Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
BadAss 2011-02-26 10:02
Kas ten per geimas nuotraukoj ?
Paramotoras 2011-02-26 10:06
Sprendimas paprasta. Registruojiesi geimo serveryje. Gauni masina. Leki. Padarai avarija ir geimas tau nepasiekiams tiek laiko kiek proporcingai reiketu tam kad masina sutvarkytu. Arba jei labai baisi avarija geime negali geiminti koki menesi. Aisku apejimu kruvos bet cia tik ideja kaip priversti jausti atsakomybe.
Nerealiai 2011-02-26 10:19
Pagal straipsnio ideja taip iseina, kad ir lektuvu simuliatoriai, kuriais mokinasi busimi lakunai, skraidys kur kas prasciau uz kitus. Smagu.
Na nebent zaidziant visokius gta, kurie nera vairavimo simuliatoriai. Dar tokios smulkemos yra kaip zaisti su klaviatura, ar zaisti su vairu ir kokio lygio tas vairas. Apskritai viskas priklauso nuo zaidimo dar. O tokie zaidimai kaip NFS ir panasus, tai skirti maziems vaikams praleisti laika, jie net nera panasus i simuliatorius, tai nesuprantu kam tokius isvis lygint.
Arns 2011-02-26 10:24
Skirk realius simuliatorius, nuo arkadinių simuliatorių. Kad ir straipsnyje paminėta NFS serija. Kas pasakys jog ten nors kiek vairavimo atitinka realybę?
Taip kad specialūs simuliatoriai su tam skirta įranga(o ne žaidimo pulteliu) tikrai nėra žalingas. Bet patirtis aišku vis vien geresnė, negu toks "žaidimas".
Nerealiai 2011-02-26 10:26
Nesijaudink skiriu, tik nesuprantu kam tokio lygio zaidimus reikia lygint, gal dar sulyginkit mazdaug taip:
Simsus zaidziantys zmones kur kas sunkiau moka tvarkyti savo gyvenima realybeje.
Manau kiekvienam aisku, kad igudziai neatsiras spaudant klaviatura, nereik ne mokslinio tyrimo daryt, tik tiek tenorejau pasakyti.
Xdmin 2011-02-26 11:10
Tikrai ne visi, Pro Street arba Shift yra simuliatoriai, net ir Underground serija nebuvo labai atitolus nuo realybes, palyginus su Carbon arba Most Wanted.
Splatt 2011-02-26 11:11
Manau pavadinimas šiek tiek prasilenkia su straipsnio esme. Labiau tiktų: "Kompiuterinių lenktynių mėgėjai - rizikingesni vairuotojai nei kompiuteriais nežaidžiantys...". Nes kaip supratau straipsnyje rašė, kad jie pažeisdami kelių eismo taisykles, neįvertina galimos rizikos, bei pasekmių.
Zuykas 2011-02-26 11:25
Dauguma Nfs yra arkados, bet... Shift jau simuliatorium pavadinčiau. Plius žaidžiau su vairu, milžiniškas skirtumas nuo klaviatūros, vos ne iš naujo reikėjo mokytis žaist. Tas pats realybėje, vairo taip greitai nesusuksi, stabdžių taip greitai nenuspausi. Realiai net lėčiau nei su vidutinišku vairu. Be to, automobiliai labai skiriasi nuo tų, su kuriais žaidžiam, ir kuriuos vairuojam. Įvertinus šituos dalykus peršasi išvada, kad realiai geriau važiuot žymiai lėčiau, nes nei tu, nei automobilis taip greitai nespės atlikti manevro, jei iš viso sugebės, taip, kaip žaidime.
Simplicity 2011-02-26 11:31
Vieninteliai normalūs simuliatoriai su realiom pasekmėm- Colin McRae ralio serija. Tik niekas tokių žaidimų nežaidžia, nes jie per sunkūs, o ir nesmagu kai lenktynės ties pirma pušim baigias Užtat labai smagu žaist tokius "simuliatorius" kaip NEED FOR SPEED- ten ir neonai, suoliukai, buldozeriai su lipdukais Ir lenktynės ten nesibaigia stulpą ant 200mph apkabinus ar triskart "barrel roll" padarius. Pagainiojęs Colin McRae supranti kuo skiriasi priekiu ir galu varomų automobilių vairavimas, o pagainiojęs NFS- "driftinti" galima tik su galu
forestbird 2011-02-26 11:31
Čia nerašo ar jie realiai vairavo ar su rimtu simuliatoriumi. Spėju kad su simuliatorium,i jei leisdavo važiuot pro raudoną ir pan. Tuomet savaime suprantama, kad nuo nfs atsisėdus prie rimto simuliatoriaus vistiek norisi extreme daryti.
FtBall 2011-02-26 11:31
Na, lygint lėktuvus su automobiliais nemanau, ar verta. Lėktuvui valdyt iš esmės reikia daug daug žinių, nes ten viskas gana sudėtinga. Ir dar niekas tau neduos lėktuvu skraidyt, jei neatitiksi aukštų psichologinių reikalavimų. Automobilio teises gali gaut beveik kiekvienas durnelis.
Grįžtant prie straipsnio, manau, kad viskas yra atvirkščiai. Geri vairuotojai tiesiog menkai domisi kompiuteriniais žaidimais.
