Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2024-09-03 17:57
Šlykštesnės užslėptos alkoholio reklamos dar nesu mates.
Jei į temą. Aš važiuoju taip, gana argesyviai įsibėgėju iki "leistino greičio" (gal teisingiau vis dar nebaudžiamo greičio) ir tada kruizinu, prognozuoju toli į priekį ir reikalui esant atleidžiu gazą neišjunges pavaros (sudirba fuel cut sistema ir neeikvodamas kuro riedi ir stabdai tuo pačiu, kartais išjungiu pavarą jei nusimato kad riedėti liko tolokai. Pavaros dažnai mėtau taip 1-2-4 ir panašiai praleisdamas vieną kitą pavarą. Ir ką jūs manot vidutiniškai 6l 100km miestas užmiestis 50/50 mašina senas dyzelis 1.7l. nežinau kokiu būdu bet aš važiuoju ekonomiškiau už bet kokią vos pašliaužiančią ir stabdančią eismą moterį, pensininką, ar pan. Beje kruizinant greičio palaikymo sistema suėda daugiau kuro nes pastoviai gaudo tą sumautą +/- 1km/h, nei aš nejudindamas kada nereikia gazo. Daug kas išvis nesupranta kodėl aš taip vairuoju, man tiesiog susiformavo iš kitų sričių "energy managment system", pvz iš avia simuliatorių ir rc sklandytuvų, kur tu turi energiją (aukštį/greitį, potencinė ir kinetinė energija) ir ją valdai protingai, gali ir kvailai bet praloši, arba nusileisi neplanuotai.
Kai dar važiavo benzinė mašina su aukštų sūkių varikliu, tai išvis važiuodavau, taip 1 iki 7000rpm 50km/h, 2 iki 7000rpm 100km/h, 5 2200rpm, praleisdavau po pora pavarų, nu ir kas kad kompas rodo momentines sąnaudas 40+l/100km, bet tas trunka 8-9 sekundes viso labo, o paskui kruizini max ekonomišku greičiu. Čia aišku kai vienas vairuoju.
Ne variklio nesuėdžiau vis dar suktusi iki 7krpm tik kuro pompą suėdė spiritas benzine, tiksliau kai atsiskiria spiritas nuo benzo dėl drėgmės ir nusėda dugne, tada pompa dirba ant tos stiprios degtinés ir greit nudvesia, o dar mašina su dujom tai mažai naudojasi benzo efektas dar baisesnis, nuo tos sumautos ekologijos, kam mašina nebuvo pritaikyta iš gamyklos.
Gintarinis 2024-09-04 08:29
Yra daug vairuotojų, kurie neskiria kompiuterinio žaidimo nuo realaus gyvenimo.
immortallt 2024-09-04 08:41
Sėkmės bandant važiuoti efektyviai su krūva šviesoforų ir dar eisme, kai pajudėti nuo šviesaforo visi kartu nesugeba, ir pavarą įjungia, tik kai priekyje stovintis nuvažiavo, ne kada žalia užsidegė. O ką jau kalbėti apie stovėjimą kamščiuose. Jei važiuoju į darbą 6 ryto, vidutinės kelionės sąnaudos ~5,3 benzo (jei dar ir neskubu, tai ir 4,8). Jei išvažiujo šiek tiek prieš 8, tai 7,3 yra daugmaž norma, o būna ir 8. Benzinas.
SPeed_FANat1c 2024-09-04 10:53
Nereik noret kad visi kartu pajudetu, nes reik didilnt atstuma iki masinos.
Bet beda yra kad per greit po geltonos zalias isijungia, nespeji pavaris iki to ijungt. Ten ta geltona vis sublyksi. Geriausia dar kad laikmatis butu kiek liko kad žinotume, tada gali laiku ir ijungt ir iskart pajudet bent kai pirmas stovi prie sviesoforo.
Arba cia kad spet turi atrofo rabka jau ant pavaros svvirties laikytt kol raudonas bet tada pavaru dexei nesveika
Dannas3 2024-09-04 11:13
Baxuriux man argumentas, kad tu geriau palaikai su koja tolygiai, nei tai daro kruizas, taip diskutuotinai skamba.
EEE 2024-09-04 12:03
...pvz. jei automobiliui važiuojant į įkalnę kruizas spaus iki pat pakilimo viršūnės palaikydamas tą patį greitį, o žmogus matydamas, kad jau greitai baigsis pakilimas gali leisti šiek tiek greičiui nukristi, o nuokalnėje vėl pagreitėti be jokių "minkymų"... čia tas variantas kai vairuotojas nuskaito kelio sąlygas į priekį...
bahuriux 2024-09-04 12:14
Atsakei už mane geriau nei aš.
