Pademonstruota sinchronizuotai judančių transporto priemonių kolona

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

NITROxi 2011-01-18 20:14
man idomu butu suzinot kas ten toj fotkej masinoj ant paneles per aparatas su win xp pro gal zinot kas ? bet siaip didelis zingsnis technologijose transporte palaukim ir po kokiu 5 metu matysim furu kolonas arba bus kaip dabar autikai tie vedliai zmones vaziuodami i uzsieni prisikabins uz nedeli mokesti ir kimarins masinoj
zamzungas 2011-01-18 21:20
dazniausiai tai buna papildomu automobilio kompiuteriu moniturius.
kestutisz 2011-01-19 09:30
Irgi tikiuosi ne - kiekvienas vairavimo palengvinimas didina automobilių skaičių kelyje ir tegu nepasakoja kaip dėl gerėja ekologija
Vyskupas 2011-01-19 10:45
Būtų įdomu paskaityt kaip galvojama spręsti nenumatytas problemas, akd ir pvz elementariausias plikledis, ir jei viena ar kelios mašinos esančios kolonoje praranda stabilumą - nes iš to realiausias rezultatas atrodo masinė avarija. Plus jog vairuotojai patikėdami viską sistemai (kuri nė viena nebus 100% efektyvi) praras budrumą, gal net užmigs (niekam nepaslaptis, jo net tolygus greitis autostradoje migdo labiau, nei važiaviams vingiuotame kelyje). Na prieštaringai žiūriu į tokią sistemą. Kitas aspektas kaip sakė kolega, ką daryti tiems, kurie neturės poreikio jungtis į koloną ir joje važiuoti, o galbūt labiau skubės..
kestutisz 2011-01-19 11:17
Bėda ne tik su tais kurie lenks koloną, bet ir su tais kuriuos visa kolona turės lenkti - kad to nebūtų visiem teks privalomai upgreidintis automobilius į naujoviškus automatinius modelius ar tiesti atskirus kelius. Pirmas variantas ne bėda - naujų automobilių gamintojai manau be problemų ES tai prastumtų, o antruoju atveju iš naujo reikėtų išrasti traukinį (ok ok, čia rimčiau už tiesiog judančią platformą - šitam "traukiniui" nereikės sustoti, kad prisikabintų/atsikabintų "vagonai")
Vyskupas 2011-01-19 12:00
Na vėlgi su naujovėmis iškyla bėda tame, kad kaštai nėra pritaikyti plačiajai visuomenės daliai. Aišku dažniausiai naujovės akcentuojamos į turtingąją sluoksnį, bet tai nėra tas išradimas, kuris tenkintų tik asmeninius poreikius, šalia to tai turi būti suderinta ir su likusiais faktoriais, šiuo atveju tai kiti vairuotojai, kurių manau būtų didesnė dalis, neišgalinčių pirkti naujoves. Anyway smagu matyt tobulėjimą įvairiose pramonės šakose
secret 2011-01-19 12:15
kad ir kaip ten butu su kolona, man tai keista, kad viska pririsa prie volvo furos, kuri yra vedlys. nenumatyti atvejai: plikledis slysta volvo, slysta visi. teroristas vaziuoja nuo tilto, vaziuoja visi? uzmiega vedlys, taskomes visi? google jau pries pusmety turbut vazinejo po amerika be vairuotojo, tik su savo kazkokia yranga ir sat nav. sekmes zaidziant su kolonom
Vyskupas 2011-01-19 12:30
Tai per top gear rode BMW technologija, kur viena karta pravaziavus auto isimena kelia ir iveikia ji maximaliu tempu, bet velgi tai yra plynam lauke be kliuciu ir n nenumatytu faktoriu.
