Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2024-05-27 22:35
Net įdomu pasidarė, kaip realiai EV atrodo droselis? Žinau kad yra akseleratoriaus pedalas, akseleravimas ir panašiai, liaudiškai gazas.
Tesla turbūt dar ir papildomai užsupa dėl pneumatinės pakabos, ne vien nuo pagreičio įsibėgėjant/stabdant. Pamenu kad mane vieną kartą supykino vairuojant sportišką vdv auto su itin kieta važiuokle, iškarto kai nulūžo priekinė stabilizatoriaus traukė.
Čia kaip ir jūros liga, tiksliau tai beveik tas pats, reikia laiko priprasti. Mano šuo nuo kelionių vemdavo 3 kartus per 10 km, bet dabar net negaliu tarti be reikalo žodžio važiuojam, nes lipa ant galvos, sekioja iš paskos, žodžiu eina iš proto, kaip noti važiuoti
immortallt 2024-05-28 07:11
Ką čia per briedą perskaičiau?
„Tesla“ yra „blogiausi pažeidėjai“, nes jų gali būti „labai didelė pagreičio ir stabdymo dinamika“
Elektromobilis važiuoja tolygiai, priešingai nei dauguma vdv, ypač su mechanine pavarų dėže. Kojos sunkumas ne nuo energijos šaltinio priklauso. Galingų vdv irgi yra. Man nuo uošvio vairavimo irgi bloga pasidaro. Į elektromobilį jo neįsodinsi.
HardAxe 2024-05-28 10:10
man pirmas įspūdis iš senesnio Tešla S buvo garsas. Pats nevairavau, buvau keleivis.
Važiuojant 40-80kmh visiškai nesijautė kažkokios tylos, ramybės ar panašiai.
lyginu su Volvo V60 ir passatu.
immortallt 2024-05-28 12:47
Kiek matęs, tai skundėsi, kad senesniuose modeliuose garso izoliacijos pagailėta kai kuriose vietose. Net "rinkinius" pardavinėja.
O šiaip triukšmo nuo padangų pakanka.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Netikėta. Elektromobilių keleivius pykina dažniau