Kad ir tiesiam kely jaučiasi kaip ta sistema beprasmiškai gaudo pirmyn atgal gazą, ko aš nedarau, gal kiti ir daro nežinau.
immortallt 2024-09-04 12:14
SPeed_FANat1c, taip taip, aš spėju, kiti nespėja. Ir nereikia tą pačią milisekundė pajudėti, bet gal degant jau žaliam 2 sekundes, galėtų ne tik pirmas automobilis, bet ir antras kartu pajudėti. Turi tą pačią informaciją.
Jei su mechanine pavarų dėže nespėji pajudėti, tai gal vairuoti visgi nemoki ir reikėtų likti pirmoje juostoje, o ne trečioje stabdyti eismą?
Ne vienas tyrimas rodo, kad kai visi kartu pajuda (tai nereiškia, kad vienodu greičiu ir nedidinamas atstumas), per tą patį laiką, per sankryžą gali pravažiuoti BENT 3 kartus daugiau automobilių.
Dannas3 2024-09-04 13:00
Labai daug greitkeli ypac Lt buna pakilimu ir nuokalniu:) kitur nematau prasmes naudot kruizo. Bet ok gal ir logiskas argumentas.
Man sunkiau tiketina, kad islaikai tolygu greiti maziau spaudaliodamas greicio pedala nei kruizas, lygiam keli.
bahuriux 2024-09-04 14:41
Aš ir negaudau 1km/h, +/- 3km/h pilnai užtenka. Išvis nemaigau gazo tik biški pakoreguoju, kai kruizinu, taip pat ir nevairuoju su vairu kaip per cobra serialą, tik taikau mikro korekcijas, net nesimato iš šono, kad vairas judėtu.
SPeed_FANat1c 2024-09-07 23:22
kaip ta greiti nulaikyt vienoda, vienas dalykas pastoviai i spidometra ziuret, nes jei neziuriu tai greitra arba plius 10 arba minus 10, o jei reciau ziureciau tai dar daugiau nugrybauciau, tai as jungiu daznai , kad ir kilometrui paaziuot, nes niekaip geriau nenulaikyciau taip tiksliai. ta 1km paklaida kaip autopilotas daro tai yra tiksliau nei as
SPeed_FANat1c 2024-09-07 23:27
o kaip reikia, gali paaiskint tada noreciau net pamatyti. Nelaiant rankos ant pavaros ir neskubant, o atsipalaidavus ijunt kai pamatai zalia sviesa.
O siaip as net veliau ijunges darnai spaudziu gazo kad aplenkiu kitus net veliau pradejes. Aisku jei noriu taupiau vaziuot ir nespaust gazo tada gal pastabdau. Bet cia tik paskutiniu metu bandau taupiau vaziuot nors reiktu paziuret kiek cia skirtumas gaunasi is tikro ilgam laikotarpyje. Bet gal ir sunku ismatuot kai eismo salygos patoviai keicias.
Nu noreciau pamatyt ta tyrima, kaip ten pavyko, ar ten kompiuterine simuliacija? Nes man kol pries mane nepajudejo, yra per mazas atstumas ir tureciau labai isitempes vaziuot tai tureciau siaip ar taip palaukt kol isdides tas atstumas tai kazkaip sunkiai tikisi kad pasikeistu kazkas zenkliai.
kestutisz 2024-09-08 12:13
Niekinis straipsnis, nors pagrindinis moto lyg teisingas - "Iš savo ilgametės vairavimo praktikos žinau, kad su tuo pačiu automobiliu tuo pačiu maršrutu važiuojančių vairuotojų degalų sąnaudos gali skirtis net iki trijų kartų, dažnai dvigubai," - tam net nereikia jokios ilgametės patirties, o tiesiog žvilgtelėt į sąnaudas. Aš važiuodamas tokiu pat stiliumi (stengdamasis būti kuo pavyzdingesniu transporto sistemos varžteliu - t.y. kuo mažiau laiko užimti kelią), tuo pačiu keliu, tuo pačiu auto visiškai nesunkiai galiu sunaudot ir 10/100, ir 5/100 - priklausomai nuo to ar važiuosiu piko metu ar ne. Bet ne visi tai gali pasirinkti - atvažiuot į darbą dar dar gal ir gali valanda anksčiau ir niekas nepyks, bet išvažiuot jau sunkiau.
