Sumušė rekordą! 2400 km vienu degalų papildymu. Kaip taip įmanoma ()
Gineso rekordų knyga pasipildė nauju rekordu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tai ilgiausias nuvažiuotas atstumas vienu degalų baku serijiniu lengvuoju automobiliu su hibridine pavara – net 2369,915 km. Tai Kinijos koncerno „Chery International“ pasiekimas.
Kinijos bendrovė „Chery International“, viena didžiausių lengvųjų automobilių gamintojų ir eksportuotojų Kinijoje, pasigyrė nauju pasiekimu, įrašytu į Gineso rekordų knygą. „Chery Fulwin A8L“ hibridinis modelis vienu degalų papildymu ir vienu akumuliatoriaus įkrovimu įveikė 2 369,915 km. Taip jis pasiekė „ilgiausios kelionės serijiniu sedanu su įkraunama hibridine pavara“ rekordą.
Rekordinė kelionė prasidėjo Shangri-La mieste Junano provincijoje ir baigėsi po keturių dienų Shanwei mieste Guandždongo provincijoje.
|
Hibridinis „Chery Fulwin A8L“ yra didelis, 4,8 metro sedanas, varomas 1,5 litro benzininiu varikliu, palaikomu elektrine pavara. Automobilis yra dviejų versijų. Silpnesnėje versijoje atmosferinis variklis turi 100 AG ir 125 Nm sukimo momentą. Jį palaiko 200 AG galios ir 310 Nm sukimo momento elektrinis blokas. Iš viso jėgos agregatas turi 300 AG ir 435 Nm sukimo momentą. Šios versijos akumuliatoriaus talpa yra 9,53 kWh, o elektriniu režimu galima nuvažiuoti 70 km.
Rekordinis modelis yra galingesnė versija, varoma turbokompresoriumi. Šis įrenginys turi 155 AG ir 220 Nm sukimo momentą. Elektros variklio parametrai yra tokie patys kaip ir pagrindinėje versijoje. Iš viso sistemos galia siekia 355 AG, o sukimo momentas – 530 Nm. 18,67 kWh talpos baterija leidžia nuvažiuoti elektriniu režimu iki 145 km. Bendras automobilio atstumas, išmatuotas pagal Kinijos WLTC standartą, viršija 2100 km, o vidutinės degalų sąnaudos – 4,2 l/100 km.
„Chery“ naudojama naujausios kartos hibridinė pavara – „Chery Kunpeng“ superenergetinį hibridą C-DM5.0. Kinijos inžinieriai pasiekė 44,5 % turbokompresoriaus degimo bloko efektyvumą. Paprasčiau tariant, tai reiškia, kad tiek daug kuro esančios cheminės energijos paverčiama mechanine energija. Įprastai benzininių variklių efektyvumas siekia apie 36 procentus, tačiau retam gamintojui pavyko peržengti 40 procentų lubas.
„Chery“ pavara sujungia aukštą benzininio agregato efektyvumą su elektros pavaros naudojimo privalumais – elektros variklis palaiko degimo bloką ir leidžia jam veikti optimaliu greičiu, o be to, sistema atgauna visą perteklinę energiją – pvz. stabdant – ir saugo ją akumuliatoriuje, kad vėliau naudotų ratams sukti. Tai kartu su tinkamu maršruto parinkimu ir tikriausiai profesionaliu vairuotoju tai leido pasiekti rekordinį rezultatą.