Internautai sprogo, kai vyras atskleidė, kiek kainuoja naujas „Tesla“ akumuliatorius. „Norėjai būti ekologiškas, tada būk ekologiškas“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2024-12-18 11:57
1. Kas 10-ties metų senumo automobiliui deda naują variklį ir dar autorizuotame servise? Niekas? Tai kodėl elektromobiliui taikoma tai? 2. Kiek kainuoja autorizuotame servise pakeisti variklį automobiliui, kuris gali pasiekti 100 km/h per 3-4s? 3. Prie ko tie 48k€, jei reali suma daugiau nei perpus mažesnė? 4. Už tokią sumą gali nupirkti automobilį, naują, kuriame sutalpinsi 5 asmenų šeimą ir dar liks bagažui ~700 litrų vietos, ir pasieksi 100 km/h per 3 sekundes?
EEE 2024-12-18 13:42
Akumuliatorius tai ne variklis, o automobilio su vidaus degimo varikliu kuro bako atitikmuo..., o šiaip kol kas elektromobilis turi daugiau minusų nei privalumų. 1. Elektromobilis brangesnis... 2. 1 nuvažiuoto km. savikaina didesnė nei kokio dyzelinio atomobilio jei elektros energiją skaičiuoti komercinėmis kainomis. 3. Ekologija lieka "minty" nei tikrovėje atsižvelgus į pagaminimą ir utilizaciją. 4. Pavojingas dėl savaiminio užsidegimo, o jei jau užsidegs nėra galimybių užgesinti. 5. Dėl padidėjusio užsidegimo pavojaus menkiausias autoįvykis savaiminio užsidegimo pavojų didina kartais, dėl to pvz. Norvegijoje po menkiausio auto įvykio juos utilizuoja - ekologija "minty"... 6. Dėl didelio svorio padangų dilimas bent 2, 3 kartus didesnis ir tai irgi prie ekologijos neprisideda. 7. Jei iš elektromobilių atimti visas jiems kol kas suteiktas privilegijas - įdomu kiek tai sumažintu susidomėjimą ir pirkimus...
kestutisz 2024-12-18 13:57
Prie ko čia tos sekundės? Realiai gi absoliučiai dzin tas, daugiau perkamos "galingesnės" dėl talpesnės baterijos, o ne "sportavimo". Kokioj autostradoje kažkur toliau Kauno vis dar nėra aplenkusi nė viena Tesla, o jei link Vln tai žiūrėk prieš kažkur Kauną jau važiuos ir kokiais 80kmh nes kokioj tėviškėj nebuvo kaip pasikraut ir reikia žūt būt datempti iki stotelės :) Net ir lyginti čia reikia ne VDV variklį vs EV bateriją, o atitinkamus daiktus, kad kuro sistema sugestų VDV ar pradėtų kuro naudoti kažkaip juntamai daugiau tai nežinau, na pamenu kokiais gūdžiais 2000taisiais gal teko turėt reikalų, su kokiom oro srauto matuoklėm... O bateriją tiesiog turėsi keist į naują nes na vežioti originalią baterijos masę, ebt su puse talpos tai čia šiaip sau biznis.
