AMD: „DirectX“ stabdo kompiuterinių žaidimų grafiką

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sabotan 2011-03-23 21:31
visiskai sutinku daugiausia problemu tie draiverai ir kelia tai direx tai draivai kokie nors. Tos visos papildomas labai apkrauna pc ir paciam zaidimui nelabai kas lieka
Epsilon 2011-03-23 21:51
MS dirba savo darbą ir gana sėkmingai. Kaži ar bus tokia diena, kai žaidimas iš pc geležies išspaus viską iki paskutinio varžto su DirectX? Pastebėjimas - Atavar taip ir nieko nepasakė "į temą", o tik prisikabinėja prie KeeperMustDie neva blogai suformuluotų ir neargumentuotų teiginių. Jei jau jie tokie blogi, kodėl nepasakai mums savo tiesos? Tik "vai vai vai kaip tu čia nusišneki" ir panašiai.
zet 2011-03-23 22:08
to Atavar: tavo komentarai patys neidomiausi sitame forume. Mano irgi. O siaip konsoles tikrai gadina visa reikala. Nors kalbant apie grafika, tai kad ji jau pakankama , kad gauti malonuma, o zaidimai daznai vis prasteja ir bukeja (su mazom isimtim).
infoguru 2011-03-24 01:19
Deja drįsčiau visiškai nesutikti su jumis, nes tai labai pasenusi informacija kad OpenGL paseno ar numirė yra visiškos nesamonės. Ji niekada nebuvo numirus. John Carmack šiuos žodžius išsakė prieš keletą metų, kai OpenGL kažkiek stagnavo ir šiai dienai jie jau visiškai negalioja. Aktyviai domiuosi OpenGL evoliucija ir šiuo metu OpenGL funkcionalumo prasme yra lygiai lygiai su DX, o jei pažiurėjus plačiąja prasme tai ir lenkia. OpenGL 3.0 - 4.1 - tai modernus ir šiuolaikiški atviri grafiniai standartai naudojami tiek desktopuose (Mac (100%), Linux (100%), Win (don't care any more...)), tiek mobiliuose įrenginiuose (OpenGL ES), tiek internete (WebGL). OpenGL visada buvo naudojama profesionalioms CAD ir vizualizacijos sistemoms. Siūlyčiau dažniau apsilankyti OpenGL.org ar Khronos (http://www.khronos.org) tinklalapyje. O kas čia minėjo, kad ant OpenGL nėra modernių žaidimų ? O kaip Blizzardo serija Mac'ams ? Arba, prašom - ka tik išleista OilRush beta - http://oilrush-game.com/, Pats užsisakiau ir jau išbandžiau ant Ubuntu - puikiai veikia, ir efektai niekuo nenusileidžia DX. Visas Unigine variklis sukasi tiek ant OpenGL tiek ant DX (http://unigine.com). Kad sudaromas toks įspūdis, kad ant OpenGL nerašomi modernūs žaidimai dėkokite M$, bet jūs galite tai pakeisti kurdami kokybiškus žaidimus Linux, MobiliomsOS (Android, iOS) ar MacOS.
Atavar 2011-03-24 02:51
del isvadu visko buna... visi klysta. Taciau nereik mokyt kitu skaityti pazodziui, kai pats iskraipai originalu teksta pagal save. Beje siulai vaistu visiems kurie is taves pasisaipo, kai susiveli? P.S. "apsikvailina" netik kvailiai. O kvailiu berods nieko nevadinau....
Atavar 2011-03-24 03:08
Na man tai irgi uzkliuvo, kad kritikuodami jie nemini jokio sprendimo. Bet kokiu atveju tokie pasisakymai siaip sau dazniausiai neskamba. Gali buti, kad kazkam pradejo ruosti dirva tokiais pasisakymais. Del konsoliu, tai berods dar pries 3-4metus teko skaityti ne viena straipsni, kad video zaidimu ateitis isimtinai konsoles, o PK zaidimu industrijos kaip tokios neliks. Butent todel zaidimu kurejai didesniaja produkcijos dalimi pirmiausia orientavosi i konsoliu rinka, o turint omeny kad konsoliu "gelezis" stagnacijoje, ir kad rimtesnis zaidimas kuriamas 1-2 kartais ir daugiau metu, tai turim ta ka turim. Gi dabar skalambija jau vos ne priesingai, kad konsoliu laukia liudnas galas. PK zaidimu pajamos pastaruosius kelis metus dideja dideliais tempais, gi konsoles smarkiai buksuoja.
wolas 2011-03-24 11:58
OpenGL visada buvo naudojama profesionalioms CAD ir vizualizacijos sistemoms. Va todėl OpenGL ir sensta O šitie žodžiai nėra pasenę pasižiurėkim į datą, o aš pats šį pranešimą slashdote prieš porą dienų užmačiau, gal tai antrą kartą išsakyti tie patys žodžiai. Esmėje John Carmack žodžiais OpenGL nedrįsta daryti didelių pakeitimų vardan compatibility(kas labai rūpi tavo CAD softo kūrėjams). Taigi tą aš ir vadinu senėjimu. Carmack said 'I actually think that Direct3D is a rather better API today.' He also added that 'Microsoft had the courage to continue making significant incompatible changes to improve the API, while OpenGL has been held back by compatibility concerns. Direct3D handles multi-threading better, and newer versions manage state better.' http://www.bit-tech.net/news/gaming/201 ... r-opengl/1 metai manau matosi aiškiai Beje aš lygiai taip pat nemėgstu microsoft(gal atrodo kitaip), bet mėgstu tiesą Savaime aišku nedžiugina tokios naujienos, o dėl OilRush tikiuosi jiems sekmės, nes su preorderinimu jiems nelabai kaip
KeeperMustDie 2011-03-24 14:35
Jeigu zmogus spjaudosi(metosi izeidimais arba kitaip nekulturingai kritikuoja kitu argumentus) nepateikdamas savo argumentu, tai jis arba kvailas arba yra suirzes/pavarges. Butent del sios priezasties pasiuliau nusiraminti(isgerk valeriono tik toks pasakymas). Ir dar butu gerai, jei parasytum aiskiai savo pozicija, vietoj to, kad ieskotum blusu mano zodziuose ir vartaliotum sakinius belenkaip, tai kaip vistik yra: ar directX kaltas del to, kad dabartine PC zaidimu grafika yra vos vos geresne uz konsoliu? Ar kazkaip kitaip?