SPeed_FANat1c 2024-09-10 20:25
as atsimenu draugas sako jo masina naudoja daug. Bet kai praveza matau - gazuoja ir stabdo gazuoja ir stabdo kokio velnio taip. Nu stabdau ir as bet ne taip stipriai, nebent jau cia kazkur labai skubi. Bet iprastu vaziavimu tai nu pristabdai ramiai ir tiek.
kukulis4 2024-09-10 23:20
Imant atskiras atkarpas autopilota aplenkt galima, bet long run'e degalu sanaudu atzvilgiu autopilotas visada pasirodys geriau. Tu gal sutaupysi grama numedamas gaza pries pat kalniuko peak'a, bet praknisi ta grama ir dar daugiau drocindamas pedale lygiam kely. Yutube tikrai pilna palyginimu su ivairiais automobiliais, ivairiuose keliuose ir ivairiom salygom, taciau isvados visur daugiau maziau tos pacios - longrun'e autopilotas taupesnis nei kad nuosava tapke
immortallt 2024-09-11 10:20
Ir kompiuterinės simuliacijos, ir laida Keliai, mašinos žmonės, prieš turbūt 2 dešimtmečius buvo padarę eksperimentą prie žaliojo tilto, posūkiui į kairę. Įprastai eismui judant spėdavo pravažiuoti 6-7 mašinos. Susirinku saviems ir sutarus pajudėti visiems kartu užsidegus žaliai šviesai buvo kažkas ~20 automobilių. Laidos archyve tikrai nerasiu. Degant ilgai žaliam signalui, tas santykis turėtų kažkiek apmažėti, bet vis tiek išlieka, pasižiūrėk prie didelių sankryžų, tarpai susidaro tokie, kad fūra įtilptų. Tas tarpas, tai nepravažiavę kiti automobiliai.
SPeed_FANat1c 2024-09-11 19:05
tiesiog reiktu padaryt lazybas tokiem teigejam, paziuretumem ar pinigais atsakytu uz zodzius. Padaryt testa kur nors uzdaoje trasoje - kad pravaziuotu be autopiloto ir su. Ir paziurim . Pvz kokiam nemuno ziede, bus ir kalnu ir visko
SPeed_FANat1c 2024-09-11 19:08
tai kur pasidaro per dideli tarpai tai as tikiu. Bet idomu butu ta testa paziuret. Tai siaip jei tai veikia, turbut self driving masinos turetu taip vairuot. Idomu kaip jos daro.
immortallt 2024-09-12 09:26
Kai esi stebimas, stengsis labiau, nei ilgu laikotarpiu, tad efektyvumas bus kažkiek didesnis. Vėliau, kai niekas nestebi, atsipalaiduoji daugiau ir tiek labai nebesistengi. Tad toks testas būtų į naudą tam, kuris bando įrodyti, kad pats gali efektyviau.
bahuriux 2024-09-12 12:21
Tai tame ir esmė, kai nesistengi tai ir nemaigai pedalo, todėl greitis plaukioja gana daug, kai stengiesi tai ir gaudai greitį nenuleisdamas akių nuo spidometro.. Galit susirasti ekstremalaus eko vairavimo patarimų, buvo ir t.lt keletas, ten rašo nemaigyti gazo, ypač į įkalnę. Aš nesu tiek ekstremalas, kad iš kailio nerčiausi ir stabdyčiau eismą, viskas su protu. Gazo minkymas, o ypač gazo ir stabdžių minkymas pakaitom nesilaikant atstumo nuo priekyje esnačios mašinos tikrai gali smarkiai padidinti sąnaudas.
Klaipėdoj nėra tokių baisių kamščių, pasirinkus maršrutą, palei laką paroj gali sutaupyti kuro vien todėl kad "nedalyvauji eisme" ta prasme kad nestovi kamštyje ir jo nedidini dar daugiau vien savo buvimu jame.
Beto šiuolaikinės mašinos yra labai neekonomiškos išskyrus kelias išimtis, net nesvarbu ką rašo gamintojas. Tas pats variklis iki 2000 euro 0 valgė 5l, dabar su eko nesamonėm ir sumažintu suspaudimo laipsniu (dyzeliams) net nuo 2005 jau ėda 6,5l, tos pačios masės mašinoje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Važiuoti automobiliu galėtumėte perpus pigiau.“ Galinga žinia Lietuvai