AMD: „DirectX“ stabdo kompiuterinių žaidimų grafiką

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

infoguru 2011-03-23 09:13
Įdomu, įdomu.... kaži kokia jo nuomonė OpenGL atžvilgiu. Šiaip grafikos programavimas daugumoje jau persikėles į GPU - per shaderius. Tai puikiai atspindi naujoji OpenGL 4.1 specifikacija, kur atsisakyta "fixed" funkcionalumo.
bahuriux 2011-03-23 09:50
Kaip tik norejau "uzvaziuoti" ir ant openGL, del to pacio
infoguru 2011-03-23 09:58
Šiaip OpenGL ne tas pats kas DirectX. Tai standartas, o ne API ir jo implementcija pilnai palikta GPU gamintojams, o kaip jie susitvarko - jau jų reikalas.
Arns 2011-03-23 10:51
kol kas neteko matyti nė vieno ant OpenGL sukurto žaidimo, kurio grafika prilygtu bent dx9. Na gal būt kūrėjų rankos buvo kreivos...
Darek 2011-03-23 11:00
kreivos kūrėju rankos , opengl turi tas pačias galimybes kaip directx, pora pavizdžiu http://www.youtube.com/watch?v=9WgjTpZBAgQ nors čia kurta directx bet per wine visa darba padaro opengl http://www.youtube.com/watch?v=ZojsR4zwjt8 EDIT : pamiršau dar , kad macai irgi opengl naudoja todėl visi žaidimai irgi opengl kaip ir šitas http://www.apple.com/downloads/macosx/g ... rfare.html
neatspesi 2011-03-23 12:49
Nepamiršk komercijos
KeeperMustDie 2011-03-23 13:18
- yra yra, pvz Starcraft 2 naudoja tiek dx tiek ogl(mac versija). Yra ir daugiau pavyzdziu. Siaip is dalies tikiu AMD pasisakymais, taip pat galima tai priskirti ir OpenGL'ui, juk jei jis veiktu geriau, tai ji ir naudotu developeriai. Bet, yra kalbos kad AMD draiveriai yra labai prasti(deja rimtu irodymu dabar neturiu), taipogi kaip infoguru minejo - patys gamintojai turi uztikrinti teisinga ogl palaikyma, todel man panasu i tai, kad AMD nesugeba susitvarkyti savo darzo, todel iesko atpirkimo ozio, o ant MS uzstumti visados lengva. Jei jau taip nepatinka API, galetu susitarti su nVidia ir pasidaryti savo. Be to, jei as neklystu Xbox'as naudoja DirectX, butu idomu paklausti pono Hudzio, kaip cia taip yra, kad silpnesnis "Xenos" veikia geriau ant DX, nei Radeonai, ir kas vis del to kaltas.
DJ_LFS 2011-03-23 13:26
Ka Intel duoda, ta Microsoft atima, toks posakis yra...
wolas 2011-03-23 14:13
Opengl paseno tiesiogine šio žodžio prasme dėl savo "compatibility" John Carmack žodžiai. O ID software visada žaidimus kuria ant opengl, dabar jis sako, kad directX darosi vis patrauklesnė jo akimis. http://techreport.com/discussions.x/20580 Taigi liūdna, bet kadangi tai jo žodžiai manau tiesa.
edgarasf123 2011-03-23 15:32
Visi PS3, WII zaidimai naudoja OpenGL. Tik xbox360 naudoja directx, nes tai micrsoft produktas.