infoguru 2011-03-24 21:27
Na žaidimo pardavimai turbūt nelabai siejasi su DX ar GL API realizacijos galimybėmis šiame žaidime. Esmė tame - vis tik dauguma turbūt sutinka, kad vizualinis rezultatas analogiškas. Ar ne ? Ir gal galima būtų sužinoti kokie tie DX nauji pakeitimai vardan kurių jis aukoja compatability ??? Jei čia tas atvejis su XP tai labai jau naiviai skamba sakyčiau. Ir arkliui aišku kad tas "incopatability" su XP - iš piršto laužtas M$ triukas, kad vartotojas būtų priverstas pirkti naują OS. Arba dar vienas momentas įdomus. Anot Carmack "Direct3D handles multi-threading better, and newer versions manage state better." Kas čia turima galvoje ? Jei lygiagretinimas GPU - tai čia grafinių tvarkyklių reikalas. Lygiai taip kaip ir state valdymas. Jei multithreadingas skaičiavimams, pvz fizikai - tai su OpenGL tam reikalui dažnai naudojamas OpenCL... žodžiu pasimėtyta frazėmis ir nepaaiškinta konkrečiai. Jei kas rastų konkretų paaiškinimą - būčiau dėkingas. Beje, kas dėl OpenGL ant Win tai Google turi tokį projektėlį: http://blog.chromium.org/2010/03/introd ... oject.html
wolas 2011-03-24 23:20
Na aš ne expertas, bet manau jei Carmack sako tai jis žino. Ir net neieškau jokių pliusų ar minusų ar dar ko, nes ne mano kompetencijoje juos žinot ar svarstyt ir tikrai nemanau, kad tu geriau nusimanai nei jis. Jei tai būtų kokio MS pakalikai tai aišku nekreipiam dėmesio į tokius žodžius. Šiaip jis ir nerašė , kad OpenGL yra blogas, bet pabrežė, kad directx aplenkė OpenGL, ir pasiliekama ties OpenGL tik dėl to, kad visi jų toolsai pritaikyti OpenGL. Aišku nieko detalaus per daug ten neparašyta. PS open source yra labai gerai, aš taip pat sėdžiu ant linux. Ir nemėgstu windows (o dar labiau apple), bet visada teigti jog visi opensource dalykai yra pranašesni už closed source nemanau, kad teisinga (toki įspūdį esu susidaręs skaitinėdamas "technologijos" komentarus). Unigine variklio visus demo savaime aišku esu mates Jei phoronix skaitinėji tai ten labai dažnai minimas OilRush/Unigne vardas.
Kęstutis 2011-03-25 00:16
Ir pabrėžė, kad perėjimas neduotų apčiuopiamos naudos. O tai reiškia, kad jie yra apylygiai pagal jį t.y. Direct3D tik truputį geresnis. http://www.bit-tech.net/news/gaming/201 ... r-opengl/1 O žiūrint iš kitos pusės, kad OpenGL daug daugiau vietų kur gali naudot: telefonai, įvairios OS ir t.t. Tai galutinai man gaunasi, kad apsimoka labiau naudoti OpenGL.
Kaimas007 2011-03-27 18:16
infoguru 2011-03-27 22:37
Jau daug metų dirbu IT, todėl tiesa man rūpi ne ką mažiau negu tau. O su tokiais konkrečioje IT srityje mažiau nusimanančių žurnalistų straipsniais yra formuojama klaidinga nuomonė ne visiškai atspindinti realybę. Pateikiant tik tam tikras atskiras interviu nuotrupas labai nesunku straipsnio reikšmę nusukti į vieną ar į kitą pusę tokiu būdu sukuriant tam tikrą nuomonę. Žurnalistai tą puikiai žino. Žaidimų ir grafikos programavimo srityje pasinaudojant tokia asmenybe kaip Carmack galima formuoti visuomenės, pvz. jaunų progrmuotojų požiūrį į vieną ar kitą API. Kaip kažkas minėjo tai kova ne dėl rinkos, o kova dėl ekosistemos - developerių. Jei tie jauni programuotojai pasidomėtų daugiau GL vs DX tema tai pastebėtų, kad absoliuti dauguma grafikos specialistų rekomenduoja išmokti abi API. Aš pats asmeniškai daugiau dėmesio skiriu OpenGL dėl kelių priežasčių. Pirma - tai atviras standartas. Prie jo dirba grafikos grandai (http://www.khronos.org/members/promoters, http://www.khronos.org/members/contributors, http://www.khronos.org/members/academic) - žmonės - specialistai šioje srityje ir nemanau kad jie - asilai nesugebantys sukurti geresnės API negu M$. Antra - tai portabilumas (PC, Mobile, Web) - man kaip IT žmogui nereikia savęs riboti ir rištis prie kažkokios vienos platformos.
Kęstutis 2011-03-28 23:35
infoguru, puikus komentaras net drįsčiau pasakyt, kad straipsnį lenkia.
infoguru 2011-03-29 22:36
Dekui, dekui