vitalijuss 2011-01-19 12:52
nemanau, kad tokia technologija kuriama tam, kad vairuotojas galėtų pamiegoti Šiaip kaip suprantu bus tarpusavio ryšys, vairuotojai turės būti pasiruošę bet kurią akimirką perimti valdymą ir tą galės padaryti kada tik nori, taigi dėl avaringumo problemų nematau - blogomis oro sąlygomis teks patiems vairuoti ir atstuma tarp furų didint - faktiškai vairuoti taip, kaip vairuoja dabartiniai fūristai. Bet dėl pačios kolonos...jau dabar įsivaizduoju - įsuki į magistralę o ten 15 fūrų kolona - tarp jų po 2m tarpai - "P-Z-E-TS!!!" - pagalvoji ir varai į artimiausią šašlykinę.
Vyskupas 2011-01-19 13:26
Na tekste ne kartą pabrėžiama jog tuo metu vairuotojai galės uzsiimti kita veikla, tad įdomu kaip išlaikys ta budrumą dirbdami su pc ar sugulę su žmona ant galinės just joke, bet kelio sąlygos gali pasikeisti staigiai, kad ir akvaplaningas, ir n nenumatytų, pvz mum yra buvę autostradoj vidury vasaros poros plytų dydžio akmuo pasimaišė antroje juostoje, čia tik vienas pvz, kitas į kelią iššokęs šernas ar stirna, tad nemanau jog apskritai įmanoma nuprognozuoti kada kelais būtų suagus ir patikimas, o išlaikyti koncentraciją nevaldant mašinos o staigiai ją pačiupus reik būt nemažai įgudusiam vairuotojui.. ką jau kalbėti apie tai jog kaip sakiau koncentracija sunku išlaikyti tiesiam ilgam kely, ne vienam manau buvę kai pravažiuojam kelis km mintimis kažkur būdami kitur
loggo 2011-01-19 14:04
Dar vienas klausimas, kuris tikriausiai bus išspręstas, bet visgi kyla: Tai automobiliai/sunkvežimis tarpusavyje bendraus kažkokiu bevieliu ryšiu. Kas tada trukdys 'programišiams' gauti automobiliuose naudojamą 'anteną' tam bevieliui ryšiui generuoti ir, tarkime, kokiu nors būdu perimti vienos iš mašinos valdymą, siunčiant jai 'blogą' signalą?
kestutisz 2011-01-19 15:47
Tai čia greičiausiai veiks principas, kad vedlys siųs savo maršrutą, rekomendacinį tempą, o jau "vagonai" derinsis prie jo (jie irgi turės informuoti apie savo veiksmus visą koloną). Na ten su visokio autorizacijom - ala kad ir dabartiniu https sertifikatų principu lengvai susitvarkys (reiks tik online kiekvienam, kad įsitikinti jog vedlys-kamikadzė į kokį pentagoną nevažiuoja :) Tačiau maršruto sekimas paprastiems automobiliams jau bus sunkus reikalas - vien dėl netikėtumų (kelias, gedimai ir pan), tai visa "traukinio" praktinė realizacija jau kaip ir gaunasi iš karto sekantis žingsnis po pilnai automatinių automobilių...
kestutisz 2011-01-20 13:02
Dar kai ir video pasižiūrėjau - na tikrai reikalas kvepia krūva lavonų: tokiu greičiu nieks nevažinės, o ką apie didesnius greičius ir tokį atstumą (toliau efektas ne tas), bei rankas ant laikraščio (kai kiekviena uždelsta sekundė bandant sugrabalioti vairą kainuos bent 2-3 metrus kelio) galėtų papasakoti bet kuris vairavimo instruktorius? Prie to paties - apie atsipalaidavimą prie vairo - http://lukse.lt/uzrasai/2011-01-atvaziavom/
Vyskupas 2011-01-24 09:14
Vistiek liekama prie to jog pirminis požiūris gan skeptiškas šiuo klausimu, bet tobulumui ribų nėra, galbūt bus rastas koks logiškas būdas šitame projekte, nors dabar daugiau matoma galimų neigiamų veiksnių