„Važiuoti automobiliu galėtumėte perpus pigiau.“ Galinga žinia Lietuvai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2024-09-12 13:09
Į Klaipėdą įvažiuojant, jei negali rinktis laiko, tai gali normaliai pasėdėti Renkantis laiką ir Vilniuje gali be kamščių pravažiuoti. Būni darbe 7 ryto, išvažiuoji 19:00. Sąnaudos ~6l/100km, rugsėjo mėnesį važiuoji 8 ir 17:00, tai sąnaudos arčiau 8l/100km. Pamiršai, kad nuo 2000 automobilių svoris, tos pačios serijos, išaugo svoris ir sistemų skaičius. O tas nesąmones praleisk per saloną, prieš mesdamas į aplinką, kad galėtum grįsti, kad nesąmonės. Hibridinis benzininis yaris mieste eina ant 4,5l/100km. Kas tiek traukė 2020 m.?
SPeed_FANat1c 2024-09-13 07:38
tai kad as matau dauguma masinu kaip tik maziau naujesnes valgo kuro. Ten benzino pasiziuri 2006 golf plius kiek valgo ir kiek panasaus dydzio 2015 peugeot, tai vos ne dvigubai maziau
bahuriux 2024-09-13 11:30
Jei skaičiuosi ant popieriaus, taip naujos praktiškai vos ne oru varomos be kuro anot gamintojų, bet realybėj to nėra. 2006 jau per vėlu jau pakankamai sugadinti varikliai ir sunkios mašinos. Lyginti reikia iki 2000 geriau iki 1995 ir dabar. Surasiu realias kuro sąnaudas kažkur buvau mates vairuotuojų atsiliepimus įvairioms markėms ir modeliams. Yra prikurta prototipų jau prieš 30 metų kur valgė po 2.5-3 l, bet ten prototipai lengvi ir aerodinamiški iš aliuminio arba net karbono, nors ir normalios mašinos 4-5 sėdimų vietų. Dyzelinių mašinų CO2 skaičiuoklė skaičiuoja palei auto masę, jei gamintojas nenurodė emisijų. Reiškia reikia apmokestinti, ne pagal tai kas parašyta ant popieriaus, o pagal auto masę.
kukulis4 2024-09-13 12:38
Kazko labai stebuklingo vistiek nesurasi. Legendinis 1.9TDi, kuris buvo tikrai taupus variklis, vistiek pasiimdavo 5.5-6 litrus simtui misriomis salygomis. Dabar paimk betkuri vokiska ±2 litru dyzeli - gausi tas pacias kuro sanaudas,dvigubai daugiau kW, mazesne tarsa, ir tas variklis stoves masinoj, kuri sveria kokiais 400kg daugiau nei kad tos, i kurias ejo tas 1.9TDi. Vienintelis senesniu varikliu pranasumas yra tas, kad del svelnesniu tarsos reikalavimu ju konstrukcija galejo buti paprastesne, o del to resursas - didesnis. Bet net ir cia galima pasigincyt, nes geru dyzeliniu varikliu ir dabar yra nemazai - pvz OM654 (orginaliai MB, bet man rodos kad eina ir i nemazai kitu gamintoju auto) vaziuoja po 600-700k kilometru be didesniu problemu.
HardAxe 2024-09-13 13:47
tam 1.9TDI pridėk mild hybrid pavarą, jis valgys tuos pačius 5.5litro ne tik trąsoj, bet ir mieste. Keista (turbūt yra priežasčių), kodėl nėra elektromobilių su mini generatoriais. Generatoriaus variklis daug paprastesnis, dirba ties fiksuotais rpm, turint 30kwh bateriją ir 10kwh generatorių galėtum važiuoti ir važiuoti, ypač šaltu oru kai standartiniai elektroniai automobiliai išsikrauna saloną šildydami.
immortallt 2024-09-13 14:37
Yra keletas, bet gaunasi, kad dubliuoti sistemas vis tiek turi. Išbrangsta, išsunkėja. Paramos daugelyje šalių negausi, tad rinksis už tą pačią kainą po paramos EV. O EV ir įvairiose kategorijose jau darosi pigesnis ir be paramos.