immortallt 2024-12-18 14:18
1. Brangesnis lyginant su tokios pačios galios, saugumo ir talpos VDV? Ai pala, tokių charakteristikų VDV praktiškai nėra ir kokie yra - daug brangesni. 2. Absoliuti dauguma kilometrų nuvažiuojamų kraunama lėtu krovimo, kas yra ~4€/100 km. Greitas krovimas naudojamas ilgose kelionėse. Kuris, neįsivaizduojamas, dyzelis nuvažiuoja 100 km už 4€? Čia net neskaičiuojant nei elektros vartojimo pagal kintamą tarifą (būtų 2€), nei saulės elektrinės (kokie 1,2-1,5€). Pastaruosius savaitgalius (ir šiokiadieniais naktį dažnai), gali krautis už ~7ct/kWh vidutiniškai, t.y. 100 km - 1,4€ be jokių investicijų. 3. Na "mintyje" lieka, jei automobilis pravažiuoja mažiau nei 80-100k km. Pilna atliktų tyrimų ir skaičiavimų, itin detalių. Jei elektra tinkle arti 100% AEI, tai ir per 40-50k km. Neįtraukiant fakto, kad akumuliatorius iš EV tarnaus dar kaip stacionarus, ir po to bus perdirbtas ir naujas akumuliatorius pagamintas su kartais mažesnėmis energijos sąnaudomis ir emisijomis. 4. VDV savaime užsidega santykinai 60 kartų dažniau, kažkodėl jų gaisrų nebijai. Apie EV gaisrus yra atskiras puslapis britų, kur labai tiksliai visą info renka: https://www.evfiresafe.com/risks-ev-fires 5. Absoliutus melas, VDV užsidegimo tikimybė po avarijos net labiau išauga, nei EV. 6. Dar vienas briedas. Visa eilė lengvųjų VDV automobilių esančių keliuose yra sunkesni nei dabartiniai EV. Ir dėl ekstra 10% svorio, tokio pat dydžio ir talpos automobiliui, padangų resursas nesumažėja 3 kartus. Sumažėti 3 kartus gali, kai startuoji nuo šviesoforo per 3s vietoje prieš tai buvusių 15s iki 100 įsibėgėjant. 7. Atimame visas EV privilegijas, bet užkeliame visus VDV kaštus jiems. Bet šitaip pasielgti niekas nedrįsta kažkodėl. Kaži kodėl? Ai, nes už litrą dyzelino mokėtum kokius 6€, ir tada visiems automobiliams, įskaitant EV, ant viršaus kelių mokestis turėtų būti. Ir parkavimas visiems automobiliams, įskaitant senų daugiabučių kiemus mokamas, nuo ~30€/mėn. ir mėlynoje zonoje ~300€/mėn.
immortallt 2024-12-18 14:23
Ai, tai galingesnių VDV niekas neperka, visi ima su mažiausiu varikliu? Taip, EV kaip nieko nelenkia pasakų daug girdėjęs. Rudenį kaip tik važiavau Vilnius - Klaipėda, bet iki Kauno skaičiavau kiek mane aplenkė automobilių važiuojant 130 km/h. Iš jų buvo 8 VDV ir 3 EV. Aplenkiau >100 automobilių tikrai (neskaičiuojant sunkaus transporto). Tai čia tu apie ką? Važiuojančių ant 80 ir VDV matau. Irgi nedatempė? Pusė baterijos talpos, tai čia kiek tokių atvejų iš milijono pasitaiko? Ir kas važinėja su puse talpos? Ir ne, į naują keisti nebūtina. Remontas arba iš daužtos/senos. O tau yra skirtumas kam išleidi pinigus, varikliui ar bakui/akumuliatoriui? Man tai vienodai šviečia, man išlaidų suma aktuali. O variklį keisti tenka dažniau, nei akumuliatorių.
donatasv 2024-12-18 15:08
Kiek žmonių perka tą mašiną kuri nuo 0 iki 100 įsibėgėja per 3 ar 4 sekundes? Ką čia kliedi net ev normalus 6/8 sekundės iki 100. Prabangios jau gali su mažiau sekundžių rast arba imi kokį performance modelį. Bent jau man važinėti gatvėje pilnai užtenka įsibėgėjimo 10 gal 12 sek. Šeimos automobiliui daugiau aplamai nereikia nebent nori pavaidint prieš draugus, o paskui jau randa tokių sustojusius stotelėse... Ir kiek tų variklių pakeitei? Papasakok labai įdomu. Aš per 20+ metų stažą vieną. Su EV autostradoje važiuoju 90 nes greičiau važiuojant ilgiau krausi. Su vdv 140 / 120 autostradoje visada palaikau nes litras ar du 100km nelabai ką sudaro. O jei rimtai EV bus įrankis ir baterijos jau pradeda lysti į dienos šviesą, kad nekeltų diskanforto tiek žiemą tiek vasarą ev turi riedėt 2x daugiau nei vdv su baku, nes dabar tai kieme pasisukinėt ir atgal į garažą kraut. 2x talpa į tapatį svorį jau bus galima kentėt. Imortall gini kolkas hemorojų kaip zjbs daigta už brangiai kurio niekam nereikia.
immortallt 2024-12-18 16:18
Nu tai rašo apie padangas 3x greičiau sudylančias, nu iš esmės teigia, kad EV padangas kas 10-15k km keičia. Nu tai padarysi su 3s/100km. O akumuliatorių, per 20+ metų stažą iš 100 pakeis <1 asmuo. Primink, kokį EV turi? Toks hemorojus, kad norvegai tik juos ir beperka. Vajetau kaip blogai. Ir vėl pateiki viską tik per savo prizmę. 130 km/h, o ką kalbėti apie 140, autostradoje bevažiuoja pavieniai. Prieš 20 metų 130km/h vos ne visi žiemą važiuodavo. Kaip ir Vokietijos autobanuose, jei prieš 30 metų, dažnas varydavo 200km/h, tai dabar jau ant 200km/h važiuojant iš trečios juostos neišlįsi.