Simplicity 2011-02-26 11:39
Dar galiu pridėt, kad ant NFS man į kaulus duoda net pypliai
Kažkada prieš sūnėną, kuriam tebuvo gal dešimt metų, ant NFS SHIFT eilę lenktynių prasileidau ir gan nemažu skirtumu Man, vairuotojui su patirtim, NFS automobiliai per greit sustoja, per greit įsibėgėja- nenormalu, kai nuo 200 mph iki 0 galima sustot vos ne per sekundę ar 10 metrų...
Tada paprašiau uždėt Colin McRae Dirt (nebuvau iki tol žaidęs)- čia ir pasimatė kas moka vairuot, o kas dar tik vaikas Iškentė tik porą gėdingų pralaimėjimų ir pasiūlė grįžt prie NFS.
stiklas 2011-02-26 11:56
Na Colin McRae serijos, ypac dirt'u tikrai nelaikyciau simuliatorium, ten taip pat masina per sekunde ant zvyro isibegeja iki 100 ir lygiai taip pat nuo 100 iki 0 sustoja per sekunde. Vienintelis realybe atitinkantis ralio zaidimas yra Richard Burns rally, bet jis gana senas, grafika palyginus su zvilganciais Dirt tikrai atsilieka... Bet uztat fizikos veikia bent panasiai i realybe.
Simplicity 2011-02-26 12:13
Aš visiškai sutinku, kad su DIRT'ais Codemasteriai artėja link popso, bet tai vistiek daug tikroviškiau nei NFS serija. Būtent tai aš ir norėjau pabrėžt savo ankstesne žinute
vitaltrix 2011-02-26 12:16
Pritariu tau,pabandęs Richard burns rally, prie Colin McRae daugiau neprisiliečiau.Tai nesulyginami dalykai,klaidų ir beprotiško greičio jis neatleidžia.
Į temą tai tikrai jie pasirinko ne tuos žaidėjus.Jeigu vaikas gerai lošia NFS ar Colin McRae,tai jo gi prie automobilio vairo nesodinsim.
MiSiPe 2011-02-26 12:54
padeda pajausti kaip mašina elgiasi kelyje, jog ji nevažiuoja ant bėgių.
+O ar atsižvelgta į tai, jog komp. žaidimus labiau žaidžia paugliai, o vairuoja dažniau vyresni žmonės? Tyrimo metu turėjo būti(o gal ir buvo) labai suderintos imtys.
Čia prisiminiau mano vairavimo mokytojo žodžius:"ar įsivaizduojat 50metę moteriškę, kuri piešia saulutes sankryžoje, norėdama pasirodyti mašinoje sėdinčioms kolegėms? O ar įsivaizduojate tokius 18mečius?"
Zuykas 2011-02-26 12:59
Pritariu. Bandžiau Colin McRae, ten jau tikrai baisu dugną mygt, per daug spustelsi - išlėksi iš trasos, pamiršk finišą, nebent pasiseks ir dar riedės mašina.
Nerealiai 2011-02-26 13:01
Na kalbant apie simuliatorius, tai as simuliatoriaisi laikau tokius zaidimus kaip Live for speed, rFactor, daug labai nezinau, o del vairu, tai su paprastu vairu toks ir malonumas lost, kalbu apie ta kur susisuka tik viena karta i kiekviena puse, na aisku yra kur kas labiau realybe atitinkantis uz 1k lt vairas kur susisuka kelis kartus ir yra trys pedalai, ne taip kaip ant kitu kur stabdis/gazas. Na o antra vertus toki vaira pritaikyt ne prie visu zaidimu imanoma, prie LFS tinka idealiai, o ant kitu net nzn.
Aisku kas nores moket 1k lt uz vaira, kai gali kokiam kaimuke su kokia gelda realiai pavairuot.
SuperHP 2011-02-26 13:39
Na, zinoma, NFS ir panasus zaidimai neturetu buti rodiklis tokiuose tyrimuose. Bet, svarbiausia, isiskaitykit i isvadas. Niekas nesako, kad simuliatorius naudojantys zmones blogiau lenktyniauja, leciau iveikia posukius ar pan. Cia ivertinama situacija (miesto, uzmiescio) gatvese, kur ne posukiu iveikimo laikas svarbiausias, o ju iveikimo saugumas ir pan. Manau, kad isties dauguma lenktyniu ir simuliatoriu megeju labiau rizikuoja gatvese, nei kiti. Kuo didesne rizika, tuo didesne tikimybe padaryti avarija. Taigi tiketina, kad zaidejai statistiskai padaro daugiau avariju, nei atsargus vairuotojai.
rimka 2011-02-26 14:53
Apie nfs mėgėjus tai gerai kalbat labai senais laikais lošdavau grand turismo, paskui mėgstamiausi geimai buvo toca race driver 2 ir 3 pamenu kai duodavai nfs asams pavažiuoti su toca, uždėdavau kokias pvz formula bmw, ar kokias formula audi po starto, kur aišku dažniausiai jie nemokėdavo gerai sustartuoti, pirmas jų įspūdis būdavo wtf??? kodėl mano mašina ne greitesnė už kitas??? paskui antras įspūdis tai pirmas posūkis kur įvykdavo vienas iš dviejų variantų, tai arba asas trenkdavosi į visas kitas mašinas stabdančias prieš posūkį, arba išlėkdavo iš trasos ir supildavo mašiną į sieną
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kompiuterinių lenktynių mėgėjai - prastesni vairuotojai nei kompiuteriais nežaidžiantys jų kolegos