Kad atostogų kelionė nevirstų košmaru – patarė, ką būtina padaryti automobiliui  ()

Prieš leisdamiesi į kelionę, patikrinkite padangas ir jų slėgį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vasara Europoje – atostogų metas, kada keliaujame nuo birželio iki pat rugsėjo pabaigos. Kad ir kaip ilgai truktų jūsų atostogos, jos, tikimės, suteiks galimybę atsipalaiduoti ir pasimėgauti poilsiu bei laisvu laiku. Tačiau automobilių padangoms tai laikotarpis, kada prasideda tikras darbymetis. Ir jei nenorite, kad jūsų išvyką sugadintų netikėtas padangų gedimas, prieš keliaudami įsitikinkite, kad automobilio padangos yra parengtos būsimiems iššūkiams.

O padangų gamintojas „Continental“ perspėja, kad tolimos ir daug valandų trunkančios kelionės dideliu greičiu ir per mažu slėgiu pripūstos padangos dils kur kas greičiau, taip pat toks automobilis naudos daugiau degalų, todėl vairuotojai turi reguliariai tikrinti padangų slėgį.

Jį reikia patikrinti ir prieš laukiančią kelionę, taip pat apžiūrėti protektoriaus gylį ir tokius galimus padangos pažeidimus, kaip įpjovos, gumbai, netolygūs nudilimai, taip pat įsmigę vinys, varžtai, protektoriaus grioveliuose įstrigę akmenys. Lygiai tokią pačią kruopščią apžiūrą vairuotojai turėtų atlikti ir prieš išvažiuodami nuomotu automobiliu.

Įprastai atostogauti vykstama gerokai sunkesniu, daiktų prikrautu automobiliu, tad ir padangų slėgis turi būti pritaikytas didesniam mašinos svoriui. Šią svarbią informaciją rasite mašinos instrukcijoje, degalų bako dangtelio viduje esančioje etiketėje, ant durelių statramsčio arba priekinėje dėtuvėje, kur nurodyta kokiu slėgiu turi būti pripūstos tuščio arba automobilio su kroviniu ir keleiviais padangos. O tikrindami slėgį vairuotojai gali įvertinti ar padangų protektorius vis dar yra pakankamai gilus.

 

Minimalus protektoriaus gylis Europos Sąjungos šalyse yra 1,6 milimetro, bet specialistai rekomenduoja padangas keisti kai jis sumažėja iki 3 milimetrų.

 

Taip pat reikia apžiūrėti ar nepažeisti protektoriaus blokeliai, ar nėra iškilimų šoninėse sienelėse, ar padangose neįstrigę vinys, varžtai ar kiti metaliniai daiktai. Pučiant padangas taip pat svarbu nepamiršti ir atsarginio rato, kurio gali prisireikti kelyje.

Žinoma, visus šiuos darbus gali atlikti ir automobilių dirbtuvių ar padangų serviso darbuotojai, jei pats tam neturite laiko ar negalite įvertinti padangų tinkamumo naudoti. O pasinaudoję šiais patarimais, vairuotojai galės saugiai leistis į vasaros atostogas, žinodami, kad jų padangos yra paruoštos kelionei.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(9)
(0)
(9)

Komentarai ()