donatasv 2024-12-18 17:02
Nekalbu šiuo atveju apie keitimą jau šitam užmerkiu akis nors dėvėtam tai būtų pagrindinis dalykas į kurį žiūrėčiau. Turėjau leafą dabar koną. Kišk į šikną abu kelionėse. Kai tu uždirbsi kaip norvegas ir tave skalpuos už vdv kaip norvegą tai imsi ev ir gyvensi. 130 važiuoja pavieniai? Čia kur? 130 važiuoju ir mane lenkia Lietuvos keliuose. 160 važiuojant vokietijoje pralekia kaip pro stovintį. Net ir lenkijoje 140 mojuoja kai lenkia. Tų kurie juda lėtai rasi visur bet tikriausiaii važiavai per kamštį ar piką vokietijoje, jei nematei lankstančių ten. Man ev yra hemarojus ir didelis pažiūrėk į tai kiek perka įmonės ir matysi koks poreikis tiems kuriems ne po kiemą pasivažinėt kaip tau. Perka retas. Pas mus įmonėja virš 50 automobilių ir žinai kiek ev? Lygiai 0. Gali nepasakot jei aš perku auto už 30/40k eurų aš noriu su juo važiuot jei man reiks ir į vokiečius. Su vdv prie vokietijos sienos kelionė trunka 19h, su ev nuvažiavau per 32 kišk kur nesueina. Važiuok su sporbačiu pats. Reikia pasikraut priekaba į telšius nušaut 6/7h kelionė pasidaro 9h su linksmybėmis atsikabinant prisikabinant priekabą. Už ta pačią kainą su vdv imu ir nesuku galvos. Man mašina ne tik į darbą ir atgal... arba kaip tau iš garažo ir į garažą... kai aplamai turėsi ev ir važiuosi kaip žmogus galėsi mokint kitus kaip gyvent.
tai_tu_nesinervuok 2024-12-18 22:00
Vdv gerai tik beda kad kvepuojam tais tersalais. Gerai butu kad tankiai apgyvendintose vietose daug ev važinėtu. Problema yra kaina.
tai_tu_nesinervuok 2024-12-18 22:01
O kas i uzmiesti vaziuija isvis nematau problemis vdv. Noretusi tik daugidu ev mieste. Siaip gal hybtidas geras kompromisas?
donatasv 2024-12-18 22:43
EV geras sprendimas miestui užmiestyje tik vasarą. Problema, kad baterijų technologija pritaikyta vasarai, o žmonės gyvena ir žiemą. Augins w/kg kris ir kaina su užaugusiais watais bus galima gyventi daug patogiau nei su vdv. Tik viskas daroma per antrą galą paleidžiamas kreivas projektas EV už brangiai, su valstybinėmis paramomis bandoma prastumt visiems kaip gėris... tipo visi bėkit ir pirkit už brangiai "naujausias technologijas". Grynas musko projektas paleidau š ir kada nors pataisysiu. Grynas liaudies api*******... su žaliu rytojum kuris tik ateina, o mum toki kaip imortal nori prakišt, kad jau atėjo bėkit ir pirkite. Nors pats toliau sėdi su vdv ir net negalvoja persėst nes perbrangu... matai norvegai sėdi ir jiems gerai, o pats kaip norvegas nesugeba... ir čia daugialis Lietuvoje nesugeba ir dar ilgai nesugebės, o persodint nori jau šiandien.
