jį atleidus, automobilis pats sulėtina greitį. Tai yra įdomi savybė vairuotojui, tačiau keleiviams toks važiavimas gali sukelti pykinimą ir jūros ligą, rašo „ABC News“.

„Regeneracinis stabdymas elektra varomoje transporto priemonėje gali sukelti pykinimą“, – sako Johnas Voelckeris, buvęs žurnalo „Green Car Reports“ redaktorius ir knygos „Car and Driver“ bendraautoris. „Yra speciali technika vairuotojams, kuri moduliuoja elektromobilio judėjimą... vairuotojai privalo ja naudotis.“

J. Voelkeris sakė, kad važiuojant ant galinės „Tesla“ sėdynės jį pykino bent du kartus. „Vairuotojai nežinojo, kaip moduliuoti „Tesla“ stiprų regeneracinį stabdymą“, – prisimena jis.

Net 2 kartus pigiau, nei konkurentai! Iš Vokietijos aukščiausios kokybės žuvų masalo nuplukdymo laivas su GPS (Video)
2177 1

Mažiausia kaina šiais metais

Iš Vokietijos

Ribotas kiekis

Su nuotolinio valdymo pulteliu - iki 500 metrų

Integruotas GPS

Nugabena iki 2kg masalo

12000mAh baterija

LED žibintai - pravartu nakties metu

Išsamiau

Edas Kimas, „AutoPacific“ prezidentas ir vyriausiasis analitikas, sakė, kad „Tesla“ yra „blogiausi pažeidėjai“, nes jų gali būti „labai didelė pagreičio ir stabdymo dinamika“.

„Dauguma automobilių gamintojų sureguliuoja elektromobilio droselio sklendes, kad pabrėžtų galią, tačiau šalutinis poveikis yra tas, kad kai kuriems keleiviams tai pablogina savijautą. Vairuotojas turi būti labai atsargus, naudodamas greičio pedalą“, – sakė E. Kimas.

Elektromobiliai turi didelį sukimo momentą – paspaudi pedalą ir mašina tiesiog pakyla. Staigus energijos tiekimas kai kuriems žmonėms gali sukelti nerimą. Jei taip pat nustatysite labai aukštą regeneracinį stabdymą, automobilis lygiai taip pat stipriai stabdys.

 

Dr. D. J. Verretas, ENT specialistas Teksase, sako, kad elektrinių transporto priemonių kinetozė „yra tikra problema“. D. J. Verretas pažymėjo, kad garso trūkumas elektromobilyje taip pat gali pabloginti keleivių, ypač tų, kurie jau yra linkę sirgti judesio liga, patirtį.

„Smegenys sukuria modelį, ko tikisi tam tikrose situacijose“, – sako gydytojas. „Automobiliuose su vidaus degimo varikliu girdimi variklio sūkiai ir suprantama, kad kažkas spaudžia akceleratoriaus pedalą, todėl judama į priekį. Elektromobiliuose garso ir vaizdo signalai nesutampa.“

Elektromobilyje keleiviai yra jautresni galvos svaigimui ir pykinimui nei vairuotojai, ypač sėdėdami galinėje sėdynėje.

 

Norėdami sumažinti keleivių judesio ligos simptomus, ekspertai rekomenduoja keletą dalykų. Pirmiausia turėtumėte nustatyti savo EV į „Eco“ režimą, kad droselis būtų mažiau jautrus. Tai padės jūsų vairavimo stiliui tapti ramesniu.

Regeneracinis stabdymas kiekviename elektromobilyje skiriasi, o kai kurios transporto priemonės gali būti geresnės nei kitos. Tačiau jei keleiviai dažnai suserga jūros liga, rekuperacinė sistema turi būti visiškai išjungta. Elektromobilio ridai tai didelės įtakos neturės, tačiau salonas po kelionės išliks švarus.

Tačiau pagrindinė kelionių, kuriose keleivis vemia, priežastis yra vairuotojas. Jei važiuojama sklandžiau, problemų neturėtų kilti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(3)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (4)