Atavar 2011-03-23 16:00
Rly? O gal kaltas apsikvailines komentatorius sugebejes suregzti toki absurda? Kazkaip iki siol buvau susidares ZENKLIAI geresne nuomone apie tamstos bendrasias zinias IT srityje.
neatspesi 2011-03-23 16:55
, ar vis dar ne ? Ar reikia būtinai dar pasakyt, kad tai yra susitarimas/pirkimas. Tu kuri ant DX žaidimus - jie prieinami tik Win ir xbox savininkams. Patiko žaidimas ? įsigyk win, ar xbox ir žaisk.
abcdjasd 2011-03-23 17:09
Na MS daro viską ką sugeba, kad išlaikyt DirecX, nes be DirectX nelabai yra prasmės iš windows šiais laikais, kai nemokamų alternatyvų pilna. Šiaip užbutas ratas čia: DirectX veikia kiek geriau nei openGL, dėl to kūrėjai naudoja DX dažniau, dėl to vaizdo kortų gamintojai taikosi prie DX, dėl to jis kiek geriau veikia... Realiai openGL (kaip ir daugumos kito open source softo) potencialas didesnis nei DX, bet (kaip ir daugumai kio open source softo) reikia jam daugiau dėmesio, kad išstumtų DX.
Karvė 2011-03-23 18:17
nVidia firminius draiverius naudojau su FreeBSD (ką jau kalbėti apie Linux) jau prieš 7 metus, o AMD savo vaizdo plokštėms draiverių Linux net ir šiandien neturi. Manau tai šioks toks ženklas, kad kažkas pas juos su draiverių kūrimu negerai...
KeeperMustDie 2011-03-23 18:57
Jetau, kokie siandien suirze visi, ne pirmadienis gi... Visu pirma - taip reikia. Kai sakai ka nors tokio - prasau, argumentuok. Daugelis dabartiniu zaidimu kuriami skirtingoms platformoms, pats API nedaro labai dideles itakos, t.y. - jei kurejei nori, jie pilnai gali perkelti savo zaidima i kita platforma. Susitarimai vyksta del taip vadinamu exclusiv'u. Ir dar, del PS3 OpenGL naudojimo: http://scalibq.wordpress.com/2010/05/15 ... ot-opengl/
bahuriux 2011-03-23 20:43
O as turiu irodymu, kai ant win is 5 skirtingu vaizdo ploksciu 3 susiduria su problemom instaliuojant ir naudojant draiverius, labai daznai tenka ieskoti senu versiju, kad ta plokste isvis galetu normaliai veikti ne ant 4bitu spalvu, o ant 32bitu. Beja ir su nVidia yra panasiu problemu, bet procentas mazesnis. Cia grynai is savo ir draugu praktikos pastebejimai.
vyckas 2011-03-23 20:47
Gal taip yra dėl to, kad niekas nekuria dviejų atskirų žaidimų konsolėm ir pc. Grafika kuriama pagal konsolių galimybes, o pc geležis tiesiog pilnai neišnaudojama. O šiaip i temą kokią alternatyvą jie siūlo? Kiekvienas žaidimas ateitų su savo driveriais, ar dar ir nepalaikomų vaizdo plokščių sąrašiukas atsirastų.
Atavar 2011-03-23 20:53
Aciu uz dar viena beverti patarima. Deja nerandu straipsnyje nei tokios pastraipos, nei tokio sakinio, NETGI nei tokios prasmes lygindamas pabrauktaja dali su tamstot pateikta straipsnio citata. Matau visiska nesuvokima ir kalbejima "i pievas". Bandydamas kazkaip pataisyti savo apsikvailinima, ir dalindamas "patarimus" apsikvailinai dar labiau. Taigi ar nelaikas butu paciam giliai ikvepti, isgerti valerijono ir taip giliai nereaguoti, kai kazkas "patraukia per danti" uz nusikalbejima?
DonceLT 2011-03-23 21:28
Radau labai fainą straipsnį apie Windows ir OpenGL palyginimą (bet čia rašytas OpenGL'o naudotojų, tai neaišku ar absoliučiai viskas tiesa, tačiau remiasi įvairiais straipsniais...) http://blog.wolfire.com/2010/01/Why-you ... ot-DirectX
KeeperMustDie 2011-03-23 21:29
Aisku cia visos isvados padarytos remiantis straipsniu.