Benediktas 2024-12-18 22:55
Tai kai valstybine parama, yra - tai EV pramonei yra postumis vystytis, nes daugiau pajamų R&D. Atsiranda daug kamyklu, konkurencija - po to krenta EV kainos. Turbut toks valstybes paramos tikslas. Bei pereiti ant atsinaujinančios energetikos, mažiau priklausyti nuo naftą išgaunančių šalių, daugiau remtis savo resursais. Vienas dalykas - rusui atituod pinigus už benzą, kitas dalykas patiems tuos pinigus pasiimt.
donatasv 2024-12-18 23:17
Kažkaip Europos auto pramonė eina viskas per antrą galą. Jei baterija ateitis tai pastangų į visa tai dedama labai mažai. Kinas kuris gali pasiūlyti pigų ev neįsileidžia no no no... patys į baterijų gamybą neinvestuoja tai ką mes čia padarėm būkit malonūs ir pirkit bet paramos duosim. Tai wtf čia vyksta? Slenkam šiknoje su viskuo bet sėskit į ev?
sigun 2024-12-18 23:24
Bet absoliuti dauguma žmonių vakarų pasaulyje taip ir gyvena... Vidurkis 30km/dienai. Mūsų šeimoje Leaf yra pagrindinis auto: iki darbo, iki mokyklų, iki prekybcentrių. Dyzelinė Toyota tik važiavimui į Palangą ir man retkarčiais, kai priekabos prireikia...
donatasv 2024-12-18 23:34
Tai imortal tapatį sako 85% kelionių tinka, ploja rankom atsistojąs. O likusios 15%? Išlaikyt antrą auto? Verkia kiemuose vietos mažai mūsų šeima su šiuo technologiniu šedevru turėjome apsieiti su viena. Sakėme bus pigu, patogu ir smagu bet dabar turime 2. Brangiai patogiai ir laimingi.
sigun 2024-12-18 23:35
Man tas taip pat nesuprantama. Tesla pavyzdys rodo, kad net gaminant JAV galima iš EV gauti pelno. Kai VW vadas pradėjo kalbėtis su Musk'u, rodyti pirštais ką reikia VW keisti - tapo buvusiu vadu. Yra tokia sąmokslo teorija, kad ilgą laiką Kinija buvo esminė rinka Vokietijos auto gamintojams ir neskatino nieko rimčiau daryti su EV. Dabar Kinijoje pusė parduodamų auto yra EV ir netgi prakutę kinai nebe taip žiūri į mercedes, bmw, vw, o renkasi vietinius premium EV. O vokiečiai ritasi žemyn - EV taip ir neįsisavino, o VDV atsigavimas Europoje yra juokingas su Kinijos kiekių praradimu. Bet kaip to nesugebėjo pamatyti gamintojų vadovai, kurie turėjo visus skaičius, matė mąžtančią gamybą, kinų būdą pasisavinti technologijas ir išspirti. Bet vis tiek nieko nedarė.
sigun 2024-12-18 23:41
Na, aš neverkiu. Man pakanka vietos ir antram auto. Jei nepakaktų, tiems 15% turbūt rimtai pradėčiau galvot apie įvairius car sharing variantus.
donatasv 2024-12-18 23:45
Čia ne samokslo teorija. Ličio kasyklas užvaldė kinas ir amerikonas. Nori gamint ev pirk baterijas iš mūsų. Dėl to europoje nekyla baterijų gamyklų kaip amerikoje gigafaktorį. Kinas beto subsidijuoja savus gamintojus, prisisamdė dizainerių, medžiagų mokslininkų iš vakarų kurie paruošė ne ką prastesnį produktą nei tas pats bmw tik už pigiau. Pasivijo Europą kinas jau seniai ir aplenkė. JAV to labai bijosi nes nestoja kinas eina greičiau už amerikoną ir viskas vyksta pilnai vertikaliai nuo žaliavos iki gatavo produkto. Kinijoje vw dominavo nuo 80 metų dabar pif ir neliko rinkos.
sigun 2024-12-19 00:08
Tai mane tas ir stebina, kodėl EU nesamdė tų pačių mokslininkų... Subsidijas EU irgi žino, tad padaryt buvo galima... Gal net dabar vis dar galima.
donatasv 2024-12-19 07:11
Toli gražu nuo pertekliaus esame. Planavo ev augimą kuris turėjo stumt vdv, o liko vos ne ant to pačio. Augimas buvo be ne toks radikalus kokio laukė ar buvo suplanavę. Pažiūrėk Lietuvoje 20k+ ev iš 1.5kk turimų automobilių čia pasiekėm piką perdirbime? Pastatys perdirbimo gamyklą ir nebus ką perdirbti viską ištampo entuziastai kurie statosi namuose baterijas. Norvegai ne es jiems nusišvilt vokiečių auto pramonės žlugimas įsileido kinus pilnu pajėgimu ir ką norit konkuruokit su kinais. Iki tol kol ateis perdirbimas ar išgavimas iš vandenynų vokiečiai badu numirs.